Wir helfen Unternehmen in Deutschland
seit 15 Jahren bei der Softwareauswahl

Was ist Adverity?

Erstellt für Werbekunden und Agenturen, ermöglicht Adveritys innovative Plattform, leicht mit den ganzen Medien-, Marketing- und E-Commerce-Ökosystemen zu verbinden und zu arbeiten. Automatisierte Datenintegration und Harmonisierung für all Deine Marketing-Daten - kein Log-In in mehrere Konten mehr erforderlich! Die All-in-one-Plattform ist die perfekte 360 Marketing Intelligence und Analytics-Lösung für eine effizientere Berichterstattung, bessere Entscheidungsfindung und eine verbesserte Marketing-Performance.

Wer verwendet Adverity?

Adverity DataTap wurde für Vermarkter und Agenturen kreiert. Unsere Kunden sind Werbekunden, E-Commerce und Marketing-Abteilungen sowie Werbeagenturen auf der ganzen Welt.

Wo kann Adverity bereitgestellt werden?

Cloudbasiert
On-Premise (vor Ort)

Über den Anbieter

  • Adverity
  • Ansässig in Wien, Österreich
  • 2014 gegründet

Support für Adverity

  • Telefon-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Afghanistan, Albanien, Algerien, Angola, Antigua und Barbuda und 160 weitere

Sprachen

Deutsch, Englisch

Adverity Kosten

Startpreis:

Nicht vom Anbieter bereitgestellt
  • Ja, kostenloser Test verfügbar
  • Keine Gratisversion

Adverity bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion.

Über den Anbieter

  • Adverity
  • Ansässig in Wien, Österreich
  • 2014 gegründet

Support für Adverity

  • Telefon-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Afghanistan, Albanien, Algerien, Angola, Antigua und Barbuda und 160 weitere

Sprachen

Deutsch, Englisch

Adverity – Videos und Bilder

Adverity Software - 1
Adverity Software - 2
Adverity Software - 3
Adverity Software - 4
Adverity Software - 5
6 weitere anzeigen
Videos zu Adverity
Adverity Software - 1
Adverity Software - 2
Adverity Software - 3
Adverity Software - 4
Adverity Software - 5

Adverity Funktionen

  • AB-Tests
  • API
  • Abfrage-Generator
  • Ad-hoc-Analyse
  • Ad-hoc-Anfrage
  • Ad-hoc-Berichterstattung
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Aktivitäts-Verfolgung
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Anpassbare Berichte
  • Anpassbare Vorlagen
  • Anpassbares Dashboard
  • Automatische Extraktion
  • Benutzer-Management
  • Berichterstattung / Analyse
  • Berichterstattung und Statistik
  • Big Data Analytics
  • Dashboard
  • Dashboard-Erstellung
  • Data Mapping
  • Data Warehouse Software
  • Daten-Connectors
  • Daten-Identifizierung
  • Daten-Import / -Export
  • Datenaggregation und -veröffentlichung
  • Datenanalyse-Werkzeuge
  • Datenbank-Unterstützung
  • Datenbereinigung
  • Datenerfassung und Übertragung
  • Datenextraktion
  • Datenintegration
  • Datenmanagement
  • Datenmigration
  • Datenqualitätskontrolle
  • Datensicherheit
  • Datenspeicher-Management
  • Datensynchronisation
  • Datentransformation
  • Datenvisualisierung
  • Datenvorbereitung in Selbstbedienung
  • Datenüberprüfung
  • Dokumentenextraktion
  • Drittanbieter-Integration
  • ETL
  • ETL – Extrahieren/Transferieren/Laden
  • Echtzeit-Analytik
  • Echtzeit-Berichterstattung
  • Echtzeit-Daten
  • Einzelseitenansicht
  • Funktionen / Berechnungen
  • Geplante/automatisierte Berichte
  • Historische Berichte
  • Integrationsmanagement
  • KI/Maschinelles Lernen
  • KPI-Überwachung
  • Kampagnen-Tracking
  • Kampagnenanalysen
  • Kampagnenmanagement
  • Konversion-Tracking
  • Lead-Erfassung
  • Leistungskennzahlen
  • Match & Merge
  • Mehrere Kampagnen
  • Mehrfache Datenquellen
  • Metadata-Management
  • Multichannel-Datenerfassung
  • Multichannel-Marketing
  • Prädiktive Analytik
  • ROI-Tracking
  • Self-Service-Analysen
  • Suchen / filtern
  • Verhaltensanalysen
  • Veröffentlichung/Freigabe
  • Visuelle Analytik
  • Visuelle Entdeckung
  • Web-Datenextraktion
  • Website-Analytik
  • Widgets
  • Workflow-Management
  • Zugriffskontrollen / Berechtigungen
  • Überwachung

Alternativen für Adverity

Ein Google Tabellen-Add-on, das deine PPC-, Analyse-, SEO- und Sozialdaten zur Berichterstellung und Analyse in Google Tabellen/Google Data Studio überträgt.
Als vertrauenswürdiger Marktführer in Analysen hilft Tableau Menschen und Organisationen dabei, sich mehr auf Daten zu verlassen.
Hilft Unternehmen, Daten mit Dashboards und Berichten zu verstehen.
Automatisierte und nutzerfreundliche Berichterstattungsplattform für digitale Agenturen. Erstelle visuelle Cross-Channel-Marketingberichte, die deine Kunden schätzen werden. Erfahre mehr über Whatagraph
Oxcyon fordert den traditionellen Portal ECM, CMS-Space mit einer leistungsfähigen und einzigartigen Centralpoint.solution heraus. 220 Module einschließlich SSO.
Rayven ist eine Plattform für den Einsatz von IoT-, maschinellen Lern- und Vorhersage-Analyselösungen ohne Code.
Du erreichst echte Personalisierung und ein unvergleichliches Wachstum durch leistungsstarke Angebote für Content, Kundenengagement und Produktsuche.
Bereitstellung des Zugriffs auf ein riesiges Datenökosystem und Lösungen für Datenmanagement, Analyse, Kurvenautomatisierung und Integration.
All-in-one-Cloud-Plattform mit Dashboard Creator, automatisierter Datenaktualisierung sowie umfangreicher Datenmanipulation und automatischer Veröffentlichung.

Bewertungen über Adverity

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,5
Benutzerfreundlichkeit
4,0
Kundenservice
4,5
Funktionen
4,4
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,2

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
54%
4
42%
3
4%
Matthew
Matthew
Matthew Baldock in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Internet, 5.001–10.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

"The best platform to extract Data and Benefits at a good Price"

5,0 vor 2 Jahren

Kommentare: As a result of having access to Adverity's Datatap, we are able to create dataflows that cover all of our social media performance data, which we can then import into our own internal Database for use in dashboards and other analytics projects. This saved us a lot of money because we don't have to spend a lot of time developing new software to incorporate this data and keep the connections running, as well as giving us more time to view our data and share it with others. This allows us to fully understand the impact of our social media channels, so we can create better content and improve our social media strategy.

Vorteile:

With Adverity I can control what data I am recovering, where it goes and what it is used for with its easy to use interface. Building custom reports, regardless of the platform the data comes from, is simple and typically never hits a technology snag. Many of its rivals do not provide these features. In addition to aggregation, programming and transformation parameters are also useful for extremely specialized data, such as scope.

Nachteile:

When there's a problem, we don't always get alerts right away. We always find that some problem is being worked on, but we don't know what it is. For the rest I have no more complaints about Adverity

Antwort von Adverity

vor 2 Jahren

Hi Matthew, Thank you for your detailed feedback, we really appreciate it! Pleased to know that you have found our solution easy to implement and the data you gain is instrumental in your daily activities, especially for streamlining your social media strategy. Many of our customers have benefited from customisations and our experts are consistently working on new features that will help refine daily processes. I have passed on your compliments and feedback to the Product Team. You may be interested in joining our Customer Focus Clinics, that are planned every 8 weeks. They are webinars that help our customers keep up to date on Adverity's solutions as well the opportunity to ask questions directly to our experts. If you would like to join, please reach out to your account manager! Many thanks, Samia from Adverity

George
Digital in Griechenland
Marketing & Werbung, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Great Data Integration tool

4,0 vor 2 Jahren

Vorteile:

Ease of use, various data connection points readily available for integration and extraction, ranging from Social platforms to various DSPs. Users can easily set up a frequent data update and even connect with other dashboards like Data Studio

Nachteile:

Setting up data connections can be tricky for first time users, but you easily get used to it once you set up a few

In Betracht gezogene Alternativen: Supermetrics

Zuvor genutzte Software: Supermetrics

Gründe für den Wechsel zu Adverity: Value for money, more data connection points available

Antwort von Adverity

letztes Jahr

Hi George, Thank you for taking the time to review us, we really appreciate it! We consistently add and update our APIs to ensure customers maintain a smooth and consistent experience, helping them to get the most out of their data. I have passed on your compliments to our internal teams. We run regular Customer Focus Clinics, which keep our customers updated on our solutions and they are an opportunity to connect directly with our experts. If you would like to be invited, please reach out to your account manager. All the best! Samia from Adverity

Tina
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Verwendete die Software für: Nicht angeboten
Herkunft der Bewertung
Quelle: GetApp
3,0 vor 5 Jahren
Laura
Director of Digital Media in USA
Marketing & Werbung, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

All in one tool

5,0 letztes Jahr

Kommentare: Adverity is our all-in-one solution for a data warehouse, ETL, and data visualization.

Vorteile:

The Adverity support team has become an extension of our analytics team. Because we are a smaller agency with a singular analytics point-person, it was critical for us to work with a company that has robust tech support.

Nachteile:

The data connectors can be finicky at times which causes us to troubleshoot.

In Betracht gezogene Alternativen: Tableau

Warum Adverity gewählt wurde: Our team did not have the manpower to build customized dashboards from Tableau.

Zuvor genutzte Software: Tableau

Gründe für den Wechsel zu Adverity: Adverity offered more solutions and support for our team.

Antwort von Adverity

letztes Jahr

Hi Laura, Thank you for your feedback, we really appreciate it! We are delighted to work with GS&F closely, ensuring that our solutions provide value and support for all your data needs. I have passed on your compliments to our customer support team. From all of us at Adverity, wishing you and your team a wonderful festive session! Regards, Samia from Adverity

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Einzelhandel, 10.000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

An excellent low-code ETL tool

5,0 vor 2 Jahren

Kommentare: Furthermore, we are working with our fantastic account manager to create one-of-a-kind budget burn and workload forecasts by integrating our time tracking system and project management software.

Vorteile:

Allows my non-data engineer marketers to extract and transform data without knowing Python. Supermetrics and similar technologies pull data, but there is still a significant data strategy around schema naming rules and labor to alter the data. When compared to using Google Sheets, Excel, or a visualization engine like Google Data Studio, Adverity allows us to standardize our data approach and schema across all our clients and accounts, saving us a ton of time and lowering the risk of human errors.

Nachteile:

The platform's user experience could be improved. It is not always obvious where to look for what you are looking for. It's complicated at first, but you quickly get the hang of it. I'd also like to see more template options. I wish the platform provided more administrative management features. However, they have already begun to incorporate these elements in general. It will be interesting to see how the platform's management capabilities evolve.

Antwort von Adverity

vor 2 Jahren

Hello, We appreciate your feedback! Pleased to know that you find our growing list of Connectors easy to implement within your team and the data you gain is instrumental for your client reporting. Our experts are consistently working on new features that will help refine daily processes for our customers. I have passed on your compliments and feedback to the Product Team. As you have experienced, our account managers work diligently with customers to understand their unique business requirements. We would encourage you to reach out to your account manager regarding sharing your experiences with Adverity in the form of a case study, that can help other customers in their Adverity journey. Many thanks, Samia from Adverity