
Wer verwendet Communication Studio 2.0?
Practitioners who are familiar with the pains/obstacles of deploying conversational AI & process automation. Newcomers of all technical backgrounds. Developers Data analysts Business leaders
Was ist Communication Studio 2.0?
The 2nd generation of an award-winning no-code platform for hyper-automating conversational applications and workflows. Learn how you can rapidly develop conversational applications and business processes automation to operate over any channel and powered by the latest AI. Awarded Best AI Product In Telecom by CogX and named twice by Gartner Research as a top conversational AI platform. See how our ever-expanding library of pre-designed patterns/templates can help with your hyper-automation now.
Communication Studio 2.0 – Details
OneReach.ai
https://onereach.com
Gegründet 2010











Communication Studio 2.0 – Preisübersicht
Communication Studio 2.0 bietet keine Gratisversion und keine kostenlose Testversion.
Kostenlose Version
Nein
Gratis Testen
Nein
Communication Studio 2.0 – Bereitstellung und Support
Kundenbetreuung
- 24/7 (Live Vertreter)
- Support während der Geschäftszeiten
- Online
Einsatz
- Cloud, SaaS, Web
- Mobile - iOS Native
- Mobile - Android Native
Training
- Persönlich
- Live Online
- Webinare
- Dokumentation
Communication Studio 2.0 Funktionen
Chatbot Software
- Absichtserkennung
- Berichterstattung / Analyse
- Chatbot
- Code-Free Development
- Empfindungsanalyse
- Kontextabhängige Anleitung
- Live-Chat
- Mehrsprachig
- Multi-Channel-Kommunikation
- Spracherkennung
- Sprachsynthese
- Vorkonfigurierte Bots
- für Entwickler
Communication Studio 2.0 Alternativen
Mehr Alternativen zu Communication Studio 2.0Communication Studio 2.0 – Erfahrungen
Alle Bewertungen lesenGesamtbewertung
Durchschnittliche Bewertung
Tesa D.
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Gesamtbewertung4 /5
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Benutzerfreundlichkeit5 /5
-
Eigenschaften & Funktionalitäten5 /5
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KundenbetreuungNicht bewertet
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Preis-Leistungs-VerhältnisNicht bewertet
-
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
- Herkunft der Bewertung
- Quelle: SoftwareAdvice
- Bewertet am 27.12.2018
"Text, web chat, and voice in the same interface"
Vorteile: Manage your clients in a omnichannel system. The contact information is displayed on the main screen which is great for focusing on the main tasks and have what you need at your fingertips
Nachteile: I haven't found any cons about this software that we are actually using and switched on from another solution.
- Herkunft der Bewertung
- Quelle: SoftwareAdvice
- Bewertet am 27.12.2018
Abi M.
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Gesamtbewertung4 /5
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Benutzerfreundlichkeit5 /5
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Eigenschaften & Funktionalitäten4 /5
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Kundenbetreuung5 /5
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Preis-Leistungs-Verhältnis5 /5
-
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
- Herkunft der Bewertung
- Quelle: SoftwareAdvice
- Bewertet am 27.2.2019
"Great for intercommunication"
Vorteile: This app is great for communicating with in companies, institutions, and personal businesses. It works very great with Windows!
Nachteile: I have not been able to use this app with any Apple devices. Those of us who are pro Apple, this is very confusing!
- Herkunft der Bewertung
- Quelle: SoftwareAdvice
- Bewertet am 27.2.2019