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Was ist Aspect Unified IP?

Aspect Unified IP Predictive Dialing ist ideal für Callcenter ab 150 Mitarbeitern und hilft bei der Durchführung automatisierter, intensiver Multichannel-Kampagnen per Sprache, E-Mail oder SMS, die wichtige Informationen zur richtigen Zeit über das richtige Medium an die richtigen Personen weiterleiten. Triff kluge Entscheidungen darüber, wen du wann und wie kontaktierst, indem du die Vorteile von Business-Intelligence, Listen- und Kampagnenmanagement-Optimierung in Echtzeit über einzelne oder mehrere Predictive Dialer nutzt.

Wer verwendet Aspect Unified IP?

Unternehmen, die nach Outbound-Dialing-Funktionen für ihr Kontaktcenter suchen.

Du bist nicht sicher, ob Aspect Unified IP das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

Aspect Unified IP

Aspect Unified IP

4,4 (70)
90,00 $
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
18
Keine Integrationen gefunden
4,2 (70)
4,0 (70)
4,1 (70)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
75,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
153
11
4,4 (228)
4,1 (228)
4,0 (228)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Aspect Unified IP

Genesys Cloud CX
Am besten bewertete Funktionen
Automatische Anrufverteilung
Call-Center-Management
VoIP-Verbindung
Five9
Am besten bewertete Funktionen
Anrufaufzeichnung
Anrufprotokoll
Anrufüberwachung
NICE CXone
Am besten bewertete Funktionen
Anrufaufzeichnung
Call-Center-Management
Verfolgung von Interaktionen
DialedIn CCaaS
Am besten bewertete Funktionen
Anrufaufzeichnung
Anrufüberwachung
Leadmanagement
CallTools
Am besten bewertete Funktionen
Anrufaufzeichnung
Anrufüberwachung
Call-Center-Management
Bright Pattern
Am besten bewertete Funktionen
Berichterstattung / Analyse
Kontaktmanagement
Mobiler Zugriff
LiveVox
Am besten bewertete Funktionen
Anrufaufzeichnung
Anrufüberwachung
Automatische Anrufverteilung
Ytel
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
CallShaper
Am besten bewertete Funktionen
Anrufaufzeichnung
Anrufer-ID
Weiterleitung von Anrufen (Call Routing)

Bewertungen über Aspect Unified IP

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,4
Benutzerfreundlichkeit
4,2
Kundenservice
4,1
Funktionen
4,1
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,0

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
46%
4
47%
3
6%
1
1%
Tim
Tim
Administrator in USA
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Very easy to use, uptime is outstanding, flows, well.

5,0 vor 6 Jahren

Vorteile:

My agents find it very easy to use, we are very rarely down, it functions well with our CIS system, and it is easy to use.

Nachteile:

I really can't think of any for our use. I have given this some serious thought, and cant really think of any.

Antwort von Alvaria

vor 6 Jahren

Tim - thank you for your review of Aspect Unified IP. We love hearing the positive feedback and are so pleased that the system is working well for you. We will send this feedback to our internal teams for review. Thanks again! -The Aspect Team

David
Senior Analyst, Mktg Programs in USA
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 5.001–10.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Aspect Best in Class

5,0 vor 3 Jahren

Kommentare: We have seen a significant increase in our speed lead using the Advanced List Management product.

Vorteile:

The product is easy to use and the customer support is outstanding. The product delivers above our expectations.

Nachteile:

There is nothing that I least like about the software although they can improve on there training material.

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Great Idea but Always Glitching

3,0 vor 6 Jahren

Vorteile:

We started using this software about 6 months ago at work, and I love the layout and features this software has to offer. I did have to reach out to customer service because I was trying to find an option and was having trouble understanding how to get to it, and they were extremely helpful and courteous.

Nachteile:

Glitching often and takes a long time to load all features. Being in a call center we are always on our toes with incoming calls so we need software that is going to be quick without lagging or glitches, but I see this happening every day with this software.

Antwort von Alvaria

vor 6 Jahren

Thank you for taking the time to review Aspect Unified IP. We are glad to hear that you love the layout and features, and also appreciate your feedback on the glitches. The solution is usually reliable and the glitches may be due to many factors, some of which may be outside the software itself. Since your review is anonymous, we can't look into your specific situation. We'd love to follow up directly. I've provided my email address if you'd like us to connect you with a product expert. Thanks, Shelley Hofman, Marketing Operations, Aspect Software, shelley.hofman@aspect.com

Gregorio
Gregorio
Report Analyst in Dominikanische Republik
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Verbraucherdienste, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Pretty solid but a little complicated!

4,0 vor 2 Jahren

Kommentare: We moved from another Predicte dialer that not allows us to increase the number of available stations and teams. So, Aspect helps us to business growth.

Vorteile:

Great variety of features with a very big variety of reports to run a contact center and follow-up teams.

Nachteile:

The interface could be better, it's a little old and unfriendly to view, even though, it's really solid and good software.

Vaishali
Director, Voice Systems in USA
Telekommunikation, 5.001–10.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Aspect Unified IP 7.2 and 7.3 customer review

4,0 vor 6 Jahren

Vorteile:

Completeness of vision for Omni-channel Contact Center software solution. Integrated solution including PBX, IVR, Voicemail, Outbound capabilities. Ease of administration of key Contact Center functionality, with add-on customization capability. Ease of IVR deployment, and some canned IVR functionality such as Advanced Queue Optimizer, Voicemail, etc. In-built DR capabilities and ease of setup of DR sync processes. Good Real-time reporting interface which is highly configurable.

Nachteile:

Some limitations in Unified Director software, could use a more modern admin application with search capabilities on several screens. Can use more pre-configured systems alerts in UD. M3 designer would greatly benefit from having a Copy Document feature. Canned Reporting with Dataviews could use a more modern interface with some speed gains.

Antwort von Alvaria

vor 6 Jahren

Vaishali, thank you for your detailed review. We appreciate your feedback and will forward it on internally. -The Aspect Team