Was ist VoIPstudio?

VoIPstudio ist ein professioneller VoIP-Telefonservice, erhältlich zu Verbraucher-Level-Preisen. Es bietet die Qualität und Sicherheitgarantien, die Unternehmen brauchen, während es innovative Funktionen und Funktionalität, Flexibilität, Skalierbarkeit und eine reiche Benutzererfahrung liefert, alles von einem engagierten, omni-Kanal 24/7 Support-Service unterstützt. Basierend auf einer soliden Infrastruktur und entwickelt, um flexible und dennoch sichere Verbindungen zwischen den Benutzern zu ermöglichen, ermöglicht es VoIPstudio den Unternehmen, direkt produktiver zu sein.

Wer verwendet VoIPstudio?

VoIPstudio ist die perfekte Cloud-VoIP-Lösung für Unternehmen mit 1-500 Mitarbeitern. Mit einer sicheren, gehosteten Infrastruktur und 24/7 Support, liefert VoIPstudio preisgekrönten VoIP und innere Ruhe.

Wo kann VoIPstudio bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert, Mac (Desktop), Windows (Desktop), Linux (Desktop), Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

Über den Anbieter

  • VoIPstudio
  • Ansässig in London, UK
  • 2009 gegründet
  • Telefon-Support
  • 24/7 Live-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Australien, Brasilien, Bulgarien, Deutschland, Dominikanische Republik und 17 weitere

Sprachen

Deutsch, Englisch, Polnisch, Portugiesisch, Spanisch

Über den Anbieter

  • VoIPstudio
  • Ansässig in London, UK
  • 2009 gegründet
  • Telefon-Support
  • 24/7 Live-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

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VoIPstudio

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20,00 $/Monat
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VoIPstudio Funktionen

  • Aktivitäts-Dashboard
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Anrufaufzeichnung
  • Anrufer-ID
  • Anrufprotokoll
  • Anrufverfolgung
  • Anrufüberwachung
  • Automatische Anrufverteilung
  • Berichterstattung / Analyse
  • Berichterstattung und Statistik
  • Berichterstattung über Anrufe
  • Call-Center-Management
  • Chat / Messaging
  • Computer Telephony Integration
  • Drittanbieter-Integration
  • Echtzeit-Analytik
  • Filesharing
  • IVR / Spracherkennung
  • Kollaboration mehrerer Nutzer
  • Kommunikationsmanagement
  • Konferenzschaltung
  • Konferenzschaltungen
  • Kontaktmanagement
  • Management der Anruflisten
  • Mobiler Zugriff
  • Multi-Channel-Kommunikation
  • Rollen-basierte Genehmigung
  • SIP-Trunking
  • SMS-Nachrichtenversand
  • Syndikat-Gruppen
  • Text in Sprache (verwandeln)
  • Umleitung der Anrufe
  • Verfolgung von Interaktionen
  • Videokonferenzen
  • VoIP-Verbindung
  • Voice-Mail
  • Voicemail-Transkription
  • Warteschlangenmanagement
  • Wechselseitige Audio & Video
  • Weiterleitung von Anrufen (Call Routing)
  • Werkzeuge zur Zusammenarbeit

Alternativen für VoIPstudio

No matter your business communication requirement, Acefone has you covered with its bespoke cloud telephony solutions.
Wildix is a global provider of unified communications solutions for simpler, more secure business communications in the digital age.
CloudTalk ist ein cloudbasiertes Telefonsystem für Support- und Vertriebsteams. Mit CloudTalk ist Telefonieren einfach und macht Spaß! Erhalte noch heute deine kostenlose Testversion!
Eine gehostete Wählanwendung für eingehende Anrufe, ausgehende Anrufe oder beides. Beinhaltet SMS-Nachrichten, E-Mails und Dashboard-Berichte.
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Ein auf Google basierendes Cloud-Callcenter
BeInContact is an enterprise, 100% Cloud, Contact Center Software Omnichannel platform.
Talkdesk ist eine intuitive, Cloud-basierte Contact-Center-Software mit erweiterten Funktionen, umfassendem Reporting und nahtlosen Integrationen.
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Thrio's CCaaS platform features robotic process automation, inbound/outbound voice, full omnichannel, and built-in AI tools.
Cloudbasiertes Telefonsystem für kleine und mittlere Unternehmen, Kundenbetreuungs- und Verkaufsteams.

Bewertungen über VoIPstudio

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,6
Benutzerfreundlichkeit
4,6
Kundenservice
4,5
Funktionen
4,4
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,8

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
75%
4
18%
3
4%
2
4%
Arpit
Arpit
Director in UK
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Versorgungsunternehmen, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Cloud telphony at its very best

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: We spent a lot of time hunting around for a decent voip provider that didnt involve us dealing with a 3rd party. We found VoipStudio at the right time and it is perfect.

Vorteile:

We use VoipStudio for our voip telephony needs. The pricing on the pay as you go package suits us and we find it does everything we need. We have custom messages and on-hold music as well as ability to use the system from anywhere in the world.

Nachteile:

They need to continue to develop their android app, which is currently extremely basic and has some bugs in it. I believe it is still in beta testing. If they can provide the same functionaity on their android (and apple) app that the web and pc based apps provide, then it will really excel VoipStudio.

Sol
Sol
CIO in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Computer- & Netzwerksicherheit, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung
Quelle: GetApp

Best for the money... By FAR!!!!

4,0 vor 5 Jahren

Vorteile:

This is an incredibly cost effective system and it's quite packed with features. Most of the features I don't currently use but I've used in my previous operations. VoIPstudios give you a great deal of control over how much you spend and can seriously grow with your business. We implemented this for a client that was paying for server using Freeswitch. Our implementation reduced the client's cost. Their support is pretty good too (follow up to this in the cons). The system has tons of amazing features that make any small company create a high level professional image which increases the chances of acquiring new business.

Nachteile:

The support is pretty good too BUT it's overseas so it can sometimes be frustrating when your client is panic'n about something not working "right" and it's a system level issue that you must wait to reach someone. Billing is also overseas so my client had several occasions with making payment because the card was getting flagged and ended up having to call Paypal or the Bank. Lacks a bit more of the modern features like other voip service providers such as text messaging but the other features and pricing provided so much more benefit that we created an alternate plan for receiving sms/mms. I gave most categories a 4 star for these items a few other things but since I've never written a review for companies even Rin

scott
Director in UK
Finanzdienstleistungen, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

VOIP Studio User 3 Years +

5,0 vor 4 Wochen Neu

Kommentare: Brilliant.

Vorteile:

The software if fantastic out of the box. Its easy to set up users, IVRs etc. The support is second to none.

Nachteile:

Few limitation on more advanced features. Few bugs every now and then that get resolved quickly

Antwort von VoIPstudio

vor 4 Wochen

Thanks for the awesome review, Scott! Our team is always trying to make sure users have a great time using our product, so we are happy to know that's what happened for you!

Verifizierter Rezensent
Business Development Manager in Serbien
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Unclear terms of use

3,0 vor 4 Jahren

Vorteile:

It is easy to use and gives opportunity to automatize the country code or area code - provides details within the dashboard.

Nachteile:

You cannot call different countries, mobile phones or some specific numbers which are not geographically connected to the location. Gives some crackling when on the phone (not Internet connection but Voip itself) Customer support gives unclear explanations and guidelines regarding your account specifications.

Hikmat
Business development coordinator in USA
Bekleidung & Mode, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Its the very good product for the small and mid size companies

5,0 vor 3 Monaten

Kommentare: Perfect software and I advise all small and medium business owners.

Vorteile:

Its more functional and more affordable in comparison with the other VOIP companies. Another advantage is you can integrate this software with Zoho CRM.

Nachteile:

All the features are the perfect inThis software

Antwort von VoIPstudio

vor 3 Monaten

Thank you very much for taking the time to leave an excellent rating. We really appreciate your feedback. Please remember that you can contact our support team at any time with any suggestions to help us improve our service.