Call Tracking

Call Tracking


Wer nutzt diese Software?

Non Profit Organizations, Car Dealerships, Direct Mail Houses, Offices of All Sizes, Hotel & Hospitality, Online Directories, Ad Agencies & many more.


Durchschnittliche Bewertung

4 Bewertungen
  • 5 / 5
    Gesamt
  • 5 / 5
    Bedienkomfort
  • 5 / 5
    Kundenservice
  • 5 / 5
    Funktionen
  • 4.5 / 5
    Preis-Leistungs-Verhältnis

Produktdetails

  • Startpreis
    $25/Monat
  • Kostenlose Version
    Nein
  • Kostenlose Testversion
    Ja
  • Einsatz
    Cloud, SaaS, Web
  • Training
    Live Online
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung
    Geschäftszeiten

Angaben zum Hersteller

  • Caller Insight
  • https://callerinsight.com

Über diese Software

Maximize ad campaign ROI when you funnel your marketing dollars to only your top-performing ads. Caller Insight's feature-heavy, browser based call tracking solution delivers detailed data about each inbound call. Keyword call tracking analyzes online PPC campaigns to keep you covered on every marketing channel. Find out how Caller Insight can amplify your advertising for a low monthly cost.


Call Tracking Funktionen

  • Anrufaufzeichnung
  • Anrufer-Identifikation
  • CRM
  • IVR / Spracherkennung
  • Kampagnenmanagement
  • Konversion-Tracking
  • Stichwort-Nachverfolgung
  • Weiterleitung von Anrufen (Call Routing)

Die hilfreichsten Reviews für Call Tracking

Soo easy to use, great customer service and affordable pricing

  Mit Google übersetzen
5/5
Gesamt
5 / 5
Bedienkomfort
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis

Vorteile: The ease of use, my incoming calls are never have static, the sms and email notifications prevent me from missing any calls and I can actually talk to a live person when I need customer service.

Nachteile: no spam filtering, but does have call blocking for specific numbers that call repeatedly. Other than that this dashboard has everything I need.

Great training tool

  Mit Google übersetzen
5/5
Gesamt
5 / 5
Bedienkomfort
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
Preis-Leistungs-Verhältnis

Vorteile: We can track and listen to the incoming sales calls which is awesome for training our employees. We can point out what they did great on and give them ideas on things they didnt do so well on