Wer nutzt diese Software?

Small teams <50 users.

Durchschnittliche Bewertung

13 Bewertungen
  • Gesamt 4 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 4.1 / 5
  • Kundenservice 3.5 / 5
  • Funktionen 3.8 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 4 / 5

Produktdetails

  • Startpreis 0,04 $/einmalig
  • Preisinformationen $0.04/minute
  • Kostenlose Version Ja
  • Kostenlose Testversion Ja
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
    Mobile - iOS Native
  • Training Dokumentation
  • Kundenbetreuung 24/7 (Live Vertreter)
    Support während der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • 8X8
  • https://www.8x8.com
  • Gegründet 1987

Über 8X8 Contact Center

Virtual Call Center is a rich, self-service cloud contact center that provides a flexible, affordable and efficient way to engage with customers with powerful inbound and outbound call features. Get your agents set up and dialing within minutes. Increase your productivity by swapping manual dialing with a predictive and progressive outbound dialer. Maximize your agents productivity with VCC's intelligent inbound call routing. Customers can be connected to the right agent every time.

8X8 Contact Center Funktionen

  • Anrufaufzeichnung
  • Anrufprotokoll
  • Anruftext-Aufzeichnung
  • Berichterstattung / Analyse
  • Echtzeit-Chat
  • Eskalationsmanagement
  • Gemischtes Call-Center
  • Inbound Callcenter
  • Interaktive Sprachantwort
  • Kampagnenmanagement
  • Manuelles Wahlsystem
  • Outbound-Callcenter
  • Progressives Wählersystem
  • Prädiktive Wähler
  • Warteschlangenmanagement

Alternative Produkte

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Die hilfreichsten Reviews für 8X8 Contact Center

Best in class service, but they gouge you over time

Bewertet am 20.7.2019
Verifizierter Rezensent
Account Executive
Versicherung, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
Kundenbetreuung
2 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: The service is great, and the mobile app was best in class

Nachteile: We had outages more than other services and we they quietly hiked out prices overtime and it ended up as a rip off.

Virtual Mobile Phone and Best tool for NOC or ITO

Bewertet am 23.8.2019
Hardik P.
Lead Network Engineer
Informationstechnologie & -dienste, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: We have been using this software from past 10 months. We were using Bria and the application was hanging a lot and our NOC team was missing call which was not accepted. We switched to 8x8 and now number of drop calls has been reduced to extent.

Vorteile: The functionality on this software is same as mobile phone. Makes calling ease.
Best android and ios application compare to other soft phones available in market.

Nachteile: Nothing major. The setup size of windows applications is very large, can be reduced. Because the Android and iOS application sizes are small.

Well rounded program

Bewertet am 29.7.2019
Annie F.
Marketing Manager
Baumaterial, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: I love the voicemail feature. Made it easy when you are on the go. And the fax feature. No need for a fax machine with that!

Nachteile: We had some issues with the phone system but the overall web features were great

Finally found our solution

Bewertet am 29.3.2019
Becky G.
Office Manager
Psychische Gesundheitsfürsorge, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Kostenlose Testversion
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: No more having to switch to personal cell use for business purposes due to current provider down time.

Vorteile: This VoIP software is what will solve our glitches with what product we are currently using. 99.997% up time, only pay per user, free phone with contract. Mobile office, multiple phones ringing to reach each employee, additional voice mail boxes, and many other features.

Nachteile: A bit tricky learning a new interface/ order of things to adjust the settings, but can be learned.

8x8 is ok but FOnality is better

Bewertet am 7.6.2017
Jan T.
IT Manager
Telekommunikation, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
Quelle: SoftwareAdvice
3/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
3 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
Kundenbetreuung
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: easy to use as plug and play. can easily set up voicemails. can log in remotely even if outside the network

Nachteile: very limited features compared to Fonality. Does not have hud software where you can easily chat with other colleagues.

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