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Was ist Dentrix Enterprise?

Eine umfassende Lösung für große Gruppen, DSOs und Gemeinschaftsgesundheitszentren. Dentrix Enterprise wurde entwickelt, um den Marktanforderungen deines Unternehmens gerecht zu werden, und hilft deinem Unternehmen, erfolgreich zu sein. Es verfügt über eine relationale SQL-Datenbank und den führenden Workflow von Dentrix, um Daten zu zentralisieren und die Komplexität zu optimieren. Wenn du eine vollständige Zentralisierung der Verwaltung oder die Schaffung von Interoperabilität mit medizinischer Software anstrebst, können dir die robusten Merkmale und Funktionen von Dentrix Enterprise helfen, die nächste Stufe zu erreichen.

Wer verwendet Dentrix Enterprise?

Dentrix Enterprise ist eine Managementsoftware für Zahnarztpraxen für Praxen an mehreren Standorten und Gruppenprivatpraxen, DSOs, kommunale und staatlich qualifizierte Gesundheitszentren sowie institutionelle zahnärztliche Organisationen.

Dentrix Enterprise Software - 1
Dentrix Enterprise Software - 2
Dentrix Enterprise Software - 3
Dentrix Enterprise Software - 4
Dentrix Enterprise Software - 5

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Dentrix Enterprise

Dentrix Enterprise

4,1 (104)
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
24
Keine Integrationen gefunden
3,9 (104)
4,0 (104)
4,1 (104)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
60
Keine Integrationen gefunden
4,5 (78)
4,5 (78)
4,6 (78)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

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HIPAA konform
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Terminverwaltung
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Verwaltung von Patientenakten
ABELDent
Am besten bewertete Funktionen
Reklamationsabwicklung
Terminverwaltung
Verwaltung von Patientenakten

Bewertungen über Dentrix Enterprise

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,1
Benutzerfreundlichkeit
3,9
Kundenservice
4,1
Funktionen
3,8
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,0

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
37%
4
42%
3
19%
2
2%
Kristen
Kristen
Great dental software solution for large and small practices in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Highly effective dental software

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: We love the options to bundle services and the services just keep improving in their features offered.

Vorteile:

So many features not even sure we use to full capacity yet. Helpful customer service when you get a knowledgeable person. Sales reps have excellent response time, etc.

Nachteile:

Since Covid customer service wait times are way to long.

Sumeet
CEO in USA
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Dentrix Enterprise

5,0 vor 3 Jahren

Kommentare: Excellent software for the price. The support is not the best, but the software is reliable and simple to use.

Vorteile:

Easy and user friendly. Easy to train staff with. User-interface is simple and not complicated. Billing and creation of claims is easiest on this platform.

Nachteile:

Confirmation/reminders and all communications with clients is unreliable. We have contracted with a third party company to ensure proper delivery.

Maria
Office Manager in USA
Gesundheit, Wellness & Fitness, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Dentrix Review

3,0 vor 3 Monaten

Kommentare: It worked well when and for the time period we needed it to.

Vorteile:

User friendly platform. Had everything that was needed.

Nachteile:

Outdated. Had to have multiple windows open to finish one task.

michael
CEO in USA
Vorstandsbüro, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Perfect for multiple offices

5,0 vor 8 Jahren

Kommentare: When we went from one practice to the second practice it became obvious to me that we needed something different then the ability to remote into the other offices computer to see what the numbers were for the day. We were beginning to lose touch with the new office. We looked for multiple solutions to our problem and demoed multiple software packages. After finding Enterprise, there was not a close second. Its ability to jump from clinic to clinic was amazing. The reporting gave us the solution we were looking for. I wanted something that put as much emphasis on the business of dentistry as it did dentistry itself. We now have the ability to stay macro and look at all our clinics (5) as a whole or, with the click of a button, drill down to the micro and find out what our areas of opportunity are with a single line item in a clinic. Without this software, we would not be in the place we are today and would not be looking to expand anymore.

Vorteile:

The ability to jump from clinic to clinic as well as the reports that it allows you to pull out of the system.

Nachteile:

The transition from core Dentrix to Enterprise is somewhat difficult for the clinic staff due to the "visual effects" not being there. This are in a little different place. But once they get used to the new placement, they appreciate the simplicity.

Antwort von Henry Schein One

vor 8 Jahren

Thanks for your review Michael!

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

User for almost 10 years

4,0 vor 6 Jahren

Kommentare: Great!

Vorteile:

DXE is a great EHR for dental practices that are FQHC or have multiple sites. It has wonderful features and is user friendly. Their customer support is wonderful, easy to use and can even be accessed online via chat. User conference is great! I do wish there was more user groups to connect, but overall it is an amazing event to learn and expand knowledge of program.

Nachteile:

Reporting is clunky at times, especially pulling UDS information. Wish updates were more frequent.