Communication Studio 2.0

Communication Studio 2.0

von OneReach.ai

Wer verwendet Communication Studio 2.0?

Problem solvers, looking to intelligently automate conversations and tasks. Use AI and bots to "boost your top & bottom line" (Harvard Business Review - survey of 3,000 executives).

Was ist Communication Studio 2.0?

A low-code/no-code platform for building AI & bots - a suite of tools for creating automated conversations & tasks.

Integrate with 3rd party systems & operate on any communication channel (phone, SMS, web-chat, Email, Slack, Facebook Messenger, etc).

Communication Studio 2.0 – Details

OneReach.ai

https://onereach.com

Gegründet 2010

Communication Studio 2.0 – Preisübersicht

Communication Studio 2.0 bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Weitere Preisinformationen für Communication Studio 2.0 finden Sie unten.

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Ja

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Mobile - iOS Native

Mobile - Android Native

Training

Persönlich

Live Online

Webinare

Dokumentation

Kundenbetreuung

24/7 (Live Vertreter)

Support während der Geschäftszeiten

Online

Communication Studio 2.0 Funktionen

Chatbot Software

Der Softwareanbieter hat diese Information nicht vervollständigt.

Chatbot
Für E-Commerce
Für den Vertrieb
Mehrsprachig
Prozess-/Workflow-Automatisierung
Prädiktive Analytik
Virtueller persönlicher Assistent (VPA)
für das Gesundheitswesen

Der Softwareanbieter hat diese Information nicht vervollständigt.

Communication Studio 2.0 – Nutzerbewertungen

2 von 2 Nutzerbewertungen angezeigt

Gesamt
4/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Kundenservice
5/5
Funktionen
4.5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
5/5

Text, web chat, and voice in the same interface

Bewertet am 27.12.2018
Tesa D.
Administrator
13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
Quelle: SoftwareAdvice
4/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
Kundenbetreuung
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: Manage your clients in a omnichannel system. The contact information is displayed on the main screen which is great for focusing on the main tasks and have what you need at your fingertips

Nachteile: I haven't found any cons about this software that we are actually using and switched on from another solution.

Great for intercommunication

Bewertet am 27.2.2019
Abi M.
Fellowship ladies VP
2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
Quelle: SoftwareAdvice
4/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: This app is great for communicating with in companies, institutions, and personal businesses. It works very great with Windows!

Nachteile: I have not been able to use this app with any Apple devices. Those of us who are pro Apple, this is very confusing!