Was ist Medical Check In?

Medical Check In ist eine kostengünstige und einfache Lösung, um die schriftliche Anmeldung in medizinischen Einrichtungen zu ersetzen. Es ist ein Cloud-basiertes System mit Fokus auf den Warteschlangenprozess, um Patienten-Ankünfte und Mitteilungen an Mitarbeiter zu optimieren. Mit einem Apple iPad oder Touch-PC für den Kiosk, ist Medical Check weiterhin eines der günstigsten Produkte hinsichtlich der Implementierung und Wartung.

Wer verwendet Medical Check In?

Ärzte, Krankenhäuser, Kliniken, Labors

Wo kann Medical Check In bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert

Über den Anbieter

  • Check In Systems
  • Ansässig in St Petersburg, USA
  • 2006 gegründet
  • 24/7 Live-Support

Erhältlich in diesen Ländern

Vereinigte Staaten

Sprachen

Englisch

Über den Anbieter

  • Check In Systems
  • Ansässig in St Petersburg, USA
  • 2006 gegründet
  • 24/7 Live-Support

Erhältlich in diesen Ländern

Vereinigte Staaten

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Englisch

Medical Check In – Videos und Bilder

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Medical Check In

399,00 $/Jahr
Kostenlose Version
Gratis Testen
59,00 $/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen
99,00 $/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen
100,00 $/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen

Medical Check In Funktionen

  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Besucher-Nachverfolgung
  • Merkliste
  • Self-Check-in/-Check-out
  • Vorabregistrierung

Alternativen für Medical Check In

Sign In App ist sicher und flexible für das Besuchermanagement, die Anmeldung von Mitarbeitern und Auftragnehmern sowie für die Buchung von Schreibtischen und Besprechungsräumen. Erfahre mehr über Sign In App
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Besucherverwaltungssoftware, die es Schulen ermöglicht, Besucher, säumige Schüler, Freiwillige, Mitarbeiter usw. nachzuverfolgen.

Bewertungen über Medical Check In

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,7 (24)
Benutzerfreundlichkeit
4,8 (24)
Kundenservice
4,6 (24)
Funktionen
4,6 (24)
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,5 (24)

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
75%
4
21%
3
4%
Verifizierter Rezensent
Five Element Acupuncturist in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

a great product that enable a smooth patient flow

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: ease

Vorteile:

Ease of use-- it helps my front desk be able to concentrate on other things, and notifies me immediately once a patient has arrived

Nachteile:

There is really nothing I dislike about this-- it helps me stay on task, and allows me to know when patients arrive.

Christy S.
ADMIN ASST/LPN/MEDICARE WELLNESS COORDINATOR in USA
Medizinische Praxis, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

GREAT PRODUCT. NO ISSUES TO REPORT. VERY USER FRIENDLY.

5,0 vor 5 Jahren

Kommentare: THE BENEFIT OF THIS SOFTWARE IS THAT IT HELPS OUR PRACTICE PROVIDE OUR PATIENTS A SHORTER WAITING PERIOD PROVIDING A FLOW WITHIN THE PRACTICE THAT IS CONSISTENT. IT ALSO PROVIDES THE NURSES AND PHYSICIANS AN EASY WAY TO RECOGNIZE WHO HAS SIGNED IN AND WHO IS WAITING TO BE SEEN SO THAT THEY CAN MOVE ALONG IN THEIR SCHEDULE TO GET ALL PATIENTS SEEN IN A TIMELY MANNER.

Nachteile:

AS PER MY FRONT DESK RECEPTIONIST MANAGER SHE HAS STATED THAT THERE ARE NO CONS TO REPORT AT THIS TIME. PATIENT'S ARE EASILY PROMPTED WITHOUT DIFFICULTY ON HOW TO CHECK IN AND NURSES ARE ABLE TO IDENTIFY EASILY THAT A PATIENT HAS ARRIVED. THE IN HOUSE MANAGING PHYSICIAN IS EASILY ABLE TO IDENTIFY HOW MANY PATIENTS ARE IN HOUSE, WAITING OR IN A ROOM. THIS IS A GREAT PRODUCT THAT NO ONE IN OUR OFFICE COMPLAINS ABOUT.

Shelley B.
Customer Service in USA
Verwendete die Software für: Nicht angeboten
Herkunft der Bewertung

A Little to Expensive

3,0 vor 4 Jahren

Vorteile:

What I like most about this product is the removal of all paper documentation because in this day an age killing trees is a sin.

Nachteile:

What I do not like about this product is the cost. The trail length is also no sufficient to allow you to truly experience the software.

Rhonda S.
cfo in USA
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Good

5,0 vor 5 Jahren

Vorteile:

simple oftware testing is the most interesting job because it throws challenges to you every day. You have to stretch your mind to understand something, to find out how it should work and how it should not, to study the general behavior, to improve the analysis power, to learn new tools and implementing the learning in real life. Rather than that, software testing is about generating ideas. This is the only field in IT, where you have to apply number of ideas to do your work. You have to look at bigger picture and you have to understand how badly end user can handle the product and have to imagine what could be end users expectations

Tim W.
Sr. Systems Administrator in USA
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Amazing Patient check in at an affordable price.

4,0 vor 5 Jahren

Kommentare: Improved patient wait times, and identified the need for staff coverage.

Vorteile:

Very easy to use and setup. Can customize categories that apply to your organization. We use this product in multiple locations and are quite pleased with the reporting functions. The reporting tool allows us to provide more coverage for staff and gives us an accurate wait time for patients.

Nachteile:

Wish there was a way to swipe and or scan a patient badge that would populate the patients name during check in.

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