ContentSquare

ContentSquare

von ContentSquare

Wer verwendet ContentSquare?

Marken, die ihren Kunden Produkte und Dienstleistungen auf Websites, auf Mobilgeräten und in Apps anbieten und daran interessiert sind, ein außergewöhnliches Erlebnis zu bieten, um Engagement, Conversions und Umsatz zu steigern.

Was ist ContentSquare?

ContentSquare ist eine User Experience (UX)-Analyse- und Optimierungsplattform, die Unternehmen hilft zu verstehen, wie und warum Benutzer mit ihrer App, ihren Mobilgeräten und Websites interagieren. Das Unternehmen berechnet Milliarden von Berührungs- und Mausbewegungen und wandelt dieses Wissen in profitable Aktionen um, die das Engagement steigern, die Betriebskosten senken und die Conversion-Rate maximieren.

ContentSquare – Details

ContentSquare

http://www.contentsquare.com/

Gegründet 2012

ContentSquare – Kostenübersicht

ContentSquare bietet keine Gratisversion und keine kostenlose Testversion.

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Nein

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Training

Persönlich

Live Online

Webinare

Dokumentation

Kundenbetreuung

24/7 (Live Vertreter)

Support während der Geschäftszeiten

Online

ContentSquare Funktionen

Mobile Analytics Software

Der Softwareanbieter hat diese Information nicht vervollständigt.

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ContentSquare – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 14 Nutzerbewertungen

Gesamt
4,7/5
Benutzerfreundlichkeit
4,3/5
Kundenservice
4,9/5
Funktionen
4,8/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,4/5
Rick V.
Ecommerce Sales Manager
Unterhaltungselektronik, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    3/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 6.4.2020

"Fully understanding our customer behavior and steer conversion optimization on new unique insights"

Vorteile: ContentSquare is an easy to use tool available to anyone in our organisation to quickly gain relevant insights and to do in-depth analyses to make data driven strategic choices. Factual customer behavior is now the only truth for decision making in (re)design projects and website optimization. Furthermore, A/B test outcomes are no longer just statistical outcomes where we base our decisions on, but by iterating non conclusive test variations by analyzing behavior using ContentSquare we reach a much higher successful rate in our test sprints.

Nachteile: Setting up and maintaining mappings can be challenging, especially when the team using CS is growing.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 6.4.2020
Simon B.
Website optimisation manager
Einzelhandel, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 3.4.2020

"Contentsquare - highly recommended!"

Kommentare: Typically web data is hidden away in reports and accessed by few. Such website data can be factual but doesn’t help to break behaviour down. Contentsquare does both - make data visually accessible and easy to understand - whilst adding different level of metrics to understand behaviour. So overall this has meant greater visibility of website performance and richer understanding of behaviour.

Vorteile: Very powerful visual representations of data - making it clear, easy to interpret and impactful. Responsive and engaged customer support team.

Nachteile: Some of the features can be a bit buggy and unintuitive.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 3.4.2020
Katie P.
Product Manager
Rundfunkmedien, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    3/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    7/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 5.4.2020

"Great consumer insights"

Vorteile: I find the heatmaps invaluable to understand how the users are navigating our site and how they are engaging with the various features. It really gives us a great insight and helps us to make customer centric product decisions.

Nachteile: I do find some of the journey tracking functionality confusing to use, but with training and frequent use, it is becoming easier to navigate through.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 5.4.2020
Matt T.
eCommerce Trader
Einzelhandel, 10.001+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 7.4.2020

"Great product and fantastic support"

Kommentare: ContentSquare has changed how we make decisions when looking to improve the customer journey.
The team at ContentSqaure are fantastic, they're always on hand to answer quick questions or help with more complex analysis. When they visit the office they embed themselves professionally in to the ways of working and values of our business as if they were one of us.

Vorteile: The CS Live plug in is fantastic, it allows you to quickly get analysis on your website in just a few clicks to make educated decisions to improve the customer journey. It also shows the analysis in a graphical way which allows you to showcase the data to the wider business in a view which is engaging and easy to read.

Nachteile: The software is great for broader analysis but do analyse specific products can be difficult. However I know this is something the team are potentially looking in to which is great.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 7.4.2020
Julien L.
Head of UX/UI, Merchandising, SEO and Webdesign
Internet, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 22.6.2017

"Content Square is the best UX analytics tools I know."

Kommentare: Improved UX. High ROI. Improved team efficiency

Vorteile: As a big marketplace with millions of monthly users we have tones of data, many differents journeys and potential issues to solve. Content Square allows us to very quickly understand our customer journeys and identify our main pain points. We use it to drive our roadmaps and to use data as a key elements when defining our wireframes. Its very user friendly interface make it almost fun to use.

Nachteile: It is not yet available on Apps but we are part of their beta program for apps. For now we only collect the App data but do not have a nice user interface to access it. We hope to have it soon

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 22.6.2017