Wer nutzt diese Software?

Marken, die ihren Kunden Produkte und Dienstleistungen auf Websites, auf Mobilgeräten und in Apps anbieten und daran interessiert sind, ein außergewöhnliches Erlebnis zu bieten, um Engagement, Conversions und Umsatz zu steigern.

Durchschnittliche Bewertung

4 Bewertungen
  • Gesamt 5 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 4.5 / 5
  • Kundenservice 5 / 5
  • Funktionen 4.8 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 4.5 / 5

Produktinformationen

  • Kostenlose Version Nein
  • Gratis Testen Nein
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
  • Training Persönlich
    Live Online
    Webinare
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung 24/7 (Live Vertreter)
    Support während der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • ContentSquare
  • http://www.contentsquare.com/
  • Gegründet 2012

Über ContentSquare

ContentSquare ist eine User Experience (UX)-Analyse- und Optimierungsplattform, die Unternehmen hilft zu verstehen, wie und warum Benutzer mit ihrer App, ihren Mobilgeräten und Websites interagieren. Das Unternehmen berechnet Milliarden von Berührungs- und Mausbewegungen und wandelt dieses Wissen in profitable Aktionen um, die das Engagement steigern, die Betriebskosten senken und die Conversion-Rate maximieren.

ContentSquare Funktionen

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Die hilfreichsten Reviews für ContentSquare

Content Square is the best UX analytics tools I know.

Bewertet am 22.6.2017
Julien L.
Head of UX/UI, Merchandising, SEO and Webdesign
Internet, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
4 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Improved UX. High ROI. Improved team efficiency

Vorteile: As a big marketplace with millions of monthly users we have tones of data, many differents journeys and potential issues to solve. Content Square allows us to very quickly understand our customer journeys and identify our main pain points. We use it to drive our roadmaps and to use data as a key elements when defining our wireframes. Its very user friendly interface make it almost fun to use.

Nachteile: It is not yet available on Apps but we are part of their beta program for apps. For now we only collect the App data but do not have a nice user interface to access it. We hope to have it soon

A very good tool to understand how and why your customer behave the way they do on your website.

Bewertet am 23.1.2018
Verifizierter Rezensent
Member of the Board of Directors
Gastgewerbe, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Content Square helps us understand how and why are various customer segments behave the way they do on our digital ecosystem. Thanks to the insights we get from Content Square we can launch A/B testing campaigns or make directly some évolutions on our website to improve the Customer Experience and our conversion rate. For a company like ours that make billions euros per year in turnover on the web, we can make millions euros incremental revenus by leveraging this solution.

Vorteile: Content Square is a very efficient tool to get great insights that you can leverage to improve the customer experience and the conversion rate on your website. Besides, they offer a best in class support.

Nachteile: Some features are missing (cross domain behavior, limit the access to the data based on the user profile, App coverage...) but are in the 2018 roadmap.

The solution helped me optimize my conversions and increase my ROI thanks to analytics & AB testings

Bewertet am 10.8.2017
Mathieu B.
Head of eCommerce @ T.O by Lipton
Essen & Trinken, 10.001+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
4 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: I increased drastically my conversion rates and got a lot more flexibility vs IT to test UX hypothesis.

Vorteile: > Customer support - strong analytics teams to make us increase our level on the solution
> Very few bugs
> Complementarity with Google Analytics : you get to know WHY people are buying or not
> Very efficient AB test functionality
> Easy to use segmenting tools
> Very easy to quantify you GAINS in money
> Empowering the business team to test hypothesis quickky, without IT
> An enabler for Agile methodology and team transformation

Nachteile: > Some functionality are still a bit hard to use, like the heat maps
> We could have more recommendations based on Machine learning

It is a great tool to improve UX in all our website

Bewertet am 19.6.2017
Xavier P.
CDO B2B
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis

Vorteile: IT provides an easy to use experience tool for people within the Digital Marketing organization to improve end user web experience

Nachteile: It will need to incorporate in the future more predictive & AI technology to be able to predict some customer behaviours

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