Wer verwendet Flyte?

Flyte is primarily geared toward local businesses and franchises with 1-50 locations.

Was ist Flyte?

A reputation management solution for online reviews, customer feedback and local search optimization for 'real-world' businesses.

Flyte – Details

Flyte

https://www.flyte360.com

Flyte – Kostenübersicht

Flyte bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von Flyte ist ab 20,00 $/Monat verfügbar.

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Startpreis

20,00 $/Monat

Preisinformationen

Starting from $20 per location per month.

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Ja

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Training

Live Online

Webinare

Dokumentation

Kundenbetreuung

24/7 (Live Vertreter)

Flyte Funktionen

Online Reputation Management Tools
Empfindungsanalyse
Gamification
Kampagnenmanagement
Reaktions-Management
Sammeln von Nutzerbewertungen
Social Media-Kennzahlen
Social Media-Überwachung
Überprüfung bewerten

Flyte – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 5 Nutzerbewertungen

Gesamt
4,8/5
Benutzerfreundlichkeit
4,6/5
Kundenservice
5/5
Funktionen
4,6/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
5/5
Ryan J.
Partner
Verbraucherdienste, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 13.10.2017

"Great experience working with Optimum"

Kommentare: Great feedback generation tool. Super easy to use and helps mitigate bad feedback.

Vorteile: Super easy to work with. The team at optimum has been great about working through our integrations and tailoring the platform to our needs. We have already seen an increase in reviews. I love that negative feedback comes to us so we can deal with issues internally rather than the review going public before we have a chance to make it right. There are no other platforms in this price range that perform at this level.

Nachteile: It seems like they are in a startup phase, which is both a positive and a negative. The platform itself is constantly improving, but there are a few workarounds needed by the devs. HOWEVER, the benifit is the guys at optimum will work hard to make sure your integrations are fully functional.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 13.10.2017
Samantha D.
Chiropractor
Gesundheit, Wellness & Fitness, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 9.3.2020

"How to get more Google Reviews"

Kommentare: The overall experience has been very good! I would highly recommend it to any business looking to get more Google reviews.

Vorteile: I like that the software is really easy to use, and that the customer service is second to none - if I have an issue they are always on hand. I also like that since starting with the software just over a month ago, we have already had around 22 5 star google reviews which is amazing!!

Nachteile: It has been tough seeing some negative feedback coming through, however I am just using it as a positive to learn from our mistakes so that we don;t make them again!

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 9.3.2020
Verifizierter Rezensent
Legal Administrative Assistant II, Trademarks and Patents
Rechtsberatung, 5.001-10.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    Nicht bewertet
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 5.9.2018

"User -friendly platform"

Vorteile: Information (EAP) is organized well on this site. Easy to use provider listing.

Nachteile: Monthly newsletters reduntantly use up 2 pages.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 5.9.2018
Tracy M.
Treatment Coordinator
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 19.7.2018

"Our company has been very happy with this service. We have been getting a lot of feedback from it."

Vorteile: Very user friendly! Great customer service representatives! Well worth the money! Would definitely recommend to other offices.

Nachteile: The only negative, which really has to do with the software our office uses, is that we have to enter every patient we want to send a review to separately, which takes a little more time.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 19.7.2018
Dan K.
www.FirstImpressionsHQ.com
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 13.10.2017

"Nothing short of excellent."

Kommentare: Let's us take a modicum of control over the process of encouraging clients to review us.

Vorteile: The dashboard is powerful, yet easy to use. But the customer service by sales and tech support are even better than the application.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 13.10.2017