Wir helfen Unternehmen in Deutschland
seit 15 Jahren bei der Softwareauswahl

Was ist HoneyBook?

HoneyBook rationalisiert und automatisiert die Erfahrungen deiner Kunden von der Anfrage bis zur Endabrechnung.

Wer verwendet HoneyBook?

Professionelle Fotografen, Webdesigner, Floristen, Hochzeitsplaner, Make-up-Artists, Eventplaner, DJs, Caterer, Innenarchitekten, Modedesigner, Grafikdesigner.

HoneyBook Software - 1
HoneyBook Software - 2
HoneyBook Software - 3
HoneyBook Software - 4
HoneyBook Software - 5

Du bist nicht sicher, ob HoneyBook das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

HoneyBook

HoneyBook

4,8 (610)
19,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
142
80
4,6 (610)
4,7 (610)
4,7 (610)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
87
205
4,4 (4.130)
4,3 (4.130)
4,4 (4.130)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu HoneyBook

HubSpot CRM
Am besten bewertete Funktionen
Kontakt-Datenbank
Kontaktmanagement
Leadmanagement
Basecamp
Am besten bewertete Funktionen
Aufgabenmanagement
Berichterstattung / Projektverfolgung
Werkzeuge zur Zusammenarbeit
Square Online
Am besten bewertete Funktionen
Auftragsmanagement
Katalogisierung / Kategorisierung
Website-Management
Calendly
Am besten bewertete Funktionen
Bestätigung / Erinnerungen
Kalender-Synchronisierung
Online-Buchung
Google Docs
Am besten bewertete Funktionen
Dokumentenerstellung
Filesharing
Werkzeuge zur Zusammenarbeit
Docusign
Am besten bewertete Funktionen
Authentifizierung
Elektronische Unterschrift
Unterzeichnung mehrerer Parteien
Social Tables
Am besten bewertete Funktionen
Aussteller- / Lieferanten-Management
Block-Management der Räumlichkeiten
Eventplanung
Google Drive
Am besten bewertete Funktionen
Dokumentenspeicher
Filesharing
Zugriffskontrollen / Berechtigungen
Tave Studio Manager
Am besten bewertete Funktionen
Abrechnung & Rechnungsstellung
Auftragsmanagement
Vertrags-/Lizenz-Management

Bewertungen über HoneyBook

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,8
Benutzerfreundlichkeit
4,6
Kundenservice
4,7
Funktionen
4,6
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,7

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
85%
4
10%
3
3%
2
1%
1
1%
Naomi
Owner
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Verlagswesen, Selbstständig
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Perfect for Managing My Small Business

5,0 vor 2 Jahren
Untertitel auf Deutsch sind im Videoplayer verfügbar
Amber
Amber
Owner in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Gastgewerbe, Selbstständig
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

HoneyBook is the best.

5,0 vor 2 Monaten

Kommentare: I love this program. I'm not sure if there is anything really like it on the market and I don't care to look. This program has everything I need to keep up with the day to day in my business.

Vorteile:

I love this program. This is great for photographers and event planners. Likely could be good for another business as well, but as an event planner this program allows me to get inquiries, navigate them through the pipeline stage of booking, invoice clients and send contracts, process payments and build task management and automations all in one place. This program does so much, and connects to QuickBooks which is a huge bonus for me.

Nachteile:

There isn't really much about the program that I dislike. I don't like that the automations now have two types of files (legacy and templates). They are basically the same and it really makes no sense to me why they exist separately, but it doesn't impede on using the software. Also, the reporting is good but it doesn't really make sense as it's not as functional as I'd like. You can't look at a report in the program, you have to download every time, but, I make due with what's available.

Angela
Owner in USA
Marketing & Werbung, Selbstständig
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Great for basic client tracking and proposals. Slowest for payment deposits.

5,0 vor 2 Monaten Neu

Kommentare: I use the super basic functions of the platform. I am aware of the other great tools it offers - my business just can't afford the pro costs. I am on my fourth year using HB and still trying to figure out how to use some of the features.

Vorteile:

I purchased Honeybook primarily to keep my client details in a single location while gaining the ability to send proposals and invoices for the clean, professional touch. This area is very easy to use without having to hire a pro.

Nachteile:

To use all the features of CRM, you need to hire a pro who can set you back at least $2k. Also, the payment deposits are the slowest on the market - days! If you use Square, you get the deposit the next day - same for all other CRMs. If you receive a payment on a Wednesday, for example, you won't get that deposit until at least Monday.

Resha
Book keeper in USA
Buchhaltung, Selbstständig
Verwendete die Software für: Kostenlose Testversion
Herkunft der Bewertung

Honey for the money

3,0 vor 2 Monaten Neu

Vorteile:

Invoicing I like the ability to easily invoice and send

Nachteile:

Should be able to have more functionality

Julia
Designer in Amerikanische Jungferninseln
Grafikdesign, Selbstständig
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

I don't want to be with out it

5,0 vor 3 Wochen Neu

Kommentare: Affordable, easy to get started, can do it all.

Vorteile:

Honeybook keeps me organized which in return gives me a good reputation as a service provider. I like that I can do it all - and at that from my phone because theres an app that has most of the features the desk top does

Nachteile:

There's not much to like about it. It meets all of the things I was looking for in a CRM.

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Professionelles Training & Coaching, Selbstständig
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Near Perfect Helper

4,0 vor 2 Monaten Neu

Kommentare: Overall, I live using Honeybook. It has helped me keep my client's information and projects easily managed.

Vorteile:

I appreciate having all of my client's information in one place. I also like that it can be integrated with email, you can create documents and so on.

Nachteile:

I would like more creative ability within the documents. Also don't like how some of the documents including invoices interact. It's hard to explain. It's both easy and complicated at the same time.