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bessere Software zu finden

Was ist OurRecords?

Eine Compliance-Management-Lösung, mit der du deine Geschäftspartner, Lieferanten, Anbieter oder Arbeitskräfte verwalten kannst. Einfache Verwaltung von 10 bis 10.000 Teilnehmenden. Passe deine spezifischen Anforderungen wie Anbieter-/Lieferantenvereinbarungen, Steuerformulare, Datenanforderungen, Richtlinienanerkennung usw. an. Erstelle spezifische Compliance-Gruppen, jede mit individuellen Anforderungen. Anfragen, Einreichungen, Überprüfungen, Anforderungen für zusätzliche Informationen und ausstehende Benachrichtigungen über Nichteinhaltungen sind sicher und automatisiert.

Wer verwendet OurRecords?

Unternehmen, die die Dienstleistungen von Service-Anbietern, Verkäufern und Lieferanten einsetzen, bei denen die kontinuierliche Einhaltung von Vorschriften von entscheidender Bedeutung ist, um das Haftpflichtrisiko zu reduzieren und die Verwaltungskosten zu senken.

OurRecords Software - 1

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OurRecords

OurRecords

4,9 (18)
200,00 $
Jahr
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
49
Keine Integrationen gefunden
4,6 (18)
5,0 (18)
4,8 (18)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
25.000,00 $
Jahr
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
141
Keine Integrationen gefunden
4,3 (47)
4,4 (47)
4,4 (47)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu OurRecords

ETQ Reliance
Am besten bewertete Funktionen
Corrective and Preventive Action (CAPA)
Elektronische Unterschrift
Qualitätskontrolle
Odoo
Am besten bewertete Funktionen
Kommentare / Notizen
Kontrolle des Genehmigungsprozesses
Vorlagen
monday.com
Am besten bewertete Funktionen
Auftragsabwicklung
Bestandsverfolgung
Produktkennzeichnung
NetSuite
Am besten bewertete Funktionen
Aktivitäts-Dashboard
Duplizierte Zahlungswarnung
Gewinn-und Verlustrechnung
FORM OpX
Am besten bewertete Funktionen
Mobiler Zugriff
Offline-Zugriff
Terminplanung
Quickbase
Am besten bewertete Funktionen
Aufgabenbearbeitung
Dokumentenmanagement
Kontakt-Datenbank
DELMIAworks
Am besten bewertete Funktionen
Auftragsmanagement
Bestell-Management
Finanzmanagement
QT9 QMS
Am besten bewertete Funktionen
Archivierung & Aufbewahrung
Compliance Management
Document Capture
3iVerify
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.

Bewertungen über OurRecords

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,9
Benutzerfreundlichkeit
4,6
Kundenservice
4,8
Funktionen
4,8
Preis-Leistungs-Verhältnis
5,0

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
89%
4
11%
Douglas
Controller/Western Compliance Manager in USA
Immobilien, 1.001–5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Outstanding customer service! This product quickly cut the time from three employees to less than 1

5,0 vor 7 Jahren

Kommentare: We were able to deploy a national solution for our vendor management and regulatory compliance. All paper files and excel sheets were removed instantly. Setup and support were easily done and deployed across multiple national regions. Very cost effective option that saved hours of manpower and continues to save time by monitoring compliance documents. Very well architected to meet a variety of needs and offer solutions to unique needs. It also presents a very professional front for our organization to our trade partners.

Vorteile:

The ease of use for not only the company user but the public user as well. Users have picked up the use with very little to almost no follow up support needs. The architecture of the system has made its use very flexible in meeting unique or alternative uses for the software. The company has also responded quickly to resolve any issues and releases frequent enhancements that listened to customer feedback.

Nachteile:

That more companies are not using it yet! The ability to share our networks and the ultimate vendor being able to share documents across companies is outstanding.

Natsuko
Compliance Coordinator in USA
Lebensmittelproduktion, 1.001–5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

a great option for supplier document review/approval/update

5,0 vor 3 Jahren

Vorteile:

As a document database system, OurRecords provide you flexible design options. also, the collected resources are visualized with 3rd party appreciation (MS Power BI) to overseeing the progress and current status. For the supplier communication, We can use the tailored email by you as requesting organization, this actually helps to encourage the participation of suppliers. Your rep also has a strong knowledge of database systems, not a usual salesperson. they will work for modification of your system by themselves.

Nachteile:

The system is still in progress. However, this is also a good point. they reflect your suggestions of improvement right away.

Isabel
Training Coordinator in USA
Lebensmittelproduktion, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Record Review

4,0 vor 2 Jahren

Kommentare: Overall the set up was the most time-consuming process, after that it does get a little easier. Would have liked more training offered for team members who are not as savvy with new software. A downside is that some of our vendors refuse to self-manage and can be double work requesting information and then having to upload and double check all auto-field info is correct.

Vorteile:

Inbox reminders to perform credential reviews on items that have been submitted

Nachteile:

Set up for small teams with many vendors can be a pain-staking task

Jessie
President in USA
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Great programs for anyone that needs to keep personal information on record for compliance.

5,0 vor 7 Jahren

Vorteile:

Our Records is safe why to email any documents that have personal information securely as required by CFPB. This works great for our company and our notaries. It will hold all our credentials in a secure location and allow us to email them to all our clients when updating our credentials. Helps to manage thousands of our vendors and all their credential and helps keep everything current and up to date.

Mary
Legal Assistant in USA
Versicherung, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Good

4,0 vor 7 Jahren

Vorteile:

All of the information for each notary is in one place and can be easily found. Easy to receive new notary information when blast emails are sent out to OurRecords' network of notaries.

Nachteile:

It is frustrating to have to go in and manually input the dates for each item when these should be done by either OurRecords or by the notary themselves. Also there is a lot of back and forth since the information submitted by the notaries is separated by the document type and not all grouped together by notary name. Input documents are unable to be sorted by either the date submitted or the notary name which makes approving a single notary very time consuming.