Wer nutzt diese Software?

Formitize delivers powerful mobile form, CRM, scheduling and management solutions for businesses ranging from sole operators through to government agencies and many of the world's largest corporations

Durchschnittliche Bewertung

8 Bewertungen
  • Gesamt 4.4 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 4.1 / 5
  • Kundenservice 4.1 / 5
  • Funktionen 4.2 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 4.4 / 5

Produktdetails

  • Startpreis 29,99 $/Monat
  • Preisinformationen Other pricing options available based on usage type and user volumes.
  • Kostenlose Version Nein
  • Kostenlose Testversion Ja
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
    Mobile - iOS Native
    Mobile - Android Native
  • Training Persönlich
    Live Online
    Webinare
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung Support während der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • Formitize
  • http://formitize.com/en/
  • Gegründet 2012

Über Formitize

Super flexible Mobile Forms, Job Management & Tracking with full Scheduling and Customer CRM all in one powerful, yet simple to use solution! Formitize is ready to get you paperless working across more than two hundred industries from the smallest of businesses right through to government agencies and many of the world's largest corporations. Smart automation built in for Job Status Updates, Future Job Reminders, Leads & Quote Followups, Overdue Invoice Chasing and so much more. Great Free Trial

Formitize Funktionen

  • Archivierung & Aufbewahrung
  • Drag & Drop
  • Formularerstellung & Design
  • Kollaboration
  • Prozess-/Workflow-Automatisierung
  • Versionskontrolle
  • Volltextsuche
  • Zugriffskontrollen/Berechtigungen
  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Angebote / Schätzungen
  • Arbeitsauftragsverwaltung
  • Elektronische Unterschrift
  • Inventarverwaltung
  • Kontakt-Datenbank
  • Kundendienst-Historie-Nachverfolgung
  • Mobiler Zugriff
  • Online Stempeluhr
  • Routing
  • Terminplanung
  • Versenden
  • Vertragsmanagement
  • Zahlungseinzug im Außendienst
  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Angebote / Schätzungen
  • Arbeitsauftragsverwaltung
  • Job-Management
  • Kundendatenbank
  • Landschaftsdesign
  • Lohn- und Gehaltslisten-Management
  • Routing
  • Terminplanung
  • Versandmanagement
  • Vertragsmanagement
  • Zeitverfolgung
  • Arbeitsauftragsverwaltung
  • Auftragskostenrechnung
  • Geräte-Management
  • Gewerbliche Immobilien
  • Job-Management
  • Kundendatenbank
  • Routing
  • Terminplanung
  • Verfolgen von Vermögensanlagen
  • Versandmanagement
  • Wartungsplanung
  • Wohnimmobilien
  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Angebote / Schätzungen
  • Arbeitsauftragsverwaltung
  • Job-Management
  • Kundendatenbank
  • Kundendienst-Historie-Nachverfolgung
  • Mobiler Zugriff
  • Routing
  • Terminplanung
  • Versandmanagement
  • Wiederkehrende Termine
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Automatisierte Terminplanung
  • Echtzeit-Planung
  • Gruppen-Terminplanung
  • Klassenterminplanung
  • Kreditplanung
  • Mehrere Standorte
  • Mitarbeitereinsatzplanung
  • Ressourcen-Planung
  • Terminplanung
  • Zimmerbuchungsverwaltung
  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Angebote / Schätzungen
  • Arbeitsauftragsverwaltung
  • Bestandskontrolle
  • Job-Management
  • Kundendatenbank
  • Kundendienst-Historie-Nachverfolgung
  • Mobiler Zugriff
  • Routing
  • Techniker-Management
  • Terminplanung
  • Versand
  • Wartungsplanung
  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Angebote / Schätzungen
  • Arbeitsauftragsverwaltung
  • Inventarverwaltung
  • Job-Management
  • Kundendatenbank
  • Kundendienst-Historie-Nachverfolgung
  • Mobile App
  • Routing
  • Techniker-Management
  • Terminplanung
  • Versandmanagement
  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Angebote / Schätzungen
  • Bestandskontrolle
  • Flottenmanagement
  • Immobilien-Layout
  • Kundendienst-Historie
  • Mobiler Zugriff
  • Pestizidengebrauch-Nachverfolgung
  • Schädlings-Aktivitäten-Nachverfolgung
  • Terminplanung
  • Versandmanagement
  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Arbeitsauftragsverwaltung
  • Bestandskontrolle
  • Call-Center-Management
  • Job-Management
  • Job-Nachverfolgung
  • Kundendatenbank
  • Kundendienst-Historie-Nachverfolgung
  • Mobiler Zugriff
  • Routing
  • Self-Service Portal
  • Techniker-Management
  • Terminplanung
  • Vertragsmanagement

Die hilfreichsten Reviews für Formitize

We've gone from delighted customer to dealer and couldn't be happier with the system

Bewertet am 26.4.2018
Charles K.
Managing Director/Consultant
Unternehmensberatung
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: 1. The ease of making changes
2. The embedded educational videos that help the user understand the software so they don't have to rely upon Formitize to make changes
3. All the unlimited capability
4. The single full-feature license
5. The Formitize team. Really helpful. Not just a faceless corporation

Nachteile: The 3 main areas are all of which I know are being developed for release this year.
1. The reporting output. More standard reports required
2. The web-based forms capability
3. Better integration

Antwort des Softwareanbieters

von Formitize an 27.4.2018

Thank you for taking the time to leave a review for us Charles. We value your contribution and support to our New Zealand clients. Being a client yourself and also a Dealer Partner shows that you really believe in the value of the Formitize Solution.
Matt Burge
CEO - Formitize

We are not adept with all the features yet but see this as a solution to increasing our efficiency

Bewertet am 13.4.2018
Leon R.
PROPRIETOR
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis

Vorteile: We are able to send reports and paper work to our clients immediately after completion of tasks and invoice at point of sale, streamlining our business and increasing productivity by decreasing time spent in the office and increasing time in the field.
we are able to customize forms/ paper work for our specific needs allowing for meaningful documentation whilst maintaining our individuality as an entity.

Nachteile: There are a lot of features and possibilities which will take time to understand and utilize fully.

Antwort des Softwareanbieters

von Formitize an 23.4.2018

Thank you for taking the time to leave a review for us.
We are happy to see that you are saving time by using the Formitize solution for your business needs. We look forward to helping you build upon your usage of Formitize. We are always here to help with any questions that you have so please do not hesitate to make contact by phone or email.
Prue Wernicke
Client Success Manager

5 Stars should be 500

Bewertet am 21.6.2018
Debbie C.
Business Owner
Outsourcing/Offshoring, Selbstständig
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Local, Australian based company. Extremely helpful. Not only just through the trial phase but afterwards as well. I love the product.

Vorteile: The staff. Support team is absolutely amazing. I can't even begin to explain how good support team has been with me as a new Dealer and user of Formitize. I love the fact that it is very reasonably priced. I love the fact that they are Australian owned and run and I love the fact that they are just around the corner from me.

Nachteile: I'm only a very new user of the software. So far I haven't found or come across any cons with the software as I love it.

Antwort des Softwareanbieters

von Formitize an 24.6.2018

Thank you for your review Debbie, we appreciate you taking the time to share your experience. We look forward to working with you more in the future.

Kind regards,
Prue Wernicke
Client Success Manager

We have found Formitize to be an extremely valuable asset in streamlining our business.

Bewertet am 15.3.2018
Janelle M.
Administration Manager
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
3 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Major streamlining of our Office and procedures.

Vorteile: Paperless system - saving a fortune on stationery. We are able to log in from anywhere with internet connection. Communication between staff members is better. Saving time in sending out written reports.

Nachteile: Lack of personal contact in the initial stages of training. This has now been rectified with their new training options.

Antwort des Softwareanbieters

von Formitize an 23.4.2018

Thank you for taking the time to leave a review for us.
We are so glad to hear that you are finding Formitize to be a valuable asset to your business and that you are saving valuable time and money!
Prue Wernicke
Client Success Manager, Formitize

Really great feature to our business

Bewertet am 19.3.2018
Toni P.
Administrator and co-owner
Automotive, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
4 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: time saving, paper saving - amazing

Vorteile: Flexibility of designing forms specific and relevant to your business and needs. Makes things so much easier and less double handling

Nachteile: The form builder did not have fantastic online help available with customising things such as the calculator (luckily support were amazing and helped with this)

Antwort des Softwareanbieters

von Formitize an 23.4.2018

Thank you so much for taking the time to leave a review for us Toni.
We are glad that our Support Team was able to assist you to ensure that you were able to create forms that were customised for your specific business needs.
Prue Wernicke
Client Success Manager

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