Was ist Fyle?

Kosten-Management-Software, die den weltweit einzigartigen AI-betriebenen Motor für die automatische Extraktion von Aufwendungen aus Gmail und Outlook beinhaltet sowie Kilometer-Tracking und Empfang-Erfassung mit mobiler App. Fyle kann die komplexe Genehmigung und Bearbeitung von Workflows automatisieren für extrem schnelle Erstattung, was ein papierloses, robustes System ermöglicht, das sich mit deiner Buchhaltungssoftware vernetzt. Features beinhalten unbegrenzte Ein-Klick-Kosten Berichte, Echtzeit-Politik und Compliance-Scheck, Kreditkarten-Abgleich und vieles mehr.

Wer verwendet Fyle?

Unternehmen, kleine und mittlere Unternehmen, Startups, Non-Profits, Academia, Accountants, Freelancer

Wo kann Fyle bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert, Android (mobil), iPhone (mobil)

Über den Anbieter

  • Fyle
  • Ansässig in Newark, USA
  • 2016 gegründet
  • Telefon-Support
  • 24/7 Live-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Australien, Indien, Kanada, Vereinigte Staaten, Vereinigtes Königreich

Sprachen

Englisch

Über den Anbieter

  • Fyle
  • Ansässig in Newark, USA
  • 2016 gegründet
  • Telefon-Support
  • 24/7 Live-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Australien, Indien, Kanada, Vereinigte Staaten, Vereinigtes Königreich

Sprachen

Englisch

Fyle – Videos und Bilder

Fyle Software - 1
Fyle Software - 2
Fyle Software - 3
Fyle Software - 4
Fyle Software - 5
6 weitere anzeigen
Videos zu Fyle
Fyle Software - 1
Fyle Software - 2
Fyle Software - 3
Fyle Software - 4
Fyle Software - 5

Kosten ähnlicher Produkte wie Fyle vergleichen

4,99 $/Jahr
Kostenlose Version
Gratis Testen
5,00 $/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen
Nicht verfügbar
Kostenlose Version
Gratis Testen
5,00 $/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen

Fyle Funktionen

  • Ausgabenanalyse
  • Belegmanagement
  • Budgetierung/Prognosen
  • Erstattungs-Management
  • Firmenkarte
  • Für religiöse Organisationen
  • Kontenabgleich
  • Kontrolle des Genehmigungsprozesses
  • Kosten-Kontrolle
  • Kostenverfolgung
  • Upload mobiler Kaufbelege
  • Zeit & Kosten Verfolgung

Alternativen für Fyle

Spend management software that enables businesses to track, approve, and manage subscriptions, vendors, and funding requests.
ZTravel, also available via app, is designed to easily manage business trips: bookings, expense reports, travel policy compliance etc
JAMIS Prime is simply the most intuitive and agile project ERP solution for government contractors.
An employee expense management solution that allows users to digitize expenses, expense reports, and mileage tracking.
Jenji ist Marktführer im Bereich Spesenmanagement. Das Unternehmen bietet eine mobile Lösung, die die Finanzanalyse in Echtzeit ermöglicht!
SAP Concur führt dich über die Automatisierung hinaus zu einer vollständig vernetzten Ausgabenmanagementlösung, die mit deinem Unternehmen wächst.
Mit BizAway können Unternehmen ihre Geschäftsreisen dank einer intuitiven Schnittstelle kontrollieren und ihre Ressourcen optimieren. Erfahre mehr über BizAway
Coupa Expenses nimmt den Schmerz von Kostenmanagement für alle: Mitarbeiter, Genehmiger und Back-Office-Administratoren.
SalesTrip is an expense management and travel booking system on Salesforce providing a fast and easy way for businesses to track spend.
Expensya ist eine webbasierte und mobile Anwendung für das Geschäftsausgabenmanagement von morgen - automatisiert, mobil und 100 % papierlos! Erfahre mehr über Expensya
SutiExpense ist eine automatisierte Reise- und Spesenlösung für das Ausgabenmanagement.
Mesh transforms the way finance teams operate with a centralized and automated spend management platform.
Teampay optimizes spend with modern built-in controls that enforce your policy and enable you to manage everything in one place.

Bewertungen über Fyle

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,5
Benutzerfreundlichkeit
4,6
Kundenservice
4,5
Funktionen
4,3
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,6

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
63%
4
29%
3
5%
2
2%
1
1%
Eric
Eric
Chief Operating Officer in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Fyle is easily the most user friendly expense reporting solution on the market

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: Helps keep all of our company expenses organized and verified for each employee. A very user friendly software.

Vorteile:

The UI is super intuitive and has all of the functionality that is needed in helping sort out expenses within our organization. In addition, any support requests I've submitted have been met with a sense of urgency and tackled in an extremely timely manner. Very impressed with this team!

Nachteile:

When filing repeat expenses it would be great if it could auto-populate the fields from the last time the same expense was filed. I was told this functionality was already in place but it doesn't actually seem to work. In addition, it would be great to have the option to tell the system when an expense is not a duplicate. For example, my colleague and I stay at the same hotel on the same night in different rooms. This creates two receipts with the same amount on the same date. The system alerts me that it thinks these expenses are duplicates but it does not give me the option to tell the system that they are both authorized expenses. This in turn causes one of the expenses to not import into Quickbooks. It would be great if this could get fixed.

Federico
Federico
CFO in Brasilien
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Bankwesen, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Great product for a Small / Medium Business

4,0 letzten Monat Neu

Kommentare: It was a great experience, as an Expense Report solution they are the best, but if you want to use the solution for another requirements it would not have the capability to do so.

Vorteile:

Great Expense Report solution, we really loved its capability to be compatible and integrated into Gmail and Outlook. The user interaction is very amiable and easy to use. Capturing receipts and uploading them into the app is very simple and straightforward. Its multi currency feature is very helpful for overseas business travels.

Nachteile:

Using the tool for management of expenses in the section of approving or rejecting documents do need improvement. Reporting features like visualizing an expense dashboard by category is a big missing. In additional, they do not offer a Free Plan, not a cheap app.

Angela
Angela
Impact Catalyst, Learning For Impact Platform supported USAIDIndia Health Office in Indien
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

It's the easiest official expense tracker to use.

3,0 vor 4 Jahren

Vorteile:

multi-currency options, easily adaptable, multiple accounts possible, easy to approve, comment etc.

Nachteile:

It crashes every 4th/5th entry. it's been a real trouble. I use a One plus5T. Haven't recvd adequate support from the customer services.

Verifizierter Rezensent
Presales Architect in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Computer-Software, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Easily submit expense reports with Fyle

5,0 vor 6 Monaten

Vorteile:

Easy to capture receipts and set up expense reports from phone. Also extracts dates and amounts from receipts.

Nachteile:

If I have manually entered the amounts / dates before uploading receipt, the amounts / dates are still extracted and overwrite my manually entered values.

saif
saif
Social Media Marketing Manager in Pakistan
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Textilien, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

easily manage all expense!

5,0 letztes Jahr

Kommentare: This is the software that can manage all the expenses of the employs If you are working in an organization. It has a simple user interface that can easily understandable and all the functions are clear. My all home expenses become simple and straight for me.

Vorteile:

this software has a simple and straight user-friendly interface and its speed is awesome. Its powerful management system is very easy to understand and I can get my expense report day by day.

Nachteile:

Sometimes it takes time to scan a receipt. Otherwise experience is good for now