Wir helfen Unternehmen seit 17 Jahren,
bessere Software zu finden

Was ist Fyle?

Kosten-Management-Software, die den weltweit einzigartigen AI-betriebenen Motor für die automatische Extraktion von Aufwendungen aus Gmail und Outlook beinhaltet sowie Kilometer-Tracking und Empfang-Erfassung mit mobiler App. Fyle kann die komplexe Genehmigung und Bearbeitung von Workflows automatisieren für extrem schnelle Erstattung, was ein papierloses, robustes System ermöglicht, das sich mit deiner Buchhaltungssoftware vernetzt. Features beinhalten unbegrenzte Ein-Klick-Kosten Berichte, Echtzeit-Politik und Compliance-Scheck, Kreditkarten-Abgleich und vieles mehr.

Wer verwendet Fyle?

Unternehmen, kleine und mittlere Unternehmen, Startups, Non-Profits, Academia, Accountants, Freelancer

Fyle Software - 1
Fyle Software - 2
Fyle Software - 3
Fyle Software - 4
Fyle Software - 5

Du bist nicht sicher, ob Fyle das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

Fyle

Fyle

4,5 (147)
11,99 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
42
10
4,6 (147)
4,6 (147)
4,4 (147)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
8,50 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
57
8
4,8 (309)
4,8 (309)
5,0 (309)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Fyle

ExpensePoint
Am besten bewertete Funktionen
Belegmanagement
Kostenverfolgung
Upload mobiler Kaufbelege
Procurify
Am besten bewertete Funktionen
Bestell-Management
Kostenverfolgung
Rechnungsverarbeitung
Yokoy
Am besten bewertete Funktionen
Kostenverfolgung
Mobiler Zugriff
Upload mobiler Kaufbelege
Expensify
Am besten bewertete Funktionen
Belegmanagement
Kostenverfolgung
Upload mobiler Kaufbelege
Zoho Expense
Am besten bewertete Funktionen
Belegmanagement
Kostenverfolgung
Upload mobiler Kaufbelege
Ramp
Am besten bewertete Funktionen
Belegmanagement
Kostenverfolgung
Upload mobiler Kaufbelege
Tipalti
Am besten bewertete Funktionen
Abrechnung & Rechnungsstellung
Verbindlichkeiten
Zahlungsabwicklung
Silae Expense
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
Factorial
Am besten bewertete Funktionen
Lohn- und Gehaltslisten-Management
Mitarbeiter-Datenbank
Online-Zeiterfassung

Bewertungen über Fyle

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,5
Benutzerfreundlichkeit
4,6
Kundenservice
4,4
Funktionen
4,3
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,6

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
63%
4
29%
3
5%
2
3%
1
1%
Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Computer-Software, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Easily submit expense reports with Fyle

5,0 vor 3 Jahren

Vorteile:

Easy to capture receipts and set up expense reports from phone. Also extracts dates and amounts from receipts.

Nachteile:

If I have manually entered the amounts / dates before uploading receipt, the amounts / dates are still extracted and overwrite my manually entered values.

Anirudh
Co-Founder in Indien
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Fyle has just been amazing. It's Auto-Fyle feature detects even handwritten bills accurately

5,0 vor 7 Jahren

Kommentare: Better visibility on expense spends
Better productivity, due to the ease of reporting and expense management

Vorteile:

This solution is way more intuitive than any other expense management solution I have ever used. One of the biggest issues with expense management tools I have used earlier was that I had to set aside one day in a month to file expenses. With Fyle, the same task takes about 15 minutes. The Auto-Fyle feature where one can take a photo of the receipt is a godsend. The good part is that it is able to detect handwritten invoices, which are very common in India, with great accuracy. The gmail and outlook plugins are sensible additions, all designed to reduce the friction in the expense reporting process. The analytics is pretty good, and tells me who are my top expense vendors, who my top spenders are

Nachteile:

Not much to complain about Fyle really, so will list down some feature requests. A feature to approve or reject a report by replying to the mail notification would be good to have. It currently does not have direct integration with popular taxi apps like Uber, Ola which would be good. Sometimes users submit reports after 2 months, and if there was some way to map the expenses by the bill date to the respective month of expenditure incurred, rather than the reporting month, that would be nice.

Brian
Mortgage broker in Kanada
Finanzdienstleistungen, Selbstständig
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung
Quelle: SoftwareAdvice

In Betracht gezogene Alternativen:

Deleted account without warning

3,0 vor 2 Jahren

Vorteile:

It was integrated into gmail. There was a mobile app that allowed me to capture receipts on the fly.

Nachteile:

Repeated asked me to log in. Icon got disproportionately large at times. When I went through a period of time that I did not use the software, they deleted the account without warning.

Dipesh
Big Data Developer in Indien
Informationstechnologie & -dienste, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

I really like this app, it helps me to track and manage the daily expenses.

5,0 vor 7 Jahren

Kommentare: After using this app i can proudly say that i have become a more productive and organized person.

Vorteile:

There are many features in your app, the most loved one is the option to switch between reimbursable or not. Because i use this app for both personal use and office use. So its get really simple for me to distinguish between them and get the same reported to the higher authority and get that reimburse. This app just cut of the long procedure which i had to first follow in order that get the clarified, but now its very much easy and effective. Second best thing i like is the mail plugin you guys have it directly takes the expense record from my mails and add it to the app so that i can track the expense. last but the most important feature of the app that i like is the reporting section. which directly helps in making the expense report and sent to the accounts department so that they can approve it after checking.

Nachteile:

The unavailability of edit (crop) option in a picture after you have clicked it, i think is a drawback to the app and should be changed.

Nicholas
VP of Finance and Accounting in USA
Architektur & Planung, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

FYLE needs to market more to the USA as this software is an amazing value

5,0 vor 2 Jahren

Kommentare: Love this product and the support we receive. Highly recommend!

Vorteile:

Easy yet configurable to our unique needs. We have a single employee with multiple reports which is not the norm in the industry. The other big expense systems could not handle this simple requirement.

Nachteile:

Slight semantic differences between an Indian company vs US norms.