Was ist Aspire?

Aspire Landscape is a fully-integrated business management software used by landscaping companies with over $1 million in revenue. With Aspire Landscape, you can manage every area of your business—from estimating, scheduling, and purchasing to invoicing, reporting, job costing, and more—in one centralized location. With access to all your data and real-time visibility into your margins, you’ll be better equipped to make informed decisions that enable your landscaping company to grow and thrive.

Wer verwendet Aspire?

Aspire serves landscape contractors with $1 million or more in annual sales who provide maintenance, design/build, and snow & ice services.

Aspire – Details

Aspire Software

2018 gegründet

Aspire – Details

Aspire Software

2018 gegründet

Aspire – Videos und Bilder

Videos zu Aspire
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Startpreis

1.000,00 $/Monat
197,00 $/Monat
19,00 $/Monat
Nicht verfügbar

Kostenlose Version

Kostenlose Version Nein
Kostenlose Version Ja
Kostenlose Version Nein
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Gratis Testen Ja

Aspire – Bereitstellung und Support

Kundenbetreuung

  • E-Mail/Helpdesk
  • FAQ/Forum
  • Wissensdatenbank
  • Telefon-Support
  • Chat

Einsatz

  • Cloud, SaaS, webbasiert
  • Mac (Desktop)
  • Windows (Desktop)
  • Android (mobil)
  • iPhone (mobil)
  • iPad (mobil)

Training

  • Persönlich
  • Live Online
  • Webinare
  • Dokumentation
  • Videos

Funktionen von Aspire

  • API
  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Aktivitäts-Verfolgung
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Angebote / Schätzungen
  • Anpassbare Berichte
  • Anpassbare Vorlagen
  • Arbeitsauftragsverwaltung
  • Aufgabenplanung
  • Auftragskostenrechnung
  • Berichterstattung und Statistik
  • Bestandskontrolle
  • Bestandsverfolgung
  • Bewässerungs-Nachverfolgung
  • Daten-Import / -Export
  • Drag-and-Drop
  • Drittanbieter-Integration
  • Echtzeit-Berichterstattung
  • Echtzeit-Daten
  • Elektronische Unterschrift
  • Elektronische Zahlungen
  • GPS
  • Geografische Karten
  • Grünflächenmanagement
  • Integration in QuickBooks
  • Integration in die Buchhaltung
  • Inventarverwaltung
  • Job-Management
  • Job-Nachverfolgung
  • Job-Planung
  • Kalenderverwaltung
  • Kundendatenbank
  • Kundenportal
  • Landschaftsdesign
  • Lohn- und Gehaltslisten-Management
  • Mitarbeitermanagement
  • Mobile Unterschriftenerfassung
  • Mobiler Zugriff
  • Rechnungsmanagement
  • Routing
  • Schätzung
  • Self-Service Portal
  • Terminplanung
  • Timesheet Management
  • Versandmanagement
  • Vertrags-/Lizenz-Management
  • Wartungsplanung
  • Zeit & Kosten Verfolgung
  • Zeitverfolgung

Siehe die vollständige GaLaBau Software Liste

  • API
  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Aktivitäts-Verfolgung
  • Angebote / Schätzungen
  • Anpassbare Berichte
  • Anpassbare Felder
  • Arbeitsauftragsverwaltung
  • Audit Trail
  • Aufgabenplanung
  • Berichterstattung / Analyse
  • Berichterstattung und Statistik
  • Bestandsverfolgung
  • Daten-Import / -Export
  • Drittanbieter-Integration
  • Echtzeit-Aktualisierungen
  • Echtzeit-Benachrichtigungen
  • Echtzeit-Berichterstattung
  • Echtzeit-Daten
  • Echtzeitüberwachung
  • Elektronische Unterschrift
  • Erinnerungen
  • Für Hausmeisterdienste
  • Gebot-Management
  • Integration in QuickBooks
  • Integration in die Buchhaltung
  • Inventarverwaltung
  • Job-Management
  • Job-Nachverfolgung
  • Job-Planung
  • Kalenderverwaltung
  • Kontakt-Datenbank
  • Kundendatenbank
  • Kundenmanagement
  • Lohn- und Gehaltslisten-Management
  • Mehrere Standorte
  • Mitarbeitereinsatzplanung
  • Mitarbeitermanagement
  • Mobile Benachrichtigungen
  • Mobiler Zugriff
  • Qualitätsmanagement
  • Rechnungsmanagement
  • SMS-Nachrichtenversand
  • Schätzung
  • Textnachrichtenversand
  • Umfragen & Feedback
  • Verfolgung von Interaktionen
  • Workflow-Management
  • Zeit & Kosten Verfolgung
  • Zeitverfolgung

Siehe die vollständige Hausmeister Software Liste

  • API
  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Aktivitäts-Verfolgung
  • Angebote / Schätzungen
  • Anpassbare Berichte
  • Anpassbare Felder
  • Anpassbare Formulare
  • Anpassbare Vorlagen
  • Arbeitsauftragsverwaltung
  • Aufgabenplanung
  • Berichterstattung und Statistik
  • Bestandskontrolle
  • Bestandsverfolgung
  • Daten-Import / -Export
  • Dokumentenspeicher
  • Drag-and-Drop
  • Drittanbieter-Integration
  • Echtzeit-Aktualisierungen
  • Echtzeit-Benachrichtigungen
  • Echtzeit-Berichterstattung
  • Echtzeit-Daten
  • Elektronische Unterschrift
  • Elektronische Zahlungen
  • Erinnerungen
  • Für HLK-Unternehmen
  • Historische Berichte
  • Integration in QuickBooks
  • Integration in die Buchhaltung
  • Inventarverwaltung
  • Job-Management
  • Job-Nachverfolgung
  • Job-Planung
  • Kalenderverwaltung
  • Kontakt-Datenbank
  • Kundendatenbank
  • Kundendienst-Historie
  • Kundenhistorie
  • Kundenportal
  • Mobile Unterschriftenerfassung
  • Mobiler Zugriff
  • Rechnungsmanagement
  • Routing
  • Schätzung
  • Standortverfolgung
  • Techniker-Management
  • Terminplanung
  • Timesheet Management
  • Versandmanagement
  • Wartungsplanung
  • Workflow-Management
  • Zeit & Kosten Verfolgung

Siehe die vollständige SHK Software (Sanitär, Heizung, Klima & Lüftung) Liste

  • API
  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Aktivitäts-Verfolgung
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Angebote / Schätzungen
  • Anpassbare Berichte
  • Anpassbare Felder
  • Anpassbare Formulare
  • Anpassbare Vorlagen
  • Arbeitsauftragsverwaltung
  • Aufgabenplanung
  • Automatisierte Terminplanung
  • Berichterstattung und Statistik
  • Bestandsverfolgung
  • Daten-Import / -Export
  • Drag-and-Drop
  • Drittanbieter-Integration
  • Echtzeit-Aktualisierungen
  • Echtzeit-Benachrichtigungen
  • Echtzeit-Berichterstattung
  • Echtzeit-Daten
  • Elektronische Unterschrift
  • Elektronische Zahlungen
  • Gerätenachverfolgung
  • Historische Berichte
  • Integration in QuickBooks
  • Integration in die Buchhaltung
  • Inventarverwaltung
  • Job-Management
  • Job-Nachverfolgung
  • Job-Planung
  • Kalenderverwaltung
  • Kontakt-Datenbank
  • Kundendatenbank
  • Kundendienst-Historie
  • Kundenhistorie
  • Kundenspezifisches Branding
  • Mobile App
  • Mobile Unterschriftenerfassung
  • Rechnungsmanagement
  • Routing
  • Schätzung
  • Standortverfolgung
  • Techniker-Management
  • Terminplanung
  • Timesheet Management
  • Versandmanagement
  • Wartungsplanung
  • Zahlungsabwicklung

Siehe die vollständige Sanitär Software Liste

Alternativen für Aspire

Mehr Alternativen zu Aspire

Erfahrungen mit Aspire

Alle 30 Nutzerbewertungen lesen

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,5
Benutzerfreundlichkeit
4,1
Kundenservice
4,4
Funktionen
4,4
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,3

Nutzerbewertungen nach Bewertung

5
18
4
9
3
3

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Leif H.
CEO in USA
Bau, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Simplified Landscaping Review

5 letztes Jahr

Kommentare: Aspire, while quite expensive has proven save us and increase revenue quite a bit. We have lost a lot of revenue in the past by not staying organized with billing and tracking time and materials to jobs better. It has easily paid for itself and then some and made my life a lot less complicated to manage.

Vorteile:

Contractors think in labor, equipment, and materials in order to create an estimate. It was the only product on the market that I found that really honed in on those three areas and made it simple before getting more complex.

Nachteile:

With any software comes a big learning curve. While Aspire couldn't have done a better job to deploy the software, I wish we had easier control over setting up estimate and invoice layouts. I also think the mobile app could have some more versatility added to it. Lastly if they had a better client notification side that would be helpful.

Antwort von Aspire Software

letztes Jahr

Leif, thank you for your feedback! We're pleased to hear your investment in Aspire has paid for itself and that you would recommend our software solution to others. We love input on how Aspire can adapt to better fit the needs of our clients and your comments on layouts and client notifications will be shared with the team. Stay tuned for future updates, feedback like yours is what improves our software!

Tracy R.
Controller in USA
Hausmeisterservice, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

The Best Landscaping Production Software

5 letztes Jahr

Kommentare: Aspire has exceeded all our expectations and provides us with the real time knowledge of how we are performing as a company. Aspire is not a static software, they are always looking for new and better ways for the software to handle information and changes in the industry.

Vorteile:

Aspire has organized our production information so everyone can find what they need instantly and be sure that it is current applicable information. Aspire has streamlined our invoicing, which in turn has improved our cash flow. Before Aspire I was given invoicing at the end of the month for all the projects completed during the month. Since going live on Aspire, invoices are sent as soon as tickets are completed. Aspire also streamlined our payroll process, what used to take hours in our old software, now takes minutes. Aspire also got us running on a PO system for purchases, we had tried before but we didn't succeed. Once we started on Aspire, we were able to finally get some controls on our purchasing.

Nachteile:

The most challenges I have had are with customers wanting something special done to their invoices that can't be done within the system. However, I am able to print an editable version and send them what they want.

Antwort von Aspire Software

letztes Jahr

Tracy, thank you for your feedback! We're pleased to hear you would recommend Aspire to others and that our software has helped streamline your processes. We love input on how Aspire can adapt to better fit the needs of our clients and your comment about more customizable invoices will be shared with the team. Stay tuned for future updates, feedback like yours is what improves our software!

Chris P.
Account Manager in USA
Umweltdienstleistungen, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Overall, very helpful

5 letzten Monat Neu

Vorteile:

Ease of use and how much it improves the processes that an Account Manager goes through each day.

Nachteile:

There are some bugs that need work. The learning curve is rather steep.

Christina R.
Purchasing Manager in USA
Bau, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Aspire Review by CWR

3 letztes Jahr

Kommentare: Overall i think Aspire is a good fit for our application. i think it provides a good system for job estimating and job costing.

Vorteile:

The aspire software offers a lot of solutions we needed for our business. The fact that the billing ties to QB is invaluable in my opinion. The PO system has saved us hundreds of thousands in unauthorized / or incorrect billing. Deployment was a nightmare at first, we definitely didn't make it easy on our consultant, but he also did a pool job of guiding us in the correct direction. We had a change in consultants about half way through and she got us back on track.

Nachteile:

There are small issues that are annoying... when you email a PO to a vendor it doesn't save a record on the opportunity or work ticket it's associated with, also it doesn't recall any email addresses, so you have to type in address every time. super waste of time. in the scheduler i sometimes have issues finding the work tickets i want to schedule (not sure if that's user error) Often times a work ticket will report committed costs against purchase receipts that have been received and approved making EOM procedures difficult, especially if the purchase receipt was approved ina closed month. I don't thnk the payroll function works for us... (not certain bc i don't do payroll)

Antwort von Aspire Software

letztes Jahr

Christina, thank you for your feedback! Job tracking is so important for reporting profitability and we are pleased that we could fill that gap for you, along with saving you thousands on fixing billing issues. We love input on how Aspire can adapt to better fit the needs of our clients and your comments about purchase orders, and auto-populating email addresses will be shared with the team. Stay tuned for future updates, feedback like yours is what improves our software!

Scott S.
CFO in USA
Bau, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Aspire ... great for managing your business.

4 vor 4 Monaten

Kommentare: Been good

Vorteile:

Work ticket system allows for timely and accurate billing.

Nachteile:

Training during Covid not good. Training very important!

Antwort von Aspire Software

vor 3 Monaten

Scott, thank you for your feedback! We value customer insight like yours and are pleased to hear you're enjoying the work ticket system! We're sorry to hear that the training didn't meet your expectations. Thank you for bringing this to our attention. As we continue to grow and improve our implementation team, we're always looking for ways we can make our process better. If you have any recommendations on how we can achieve that, please let us know!