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Was ist edays?

e-days ist ein preisgekröntes System für das Abwesenheitsmanagement von Mitarbeitern. Über 1.000 Kunden mit über 170.000 Nutzern in über 80 Ländern kontrollieren die Abwesenheit mithilfe dieser cloudbasierten Self-Service-Lösung. e-days kann von jedem Browser mit Internetverbindung unmittelbar von deinem Browser aus aufgerufen werden.

Wer verwendet edays?

Große, mittelständische und kleine Unternehmen aus allen Branchen weltweit mit jeder Struktur.

edays Software - 1
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edays Software - 5

Du bist nicht sicher, ob edays das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

edays

edays

4,6 (111)
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
72
12
4,6 (111)
4,7 (111)
4,8 (111)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
5,75 €
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
352
18
4,6 (252)
4,3 (252)
4,4 (252)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu edays

Factorial
Am besten bewertete Funktionen
Lohn- und Gehaltslisten-Management
Lohn-und Gehaltsabrechnung-Reports
Mitarbeiter-Datenbank
Microsoft Excel
Am besten bewertete Funktionen
Daten-Import / -Export
Offline-Zugriff
Werkzeuge zur Zusammenarbeit
Workday HCM
Am besten bewertete Funktionen
Mitarbeiterportal
Zeitverfolgung
Überweisung
Microsoft SharePoint
Am besten bewertete Funktionen
Dokumentenmanagement
Filesharing
Werkzeuge zur Zusammenarbeit
WhosOff
Am besten bewertete Funktionen
Freizeit-Anfragen
Urlaubsverfolgung
Urlaubsverwaltung
Moorepay (Formerly Natural HR)
Am besten bewertete Funktionen
Mitarbeiter-Datenbank
Personalmanagement
Zugriffskontrollen / Berechtigungen
Deputy
Am besten bewertete Funktionen
Mitarbeitereinsatzplanung
Mobiler Zugriff
Timesheet Management
Timetastic
Am besten bewertete Funktionen
Ausfallzeit-Management
Freizeit-Anfragen
Urlaubsverwaltung
niikiis
Am besten bewertete Funktionen
Mitarbeitereinsatzplanung
Online-Zeiterfassung
Online-Zeiterfassung

Bewertungen über edays

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,6
Benutzerfreundlichkeit
4,6
Kundenservice
4,8
Funktionen
4,5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,7

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
68%
4
30%
3
1%
1
1%
Charlotte
Charlotte
Operations Director in UK
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Informationstechnologie & -dienste, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Would be lost without it, and brilliant customer service

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: Completely rely on it for day to day management of absence management and reporting
If there is anything that I can't work out how to do, the e-days support team are always efficient and extremely helpful - I cannot fault them at all!

Vorteile:

Complete absence management - it does it all!

Nachteile:

Improved Outlook individual calendar integration would be good

Ged
Senior User Administration Manager in UK
Staatsverwaltung, 1.001–5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Edays

5,0 vor 4 Monaten

Kommentare: Very, very positive! Edays has been well received by end users, with overwhelmingly positive feedback and has been formally accepted into service.

Vorteile:

The service provide users with a new modern multi-platform solution for managing leave and provides new capabilities for managers to visualise all of their team members leave requests. Edays is be hosted in the ‘cloud’ and accessible from all our corporate that have an internet connection using Single Sign On (SSO).

Nachteile:

There were essentially only two main issues. Firstly, out of the box Edays was unable to work with the sheer number of different rota patterns in HSE (over 500). However, with close collaboration and a degree of re-tooling, we successfully overcame this. Second, we had to work with Edays to make the application function for adaptive equipment users (JAWS/Dragon etc.), in so far as these users / line managers, were able to book and approve leave. Edays have were encouraged to seek and achieve WCAG accreditation.

Antwort von edays Absence Management

vor 3 Monaten

Hi Ged, Thank you for the great review! We're pleased to hear that the system was able to meet your needs and that our team were able to work with you to get any onboarding kinks ironed out. Kind regards edays

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Eventservice, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung
Quelle: GetApp

Worst Customer Service

1,0 vor 5 Jahren

Kommentare: Awful. Have implemented and used many other more intuitive and better performing systems.

Vorteile:

In principal the features are easy to use

Nachteile:

In principal the features are easy to use and seem relatively straightforward, however when you try to use or change any of its functionality in practice, it never works correctly. The system regularly encounters issues and records change without any admin or user instruction to do so. The technical support team are never able to investigate or explain these changes. Or provide a satisfactory resolution. The technical support are unhelpful and provide no service whatsoever.

Antwort von edays Absence Management

vor 5 Jahren

We’re sorry to hear of your less than satisfactory experience with the e-days system and hope you will accept our sincerest apologies. Being known for our great customer service it came as a surprise, and we would like to make things right. We'd be more than happy to reach out and determine how we can provide you with a solution that resolves your issue, if you'd like a member of the support team to contact you, please let us know your contact details. Or if you prefer, you can also contact us directly with the details below: T: +44(0) 333 300 3403 Email: Support@e-days.com We value our customers opinions and would like to thank you for bringing this to our attention. Yours sincerely The e-days support team

Sam
HR Manager in UK
Bildungsmanagement, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Excellent

4,0 vor 5 Monaten

Kommentare: Excellent - The customer support is great. The team listen to what customers want and implement these to support your company. Employees find it easy to use and love that it can be used on their mobiles. Being able to reach other platforms we use through the e-days is a really good feature so employee only have to go to one place.

Vorteile:

The time submission feature is great we have been able to go paperless on timesheets since we had this feature added.

Nachteile:

Alerts to sickness trigger points so we can be reminded when meetings need to take place

Antwort von edays Absence Management

vor 4 Monaten

Hi Sam, Thank you for a wonderful review! We're really happy to hear that you're happy with the system and that the time submission module is improving processes. Kind regards edays

Monika
Assistant Financial Controller in UK
Computer-Software, 10.000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Trimble

5,0 vor 2 Jahren

Kommentare: Brilliant system overall

Vorteile:

Easy bookings, reports, calendars automated carry over, bulk update

Nachteile:

complex rota set up and system changing it in the new calendar year so I had to fix it again.

Antwort von edays Absence Management

vor 2 Jahren

Thanks for your feedback Monika! We are glad to hear that edays is helping simplify booking and monitoring leave. Please get in touch if there is anything we can do to support you further.