E Display Digital Signage

Was ist E Display Digital Signage?

Über 1.000 Unternehmen nutzen die Lösung für digitale Beschilderung. Die Lösung bietet eine einfach zu bedienende und kostengünstige Lösung für digitale Beschilderung, die Digital-Signage-Netzwerke jeder Größe unterstützen kann. E Display ist eine hochmoderne webbasierte Software für digitale Beschilderung, die von überall, ob Laptop oder Mobilgerät, aufgerufen werden. Sie ermöglicht dir, anspruchsvolle Präsentationen für digitale Beschilderung zu erstellen und an mehreren Standorten zu verteilen.

Wer verwendet E Display Digital Signage?

– Händlerbetriebe. – Bildung – Finanzinstitutionen. – Fitnesscenter. – Gastgewerbe. – Gesundheitswesen – Bürogebäude. – Restaurants – Einzelhandel – Immobilien.

E Display Digital Signage – Details

E Display

2009 gegründet

E Display Digital Signage – Details

E Display

2009 gegründet

E Display Digital Signage – Videos und Bilder

Videos zu E Display Digital Signage
E Display Digital Signage Software - 1 - Vorschau
E Display Digital Signage Software - 2 - Vorschau
E Display Digital Signage Software - 3 - Vorschau
E Display Digital Signage Software - 4 - Vorschau

Kosten ähnlicher Produkte wie E Display Digital Signage vergleichen

Startpreis

99,00 $/Jahr
299,00 $/einmalig
14,00 $/Monat
8,50 $/Monat

Kostenlose Version

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Kostenlose Version Ja
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Gratis Testen

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E Display Digital Signage – Bereitstellung und Support

Kundenbetreuung

  • 24/7 Live-Support
  • Chat

Einsatz

  • Cloud, SaaS, webbasiert
  • Windows (Desktop)
  • Android (mobil)

Training

  • Live Online
  • Webinare
  • Dokumentation

Funktionen von E Display Digital Signage

  • API
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Anpassbare Vorlagen
  • Audit Trail
  • Automatisches Aktualisieren
  • Automatisierte Terminplanung
  • Benutzer-Management
  • Berichterstattung und Statistik
  • Bildbibliothek
  • Content-Management
  • Daten-Import / -Export
  • Datensicherheit
  • Digitale Beschilderungen
  • Digitales Menüboard
  • Drag-and-Drop
  • Drittanbieter-Integration
  • Echtzeit-Aktualisierungen
  • Echtzeit-Benachrichtigungen
  • Echtzeit-Daten
  • Echtzeitüberwachung
  • Inhalt-Bibliothek
  • Inhalte planen
  • Kampagnenplanung
  • Kundenspezifisches Branding
  • Layout und Design
  • Medienbibliothek
  • Mehrere Standorte
  • Mobiler Zugriff
  • Multimedia-Unterstützung
  • Offline-Zugriff
  • Remote-Display-Management
  • Remote-Zugriff/-Kontrolle
  • Social-Media-Integration
  • Spiellisten-Management
  • Support mehrerer Bildschirme
  • Terminplanung
  • Veranstaltungskalender
  • Video-Management
  • Video-Streaming
  • Video-Unterstützung
  • Visueller Editor
  • Vorlagen-Management
  • WYSIWYG-Editor
  • Werbemanagement
  • Widgets
  • XML / RSS
  • Zugriffskontrollen / Berechtigungen
  • interaktive Inhalte
  • Überwachung

Siehe die vollständige Digital Signage Software Liste

Alternativen für E Display Digital Signage

Mehr Alternativen zu E Display Digital Signage

Erfahrungen mit E Display Digital Signage

Alle 36 Nutzerbewertungen lesen

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,9
Benutzerfreundlichkeit
4,6
Kundenservice
4,9
Funktionen
4,8
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,8

Nutzerbewertungen nach Bewertung

5
32
4
4

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Troy S.
Troy S.
Business Owner in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Einzelhandel, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Kostenlose Testversion
Herkunft der Bewertung

It's like designing a website but easier

5 vor 3 Jahren

Kommentare: Really impressed. I am glad I went with this company.

Vorteile:

I am impressed how easy it is to do this. The help available is super impressive. Support team has helped me twice (so far) and team was really knowledgeable and patient

Nachteile:

Watch the help videos. If you have never designed a web site (it's really not that difficult) the videos really help. Not much help within the design program.

Andrew N.
Planning Manager in USA
Kosmetik, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Great Product

5 vor 2 Jahren

Kommentare: The software has undoubtedly made a positive impact on the effectiveness of communication within my organization.

Vorteile:

The best thing about the software is how quickly you can upload content. I can log-in, delete my old content (PDF), and upload my new PDF in under a minute.

Nachteile:

The software could be a bit more intuitive for self-learning. However, the customer support is great and they will help with anything that you can't figure out.

Pam O.
Assistant Property Manager in USA
Gastgewerbe, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Execellent

5 vor 2 Wochen Neu

Kommentare: Coming from where I know NOTHING about computers because I never had the need till this point in my life - this is one of the easiest programs that I can operate and when I do need help Zed is always there to help me via live chat or by phone.

Vorteile:

Once I learned what I was doing and with the help of [SENSITIVE CONTENT] the displays for our property looks Great! I am able to upload and change things on a daily basis if need to! The support is EXCELLENT! Easy to use and support is accept

Nachteile:

not that I can think of -wonderful program even if you are not so good with computers

Leah S.
Event Coordinator in Kanada
Eventservice, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

E Display Review for first time user

4 vor 3 Jahren

Kommentare: Pretty good. I like having this option to us now for our lobby. Sometimes it seems like for such a simple concept why do I need a software like this, but I couldn't find an easy way around it to be honest. But since purchasing and playing around with the software for the last month or so, things are really smooth and easy to use.

Vorteile:

I liked that everything was easy to understand and hook-up. The customer service phone line were very useful and patient when I called in and had some questions.

Nachteile:

Uploading pictures online into my resources is not the easiest because it does not recognize the picture format that we are trying to upload despite being a format that is said to be supported. We have to go to an external site, convert to the same file type and then re-upload.

James W.
Owner in USA
Restaurants, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Awsome Menu Board. Very appealing to my customers.

5 vor 3 Monaten

Kommentare: The Technicans are very helpful and willing to work around my schedual. Easy to set up and easy to use.

Vorteile:

Makes it easy for me to up date my menus in real time. Also keep the Prices up to date in the everchanging food cost struggle.

Nachteile:

The only thing that I didn't like. It takes some trainig on how to use it. But that only took about 10 minuts on the phone to learn. overall once it was explained very easy.