Wer verwendet Zingle?

Zingle provides unprecedented connection with guests, members and customers for SMBs and enterprise companies across industries including hospitality, food and beverage, health, fitness and retail.

Was ist Zingle?

Zingles guest messaging engagement platform helps hotels create brand-differentiated service experiences by leveraging data & two-way messaging to create meaningful interactions throughout the entire customer journey.

Hotels use Zingle to serve guests faster, optimize tedious processes, improve guest satisfaction, drive better reviews & more. Our mission is to make the experience of being a guest effortless.

Zingle – Details

Zingle

https://www.zingle.me

Gegründet 2009

Zingle – Preisübersicht

Zingle ist verfügbar ab 179,00 $/Monat. Zingle bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Weitere Preisinformationen für Zingle findest du unten.

Startpreis

179,00 $/Monat

Preisinformationen

Contact Zingle for pricing.

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Ja

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Mobile - iOS Native

Mobile - Android Native

Training

Persönlich

Live Online

Dokumentation

Kundenbetreuung

Online

Zingle Funktionen

CEM Software (Customer Experience Management)
Analytik
Befragungs-/Umfragemanagement
Dashboard
Empfindungsanalyse
Kundensegmentierung
Multichannel-Datenerfassung
Negatives Feedback Management
Prädiktive Analytik
Textanalyse
Wissensmanagement
Chatbot
Email-Automatisierung
Gruppen-Messenger
Human Handover
Lead-Distribution
Lead-Qualifizierung
Mobiles Nachrichtensenden
Multi-Channel-Kommunikation
Produktempfehlungen
Segmentierung der Audienz
Terminplanung
Video-Chat
CRM
Catering
Einzelne Immobilie
Für die Ferienvermietung
GDS-/OTA-Integration
Instandhaltungsmanagement
Integrierte Buchführung
Marketing-Automatisierung
Mehrere Immobilien
Mitarbeitermanagement
Online-Buchung
Treueprogramm
Verkaufspunkt POS
Verlängerter Aufenthalt
Berichterstattung / Analyse
Geplanter Nachrichtenversand
Kontaktmanagement
Kurzwahlnummern
MMS
Massen-SMS
Mobile Coupons
Mobile Keywords
Nachrichten-Personalisierung
Text-to-Win (Text-Nachrichten für Gewinnspielteilnahme)
Umfragen/Abstimmungen
Zwei-Wege-Messaging

Zingle – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 112 Nutzerbewertungen

Gesamt
4.6/5
Benutzerfreundlichkeit
4.6/5
Kundenservice
4.7/5
Funktionen
4.5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4.6/5
Heather A.
Chief Operating Officer
Gesundheit, Wellness & Fitness, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 12.2.2019

"Best B2C communication platform available"

Kommentare: We have leveraged Zingle to improve customer retention an satisfaction, increase sales, and improve brand exposure and customer awareness of new product and offer lines. We have found that we are only limited by our imagination with what we can do with Zingle. Each new idea we have shared with the Zingle development team has been met with enthusiasm. Zingle has evolved us as a business and helped us gain efficiencies. Our customer satisfaction ratings show us that Zingle has had a significant impact on our ability to provide service to our customers where and when they need us.

Vorteile: Zingle is versatile, adaptive and user friendly. Training time for our employees was minimal which means it was inexpensive to on-board our team. Any additional training needs have been met by the Zingle team. They are responsive and supportive.

Nachteile: We would like to see improvements with the exportable reports from the provided analytics.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 12.2.2019
Jenna S.
PM Operations Manager
Gastgewerbe, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 12.2.2019

"Amazing Product - Perfect For Our Property"

Kommentare: Amazing, very helpful, and a great new-age way to give our guests the best service.

Vorteile: We love the ease of use for it and how well it works for a condo property like ours. We can message all guests at once in case of emergency (our power went out last week and it was so easy to pull up the app - on our phones - and communicate with them during this). Just daily communication, welcome, requests, and departure reminders are so simple and most are automated! Minimal work but maximum communication to the guests.

Nachteile: We struggle with automated Welcome messages through HotSOS. It cannot communicate directly to our Hotel's PMS - SMS - so we must use HotSOS and that causes communication errors sometimes.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 12.2.2019
Michael R.
Night Auditor
Gastgewerbe, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    Nicht bewertet
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    8/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 26.7.2018

"Wonderful connection tool"

Vorteile: This is a great way to contact guests and clients to give them information or for them to make requests. We use it to inform guests when their rooms are ready for check in and for them to request extra amenities like towels. Easy to find a guest as it connects right to our Opera system and picks up their phone number and information.

Nachteile: The website for this software times out frequently, always having to refresh the screen to update the conversations. There is some downtime on this system as well for updating and it is always during the overnight.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 26.7.2018
Verifizierter Rezensent
Leasing Professional
Immobilien, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    3/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    2/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    3/5
  • Kundenbetreuung
    3/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    3/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    Nicht bewertet
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 7.2.2018

"Single is very helpful in my daily work but can be very frustrating to use at times."

Vorteile: Zingle is such an easy way to contact people, and people respond very quickly to text messages. I like that we can group people in different ways such as the property where they live.

Nachteile: Zangle is not mobile friendly for my Android phone, and it is tough to use while on the go. It is hard to tell when you have new messages and when your company is getting many messages per day it is easy to miss them as there is no obvious alert or color change etc.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 7.2.2018
Greg W.
Owner
Immobilien, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 12.2.2019

"Game changing technology"

Kommentare: Overall, we are incredibly impressed - it has helped our business in terms of efficiency and our competitive advantage.

Vorteile: This software has reduced incoming phone calls by over 2/3, and has increased our Team's productivity.

Nachteile: I wish it were faster - it's still a little sluggish when you have a lot of messages coming in and going out. Also, it would be nice to be able to attach multiple images or pdfs to outgoing messages.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 12.2.2019