Was ist Zingle?

Die Guest-Messaging-Engagement-Plattform von Zingle hilft Hotels, markendifferenzierte Serviceerlebnisse zu schaffen, indem sie Daten- und Zwei-Wege-Messaging nutzen, um während der gesamten Customer Journey sinnvolle Interaktionen zu erstellen.

Hotels nutzen Zingle, um Gäste schneller zu bedienen, langwierige Prozesse zu optimieren, die Gästezufriedenheit zu verbessern, bessere Bewertungen zu erzielen und mehr. Die Mission des Unternehmens ist es, das Gästeerlebnis mühelos zu gestalten.

Wer verwendet Zingle?

Zingle bietet eine beispiellose Verbindung mit Gästen, Mitgliedern und Kund*innen für KMUs und Unternehmen in allen Branchen, einschließlich Gastgewerbe, Lebensmittel und Getränke, Gesundheit, Fitness und Einzelhandel.

Wo kann Zingle bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert, Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

Über den Anbieter

  • Medallia
  • Ansässig in San Francisco, USA
  • 2001 gegründet
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Kanada, Vereinigte Staaten, Vereinigtes Königreich

Sprachen

Englisch

Über den Anbieter

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  • Ansässig in San Francisco, USA
  • 2001 gegründet
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Englisch

Zingle – Videos und Bilder

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Nicht verfügbar
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Zingle Funktionen

  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Anpassbare Vorlagen
  • Automatische Antworten
  • Befragungs-/Umfragemanagement
  • Berichterstattung / Analyse
  • Bestätigung / Erinnerungen
  • CRM
  • Chat / Messaging
  • Dashboard
  • Drittanbieter-Integration
  • Echtzeit-Gespräche
  • Front Desk Management
  • Gasterlebnis-Management
  • Geplanter Nachrichtenversand
  • Haushaltungsmanagement
  • Human Handover
  • Instandhaltungsmanagement
  • Kontaktmanagement
  • Kundenspezifisches Branding
  • Kurzwahlnummern
  • Leistungskennzahlen
  • Live-Chat
  • MMS
  • Massen-SMS
  • Mehrsprachig
  • Mobile Coupons
  • Mobile Keywords
  • Mobiler Zugriff
  • Multi-Channel-Kommunikation
  • Multichannel-Datenerfassung
  • Negatives Feedback Management
  • Personalisierung
  • Persönliche Nachrichten
  • Reservierung-Management
  • SMS-Nachrichtenversand
  • Sentiment-Analyse
  • Terminplanung
  • Textanalyse
  • Vorlagen-Management
  • Werkzeuge zur Zusammenarbeit
  • Zielgruppen-Targeting

Alternativen für Zingle

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Bewertungen über Zingle

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,6
Benutzerfreundlichkeit
4,6
Kundenservice
4,7
Funktionen
4,5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,6

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
71%
4
19%
3
7%
2
2%
1
1%
heather
heather
Chief Operating Officer in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Gesundheit, Wellness & Fitness, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Best B2C communication platform available

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: We have leveraged Zingle to improve customer retention an satisfaction, increase sales, and improve brand exposure and customer awareness of new product and offer lines. We have found that we are only limited by our imagination with what we can do with Zingle. Each new idea we have shared with the Zingle development team has been met with enthusiasm. Zingle has evolved us as a business and helped us gain efficiencies. Our customer satisfaction ratings show us that Zingle has had a significant impact on our ability to provide service to our customers where and when they need us.

Vorteile:

Zingle is versatile, adaptive and user friendly. Training time for our employees was minimal which means it was inexpensive to on-board our team. Any additional training needs have been met by the Zingle team. They are responsive and supportive.

Nachteile:

We would like to see improvements with the exportable reports from the provided analytics.

Lyn
GM in USA
Gastgewerbe, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Great targeting, and customer service tool

5,0 vor 8 Monaten

Kommentare: WE have definitely benefitted though better reviews and better customer service along with targeting sales to increase revenue.

Vorteile:

Zingle is very user friendly. I deployed this product where none of the staff had used it before and we were operational in less than 2 days. My favorite thing was the ease of use and that we could avoid issues before they even came up by communicating with the guest before they even arrived at the property.

Nachteile:

I would like to have had some preset automated reports come to me weekly about performance. I was able to generate them with the info I desired however there were no presets to get me started.

Verifizierter Rezensent
Leasing Professional in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Immobilien, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Single is very helpful in my daily work but can be very frustrating to use at times.

3,0 vor 5 Jahren

Vorteile:

Zingle is such an easy way to contact people, and people respond very quickly to text messages. I like that we can group people in different ways such as the property where they live.

Nachteile:

Zangle is not mobile friendly for my Android phone, and it is tough to use while on the go. It is hard to tell when you have new messages and when your company is getting many messages per day it is easy to miss them as there is no obvious alert or color change etc.

Jenna
Jenna
PM Operations Manager in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Gastgewerbe, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Amazing Product - Perfect For Our Property

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: Amazing, very helpful, and a great new-age way to give our guests the best service.

Vorteile:

We love the ease of use for it and how well it works for a condo property like ours. We can message all guests at once in case of emergency (our power went out last week and it was so easy to pull up the app - on our phones - and communicate with them during this). Just daily communication, welcome, requests, and departure reminders are so simple and most are automated! Minimal work but maximum communication to the guests.

Nachteile:

We struggle with automated Welcome messages through HotSOS. It cannot communicate directly to our Hotel's PMS - SMS - so we must use HotSOS and that causes communication errors sometimes.

Michael
Michael
Night Auditor in Kanada
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Gastgewerbe, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Wonderful connection tool

4,0 vor 4 Jahren

Vorteile:

This is a great way to contact guests and clients to give them information or for them to make requests. We use it to inform guests when their rooms are ready for check in and for them to request extra amenities like towels. Easy to find a guest as it connects right to our Opera system and picks up their phone number and information.

Nachteile:

The website for this software times out frequently, always having to refresh the screen to update the conversations. There is some downtime on this system as well for updating and it is always during the overnight.