Communication Studio 2.0

Wer verwendet Communication Studio 2.0?

Practitioners who are familiar with the pains/obstacles of deploying conversational AI & process automation. Newcomers of all technical backgrounds. Developers Data analysts Business leaders

Was ist Communication Studio 2.0?

The 2nd generation of an award-winning no-code platform for hyper-automating conversational applications and workflows. Learn how you can rapidly develop conversational applications and business processes automation to operate over any channel and powered by the latest AI. Awarded Best AI Product In Telecom by CogX and named twice by Gartner Research as a top conversational AI platform. See how our ever-expanding library of pre-designed patterns/templates can help with your hyper-automation now.

Communication Studio 2.0 – Details

OneReach.ai

https://onereach.com

Gegründet 2010

Videos zu Communication Studio 2.0
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Communication Studio 2.0 – Preisübersicht

Communication Studio 2.0 bietet keine Gratisversion und keine kostenlose Testversion.


Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Nein

Communication Studio 2.0 – Bereitstellung und Support

Kundenbetreuung

  • 24/7 (Live Vertreter)
  • Support während der Geschäftszeiten
  • Online

Einsatz

  • Cloud, SaaS, Web
  • Mobile - iOS Native
  • Mobile - Android Native

Training

  • Persönlich
  • Live Online
  • Webinare
  • Dokumentation

Communication Studio 2.0 Funktionen

  • Absichtserkennung
  • Berichterstattung / Analyse
  • Chatbot
  • Code-Free Development
  • Empfindungsanalyse
  • Kontextabhängige Anleitung
  • Live-Chat
  • Mehrsprachig
  • Multi-Channel-Kommunikation
  • Spracherkennung
  • Sprachsynthese
  • Vorkonfigurierte Bots
  • für Entwickler

Siehe die vollständige Chatbot Software Liste

Communication Studio 2.0 Alternativen

Mehr Alternativen zu Communication Studio 2.0

Communication Studio 2.0 – Erfahrungen

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Durchschnittliche Bewertung

Benutzerfreundlichkeit 5
Kundenservice 5
Funktionen 4,5
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Tesa D.
Administrator
11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    4 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5 /5
  • Kundenbetreuung
    Nicht bewertet
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Quelle: SoftwareAdvice
  • Bewertet am 27.12.2018

"Text, web chat, and voice in the same interface"

Vorteile: Manage your clients in a omnichannel system. The contact information is displayed on the main screen which is great for focusing on the main tasks and have what you need at your fingertips

Nachteile: I haven't found any cons about this software that we are actually using and switched on from another solution.

  • Herkunft der Bewertung 
  • Quelle: SoftwareAdvice
  • Bewertet am 27.12.2018
Abi M.
Fellowship ladies VP
2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    4 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4 /5
  • Kundenbetreuung
    5 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Quelle: SoftwareAdvice
  • Bewertet am 27.2.2019

"Great for intercommunication"

Vorteile: This app is great for communicating with in companies, institutions, and personal businesses. It works very great with Windows!

Nachteile: I have not been able to use this app with any Apple devices. Those of us who are pro Apple, this is very confusing!

  • Herkunft der Bewertung 
  • Quelle: SoftwareAdvice
  • Bewertet am 27.2.2019