Wir helfen Unternehmen in Deutschland
seit 15 Jahren bei der Softwareauswahl

Was ist VoIPstudio?

VoIPstudio ist ein professioneller VoIP-Telefonservice, erhältlich zu Verbraucher-Level-Preisen. Es bietet die Qualität und Sicherheitgarantien, die Unternehmen brauchen, während es innovative Funktionen und Funktionalität, Flexibilität, Skalierbarkeit und eine reiche Benutzererfahrung liefert, alles von einem engagierten, omni-Kanal 24/7 Support-Service unterstützt. Basierend auf einer soliden Infrastruktur und entwickelt, um flexible und dennoch sichere Verbindungen zwischen den Benutzern zu ermöglichen, ermöglicht es VoIPstudio den Unternehmen, direkt produktiver zu sein.

Wer verwendet VoIPstudio?

VoIPstudio ist die perfekte Cloud-VoIP-Lösung für Unternehmen mit 1-500 Mitarbeitern. Mit einer sicheren, gehosteten Infrastruktur und 24/7 Support, liefert VoIPstudio preisgekrönten VoIP und innere Ruhe.

VoIPstudio Software - 1
VoIPstudio Software - 2

Du bist nicht sicher, ob VoIPstudio das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

VoIPstudio

VoIPstudio

4,7 (42)
4,99 €
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
57
10
4,7 (42)
4,8 (42)
4,6 (42)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
20,00 €
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
205
70
4,1 (6.652)
4,3 (6.652)
4,1 (6.652)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu VoIPstudio

Zoho CRM
Am besten bewertete Funktionen
CRM
Hilfe Desk-Management
Produktkatalog
Grandstream Wave
Am besten bewertete Funktionen
Anrufaufzeichnung
Anrufprotokoll
Weiterleitung von Anrufen (Call Routing)
Genesys Cloud CX
Am besten bewertete Funktionen
Automatische Anrufverteilung
Call-Center-Management
VoIP-Verbindung
Twilio
Am besten bewertete Funktionen
Anrufaufzeichnung
Geplanter Nachrichtenversand
Massen-SMS
Shopify Plus
Am besten bewertete Funktionen
Auftragsmanagement
Datensicherheit
Einkaufswagen
Zendesk Suite
Am besten bewertete Funktionen
Echtzeit-Chat für Kunden
Supportticket-Management
Ticket-Management
3CX
Am besten bewertete Funktionen
Call-Center-Management
VoIP-Verbindung
Weiterleitung von Anrufen (Call Routing)
8x8 X Series
Am besten bewertete Funktionen
Mobiler Zugriff
Voice-Mail
Weiterleitung von Anrufen (Call Routing)
Ringover
Am besten bewertete Funktionen
Anrufaufzeichnung
Call-Center-Management
VoIP-Verbindung

Bewertungen über VoIPstudio

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,7
Benutzerfreundlichkeit
4,7
Kundenservice
4,6
Funktionen
4,4
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,8

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
81%
4
14%
3
2%
2
2%
Arpit
Arpit
Director in UK
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Versorgungsunternehmen, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Cloud telphony at its very best

5,0 vor 5 Jahren

Kommentare: We spent a lot of time hunting around for a decent voip provider that didnt involve us dealing with a 3rd party. We found VoipStudio at the right time and it is perfect.

Vorteile:

We use VoipStudio for our voip telephony needs. The pricing on the pay as you go package suits us and we find it does everything we need. We have custom messages and on-hold music as well as ability to use the system from anywhere in the world.

Nachteile:

They need to continue to develop their android app, which is currently extremely basic and has some bugs in it. I believe it is still in beta testing. If they can provide the same functionaity on their android (and apple) app that the web and pc based apps provide, then it will really excel VoipStudio.

Hikmat
Business development coordinator in USA
Bekleidung & Mode, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Its the very good product for the small and mid size companies

5,0 vor 2 Jahren

Kommentare: Perfect software and I advise all small and medium business owners.

Vorteile:

Its more functional and more affordable in comparison with the other VOIP companies. Another advantage is you can integrate this software with Zoho CRM.

Nachteile:

All the features are the perfect inThis software

Antwort von VoIPstudio

vor 2 Jahren

Thank you very much for taking the time to leave an excellent rating. We really appreciate your feedback. Please remember that you can contact our support team at any time with any suggestions to help us improve our service.

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Unclear terms of use

3,0 vor 6 Jahren

Vorteile:

It is easy to use and gives opportunity to automatize the country code or area code - provides details within the dashboard.

Nachteile:

You cannot call different countries, mobile phones or some specific numbers which are not geographically connected to the location. Gives some crackling when on the phone (not Internet connection but Voip itself) Customer support gives unclear explanations and guidelines regarding your account specifications.

Jérémie
IT manager in Frankreich
Einzelhandel, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Best choice for small offices and quick deployment in new countries

5,0 vor 12 Monaten

Kommentare: VoIPStsudio is a good option to quickly open a line in a new country. Don't have to search a local VoIP provider. In a few clicks, you have your number and are ready to receive calls.I did not test the mobile app, but desktop software is perfect for common uses.It also works with Yealinks and Fanvil phones, at least.

Vorteile:

- 100% manageable- fax to email- easy to scale up or down- communication costs not expensive- routing rules with a lot of options- debug information available in logs

Nachteile:

- costs by user very high- costs by number high- not able to have several paid plan on the same account

Antwort von VoIPstudio

vor 6 Monaten

We're pleased to hear how VoIPstudio has met your needs, especially in terms of quick deployment in new countries and its manageability. Your detailed feedback on the pros showcases that you've delved deep into our platform's features, and we're grateful for that. Thank you for choosing VoIPstudio and for taking the time to share your experience. Your feedback drives us to do better each day.

Sol
Sol
CIO in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Computer- & Netzwerksicherheit, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung
Quelle: GetApp

Best for the money... By FAR!!!!

4,0 vor 7 Jahren

Vorteile:

This is an incredibly cost effective system and it's quite packed with features. Most of the features I don't currently use but I've used in my previous operations. VoIPstudios give you a great deal of control over how much you spend and can seriously grow with your business. We implemented this for a client that was paying for server using Freeswitch. Our implementation reduced the client's cost. Their support is pretty good too (follow up to this in the cons). The system has tons of amazing features that make any small company create a high level professional image which increases the chances of acquiring new business.

Nachteile:

The support is pretty good too BUT it's overseas so it can sometimes be frustrating when your client is panic'n about something not working "right" and it's a system level issue that you must wait to reach someone. Billing is also overseas so my client had several occasions with making payment because the card was getting flagged and ended up having to call Paypal or the Bank. Lacks a bit more of the modern features like other voip service providers such as text messaging but the other features and pricing provided so much more benefit that we created an alternate plan for receiving sms/mms. I gave most categories a 4 star for these items a few other things but since I've never written a review for companies even Rin