MailChannels

MailChannels

von MailChannels

Wer verwendet MailChannels?

MailChannels ist ein E-Mail-Zustelldienst für Hosts. Der Outbound-Spam-Filter macht es leicht, eine sichere und zuverlässige E-Mail-Zustellung für deine Kunden zu erhalten.

Was ist MailChannels?

Outbound Filtering ist ein cloudbasierter E-Mail-Versanddienst, der Spammer identifiziert und blockiert, um eine zuverlässige E-Mail-Zustellung sicherzustellen. Mit Outbound Filtering kannst du Probleme beim E-Mail-Versand beseitigen, die durch das Sperren von IP-Adressen verursacht werden. Du kannst auch gefährdete Endnutzerkonten und -skripts automatisch herunterfahren, um deine Sicherheit zu verbessern. Im Gegensatz zu herkömmlichen E-Mail-Diensten akzeptiert MailChannels als einziger Dienst alle deine E-Mails, einschließlich Spam.

MailChannels – Details

MailChannels

https://www.mailchannels.com/

Gegründet 2004

MailChannels – Kostenübersicht

MailChannels bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von MailChannels ist ab 59,99 $/Monat verfügbar.

Startpreis

59,99 $/Monat

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Ja

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Training

Live Online

Dokumentation

Kundenbetreuung

24/7 (Live Vertreter)

Online

MailChannels Funktionen

Anti-Spam Software
Berichterstattung und Statistik
Betrugserkennung
E-Mail Routing
E-Mail Wiederherstellung
E-Mail-Archivierung
Erlaube / Blockiere Liste
Quarantäne
Spam-Filter
Verschlüsselung
Wirtschaftsprüfungs-Protokoll
Archivierung & Aufbewahrung
Datenwiederherstellung
E-Mail-Überwachung
Gemeinsamer Posteingang
Reaktions-Management
Routing
Spam-Blockierung
Unterschriften-Management
Vorformulierte Antworten
Warteschlangenmanagement
Whitelist/Blacklist

Der Softwareanbieter hat diese Information nicht vervollständigt.

MailChannels – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 20 Nutzerbewertungen

Gesamt
4,9/5
Benutzerfreundlichkeit
4,8/5
Kundenservice
4,6/5
Funktionen
4,7/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,6/5
Miguel Â.
Founder
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 19.2.2018

"MailChannels - Does what it promises to do. Emails are delivered, SPAM is effectively filtered."

Kommentare: Prompt email delivery and Outbound SPAM filtering done right. Support is always willing to help us, that means they actually care about their customers, and we feel good by doing business with MailChannels.

Vorteile: We've been using MailChannels for quite some years. I like the fact that they provide 24/7 support, we've sent many tickets (being a very large reseller) which have all been promptly answered.
The Webhooks system works as promised, we have our own notifications stack running in Rocket.Chat, fully integrated with MailChannels and we're notified of any issue immediately.
Alerts, work flawlessly as well as Statistics.
MailChannels Cloud is a must-have service for any Webhosting company, Startup, Mobile Apps, or actually, any sort of use, as long as it's legit, your email will arrive to the inbox as promised.
We've tested all similar vendors extensively, but did stick with MailChannels as we've seen improvement, email delivery, Outbound SPAM filtering done right, and a team to help us whenever we need their help.
We couldn't be more satisfied for using MailChannels, and allowing our large customer base to utilize their services as well.

Nachteile: I do think statistics do have room for improvement, while they're accurate, sometimes the API fails to grab those.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 19.2.2018
Daniel H.
CEO / Founding Partner
Informationstechnologie & -dienste, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 16.5.2019

"MailChannels has made our email reputation management a piece of pie"

Vorteile: For both inbound and outbound email management the setup is easy, and then keeping everything in track is simple too with easy to understand logs and settings.

Nachteile: Occasionally I have wished that this could make my Coffee for me, but not really. The software could use an end user portal for both email directions.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 16.5.2019
Frederic G.
Sysadmin
Internet, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    7/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 14.11.2018

"Review"

Vorteile: The simplicity of the setup and the very easy interface

Nachteile: The support that cannot do Anything to fix false positive spam.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 14.11.2018
Rami E.
Founder
Internet, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 1.11.2018

"Inbound filtering - A business oportunity"

Kommentare: An essential company if you run Plesk servers and Inbound is a business opportunity. If I were MailChannels, the next product would be end to end encryption service for hosting providers.

Vorteile: We at PracticalHost, are using both the outbound service for our Plesk based plans and the new MailChannel Inbound as an optional spam filtering for our existing EnsureMail business class mail plans.
If you are a hosting provider, MC Inbound is a business opportunity to sell a new service to existing clients with a great profit margin.

Nachteile: Cant think if any. The service is being continuously polished.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 1.11.2018
John M.
President
Onlinemedien, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 7.1.2019

"Blacklist Problem Solved"

Kommentare: We have had Mailchannels for over a year and have not gotten on any blacklists since. Before we were on Mailchannels our mail servers were getting blacklisted frequently. One of the best investment we have ever made as a web host. Completely satisfied and would recommend it to everyone.

Vorteile: We host hundreds of web sites and we were frequently getting blacklisted, mostly because various customers emails were hijacked by spammers. Our data center recommended Mailchannels and we decided to give it a try. That was well over a year ago, and we have not gotten blacklisted at all since and we are notified anytime one of our customers accounts start spamming.

Nachteile: No complaints at all, it does everything it promised and have had zero problems because of it.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 7.1.2019