HENO

von HENO

4.5 / 5 16 Bewertungen
HENO

Wer nutzt diese Software?

Physio-, Ergo-, Sprach- und Massage-Therapeuten

Durchschnittliche Bewertung

16 Bewertungen
  • Gesamt 4.5 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 4.5 / 5
  • Kundenservice 5 / 5
  • Funktionen 4.5 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 4.5 / 5

Produktdetails

  • Startpreis $150/Monat
  • Kostenlose Version Nein
  • Kostenlose Testversion Ja
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
  • Training Live Online
    Webinare
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung Support während der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • HENO
  • http://www.heno.io/
  • Gegründet 2016

Über HENO

HENO ermöglicht es dem Kunden, alle seine Geschäftstätigkeiten in einem System zu rationalisieren, das alles für seine Praxis beinhaltet. Vorbei sind die Zeiten eines EMR-(elektronische Patientenakten)-Systems, eines Fax-Services, einer Marketing-Plattform, eines Punkts des Vertriebssystems, eines Planungssystem, der Outsourcing-Abrechnung (oder vielleicht auf einer anderen Plattform in-house) und vielem mehr. Alle Operationen, die es Kliniken ermöglichen, eine enge, effiziente Praxis zu führen, effiziente Praxen sind in HENO in einer benutzerfreundlichen, effizienten Plattform zusammengefasst.

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HENO Funktionen

  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Beurteilung-Management
  • Fortschrittsverfolgung
  • Patienten-Terminplanung
  • Patientenakten
  • Patientenregistrierung
  • Pflegeplan-Management
  • Versicherungsmanagement
  • Übungs-Management
  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Aktivitätsüberwachung
  • Aufgabenmanagement
  • Behandlungspläne
  • Beurteilungen
  • Fortschritt-Notizen
  • Mehrere Standorte
  • Patientenakten
  • Terminverwaltung
  • Versicherungsmanagement
  • Übungs-Management

Die hilfreichsten Reviews für HENO

Heno Is awesome!

Mit Google übersetzen Bewertet am 6.5.2019
Mike U.
CEO
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
Quelle: SoftwareAdvice
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Heno has been an amazing software and EMR system to work with. Their customer service is top notch and their responsiveness to questions and issues has also been superb. The system is easily customizable to your individual practice needs. The billing portion has been excellent and has decreased my need for a biller by saving me over 30 labor hours per week. This has allowed my staff to focus on other issues and be more productive and has allowed me to lower my labor costs. This system has provided an End to end a solution for my physical therapy practice scheduling, documentation, and billing. Excellent system!

Vorteile: I have been really impressed with the overall functionality of this software and how well it has integrated with my practice. I have looked at other EMR’s and Heno has hands-down been the best. It is easy to use and quick to implement. I found that my staff picked up the use very well. I really like how well the support has been from Heno. You are able to customize it to your individual practice needs very easily and the support team has always been responsive to questions and issues with in 24 hours. I would highly recommend this software for any physical therapy practice.

Nachteile: There really isn’t anything that I liked least about this software. The only issue I found was during the on boarding of the software, the training was a little hard to follow at first. But the support team did a fantastic job of helping me through this .

The ONLY TRUE all-in-one software for the PT/OT/ST industry

Mit Google übersetzen Bewertet am 28.2.2019
Katie S.
PT, practice owner
13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
Quelle: SoftwareAdvice
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Check out a demo and see for yourself.

Vorteile: 1 login for everything you need to access to run your business, causing ease of use and better overall employee utilization and less room for data entry issues, etc. Built on a platform that far exceeds the competition - no blackout hours/days...like many have recently experienced with WebPT and Clinicient. The entire flow of the system makes sense and is easy and thorough for all members of the staff.
Amazing customer support if you get stuck...available easily through email, phone or they even have plenty of resources to figure it out on your own if you're that type of person.

Nachteile: Switching to a new software always presents a learning curve, but the support team holds your hand the whole way until you and your team are entirely comfortable.

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