Wer nutzt diese Software?

Ärzte, Krankenhäuser, Kliniken, Labors

Durchschnittliche Bewertung

23 Bewertungen
  • Gesamt 4.7 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 4.8 / 5
  • Kundenservice 4.6 / 5
  • Funktionen 4.6 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 4.6 / 5

Produktdetails

  • Startpreis 399,00 $
  • Kostenlose Version Nein
  • Kostenlose Testversion Ja
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
  • Training Live Online
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung 24/7 (Live Vertreter)
    Support während der Geschäftszeiten

Angaben zum Hersteller

  • Check In Systems
  • https://www.medicalcheckin.com
  • Gegründet 2006

Über Medical Check In

Medical Check In ist eine kostengünstige und einfache Lösung, um die schriftliche Anmeldung in medizinischen Einrichtungen zu ersetzen. Es ist ein Cloud-basiertes System mit Fokus auf den Warteschlangenprozess, um Patienten-Ankünfte und Mitteilungen an Mitarbeiter zu optimieren. Mit einem Apple iPad oder Touch-PC für den Kiosk, ist Medical Check weiterhin eines der günstigsten Produkte hinsichtlich der Implementierung und Wartung.

Medical Check In Funktionen

  • Abzeichen-Management
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Ausweis-Scan
  • Besucher-Nachverfolgung
  • Dokumentenmanagement
  • Merkliste
  • Registrierungs-Management
  • Self-Check-in
  • Vorabregistrierung

Alternative Produkte

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Die hilfreichsten Reviews für Medical Check In

GREAT PRODUCT. NO ISSUES TO REPORT. VERY USER FRIENDLY.

Bewertet am 26.5.2017
Christy S.
ADMIN ASST/LPN/MEDICARE WELLNESS COORDINATOR
Medizinische Praxis, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: THE BENEFIT OF THIS SOFTWARE IS THAT IT HELPS OUR PRACTICE PROVIDE OUR PATIENTS A SHORTER WAITING PERIOD PROVIDING A FLOW WITHIN THE PRACTICE THAT IS CONSISTENT. IT ALSO PROVIDES THE NURSES AND PHYSICIANS AN EASY WAY TO RECOGNIZE WHO HAS SIGNED IN AND WHO IS WAITING TO BE SEEN SO THAT THEY CAN MOVE ALONG IN THEIR SCHEDULE TO GET ALL PATIENTS SEEN IN A TIMELY MANNER.

Nachteile: AS PER MY FRONT DESK RECEPTIONIST MANAGER SHE HAS STATED THAT THERE ARE NO CONS TO REPORT AT THIS TIME. PATIENT'S ARE EASILY PROMPTED WITHOUT DIFFICULTY ON HOW TO CHECK IN AND NURSES ARE ABLE TO IDENTIFY EASILY THAT A PATIENT HAS ARRIVED. THE IN HOUSE MANAGING PHYSICIAN IS EASILY ABLE TO IDENTIFY HOW MANY PATIENTS ARE IN HOUSE, WAITING OR IN A ROOM. THIS IS A GREAT PRODUCT THAT NO ONE IN OUR OFFICE COMPLAINS ABOUT.

Good

Bewertet am 23.5.2017
Rhonda S.
cfo
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
4 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis

Vorteile: simple
oftware testing is the most interesting job because it throws challenges to you every day. You have to stretch your mind to understand something, to find out how it should work and how it should not, to study the general behavior, to improve the analysis power, to learn new tools and implementing the learning in real life. Rather than that, software testing is about generating ideas. This is the only field in IT, where you have to apply number of ideas to do your work. You have to look at bigger picture and you have to understand how badly end user can handle the product and have to imagine what could be end users expectations

Amazing Patient check in at an affordable price.

Bewertet am 23.5.2017
Tim W.
Sr. Systems Administrator
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Improved patient wait times, and identified the need for staff coverage.

Vorteile: Very easy to use and setup. Can customize categories that apply to your organization. We use this product in multiple locations and are quite pleased with the reporting functions. The reporting tool allows us to provide more coverage for staff and gives us an accurate wait time for patients.

Nachteile: Wish there was a way to swipe and or scan a patient badge that would populate the patients name during check in.

Works well for staff and clients. Simple, Easy, Effective

Bewertet am 24.5.2017
Cheryl G.
President
Psychische Gesundheitsfürsorge, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: The software allows us to save time and communicate with clients.

Vorteile: I like that the system automatically resets every night. The system makes it easy to add and delete users. I don't ever have to remember how to use the program because its so user friendly. And new therapists are able to pick it up quickly.

Nachteile: Because we use the system everyday, sometimes the IPAD freezes and it has to be reset. This is not a big issue, it just takes logging out and back into the system to get it working again.

Antwort des Softwareanbieters

von Check In Systems an 24.5.2017

In response to your request, we have updated the iPad app. Please update your Medical Check In app to get the latest features. Thanks for helping us make the product better for all.

this tool has assisted our team in efficiency, workflow and patient satisfaction scores

Bewertet am 29.5.2017
Jo ellen L.
Administrator
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis

Vorteile: We like the easy use for our patients and our registration team, in addition to ability to use the software in concert with our EMR throughout the imaging center. Data reports are easy to perform and data is helpful in identifying workflow process improvements.

Nachteile: There are lmited characters to customize for additional patient instructions. Communicating updates and/or updating the system to help with speed and add characters would be helpful.

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