Wer nutzt diese Software?

Matterhorn is used in courts and government agencies that handle minor infractions, Class C misdemeanors, and civil cases (including traffic/parking, domestic relations/child support, small claims).

Durchschnittliche Bewertung

1 Bewertung
  • Gesamt 5 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 5 / 5
  • Kundenservice 5 / 5
  • Funktionen 5 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 5 / 5

Produktdetails

  • Kostenlose Version Nein
  • Kostenlose Testversion Nein
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
  • Training Persönlich
    Live Online
    Webinare
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung Support während der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • Court Innovations
  • http://getmatterhorn.com
  • Gegründet 2014

Über Matterhorn

Increase access, save time with the Matterhorn Online Dispute Resolution.

We integrate with your court case management system to allow you to offer your community a way to resolve and negotiate issues in an online, asynchronous, and collaborative environment.

Benefits:
* offer more public access
* efficiency - less staff time
* increased collections
* fairness
* customer service

Matterhorn Funktionen

  • Administrative Anhörungen
  • Befugnis-Nachverfolgung
  • Beklagte-Aufzeichnungen
  • Beschwerdekammern
  • Bußgeld-Management
  • Dokumenten-Abbildung
  • Gerichtskosten-Berichte
  • Geschworenen-Management
  • Inkasso-Management
  • Kalenderverwaltung
  • Krankengeschichte
  • Lohnzettel verwalten
  • Vorladung-Nachverfolgung

Alternative Produkte

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Die hilfreichsten Reviews für Matterhorn

Exceptional customer service. They set the bar for quality customer service

Bewertet am 2.6.2017
Nicole E.
Court Administrator
Staatsverwaltung, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: The ability to improve our customer service in an industry where it's not expected.
No cons, because the company is very receptive to modifying a program to fit the needs of our court's processes. This is very important when you're dealing with the demographics of the population. Rural areas will have different needs than suburban areas or university towns. Same thing if a court processes more freight violations as opposed to speeding tickets.

Vorteile: Ease of use; ability to provide customers with options that aren't limited to business hours and availability of staff. Status updates are a huge bonus. No way our staff would have time to do this.

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