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ManageEngine Analytics Plus

ManageEngine Analytics Plus

Was ist ManageEngine Analytics Plus?

Erhalte einen tieferen Einblick in Netzwerk-Überwachung, Überwachung von Applikationen und Kundenbetreuung, durch Integration mit ManageEngines IT Operations and Support Suite.

Wer verwendet ManageEngine Analytics Plus?

Unser Zielmarkt reicht von mittel bis mittelgroßen Unternehmen. Es gibt keine spezifische Präferenz für eine bestimmte Vertikale

ManageEngine Analytics Plus Software - 1
ManageEngine Analytics Plus Software - 2
ManageEngine Analytics Plus Software - 3
ManageEngine Analytics Plus Software - 4

Du bist nicht sicher, ob ManageEngine Analytics Plus das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

ManageEngine Analytics Plus

ManageEngine Analytics Plus

4,5 (24)
249,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
56
25
4,4 (24)
4,5 (24)
4,9 (24)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
25,00 €
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
194
26
4,0 (18.402)
4,0 (18.402)
4,1 (18.402)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu ManageEngine Analytics Plus

Salesforce Sales Cloud
Am besten bewertete Funktionen
Für Vertriebsteams/ -organisationen
Gemeinsame Kontakte
Kundennachverfolgung
Microsoft Power BI
Am besten bewertete Funktionen
Berichterstattung / Analyse
Daten-Connectors
Datenvisualisierung
Tableau
Am besten bewertete Funktionen
Datenanalyse-Werkzeuge
Drag-and-Drop
Wichtige Leistungsindikatoren (KPI)
Qlik Sense
Am besten bewertete Funktionen
Dashboard-Erstellung
Daten-Import / -Export
Datenvisualisierung
MicroStrategy Analytics
Am besten bewertete Funktionen
Daten-Connectors
Datenvisualisierung
Leistungskennzahlen
Grow
Am besten bewertete Funktionen
Berichterstattung / Analyse
Daten-Connectors
Datenvisualisierung
Yellowfin
Am besten bewertete Funktionen
Berichterstattung und Statistik
Daten-Import / -Export
Datenvisualisierung
ClicData
Am besten bewertete Funktionen
Daten-Connectors
Datenvisualisierung
KPI-Überwachung
Centralpoint
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.

Bewertungen über ManageEngine Analytics Plus

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,5
Benutzerfreundlichkeit
4,4
Kundenservice
4,9
Funktionen
4,6
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,5

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
54%
4
42%
3
4%
Leo
Database Administrator in USA
Immobilien, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Easy to use

5,0 vor 5 Jahren

Kommentare: I like the fact that I can request new feature to enhance the software. The software is a great tool to use right out of box. You can start creating report and dashboards right away.

Vorteile:

1) Very user friendly when creating reports. 2) Very easy to setup. 3) Very easy to create reports and dashboards on the fly. 4) Easy to share report to third party vendor. 5) Able to connect different data sources

Nachteile:

Not able to email a report to a non license user.

Jeff
Director of Customer Strategy in USA
Computer-Software, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

So far, so good!

5,0 vor 5 Jahren

Kommentare: The support I have received is what truly elevated my experience with the software. The Analytics Plus support team has been exceptional with their responsiveness, patience and willingness to help. They clearly want their customers to be successful with the software.

Vorteile:

Being able to have the information that matters most to be readily available has been incredibly helpful and time saving.

Nachteile:

Although you don't need to be exceptionally technical, you do need to have some technical aptitudes and understand the various data sets you are using.

Jody
IT Training and Support in Australien
Gesundheit, Wellness & Fitness, 5.001–10.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Reviewing Analytics Plus

3,0 vor 5 Jahren

Kommentare: With the help of your support technicians, I am learning the functions useful to my organisation

Vorteile:

Once you know the functionality then easy to user

Nachteile:

Hard to work through the product functions

Walid
IT Service Manager in Vereinigte Arabische Emirate
Informationstechnologie & -dienste, Selbstständig
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Easy and effective analytical tool with superb support and webinares

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: I was able to build charts to continuously improve our
- Resolution time,
- Time to assign requests
- Improve Technicians expertise
- Address reopened requests
- Improve customer satisfaction
- Increase SLA compliance
- Identify factors influence SLA
- Analyze Technician load
- Ticket inflow volume
- SLA deviation per technician
- Improve service delivery
- Approval time
- Shortage of inventory
and much much more

Vorteile:

It is very easy to build dashboards to identify weak points in IT service operations and improve them by building average trends and compare with previous months/years in one chart. second point is the ability to dig deeper in data to reveal the underlying information and investigate root causes

Nachteile:

it is not real time feed from ServiceDesk plus data source as it sync once an hour and cannot sync faster

Raj
IT Datacenter & Applications Tech in Kanada
Öffentliche Sicherheit, 1.001–5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

All IT operations Reports at a glance. Excellent customer support

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: Reduced time in generating reports. Real time information with dashboards are excellent. Exceptional support from dedicated SME's who make sure to solve your issue in a timely manner.

Vorteile:

Very easy to configure and create reports. Dashboard and slideshow features are excellent for upper management. Lots of out of box reports that are very useful. Interoperability with servicedesk tool and other sources are excellent. It is good to have an on-premise solution. Dark mode dashboards are highly efficient for real-time use.

Nachteile:

It will be beneficial to connect to servicedesk call manager providers like Cisco and Avaya to generate real-time call statistics. Exporting data to an excel or other format then reimporting take more time. Out of box Integration with call manager software's will help IT operations.