Wer nutzt diese Software?

UpGlide services small to midsize direct employers, MSPs, and staffing agencies seeking a best total value software to streamline contingent workforce programs through aggregate process automation.

Durchschnittliche Bewertung

1 Bewertung
  • Gesamt 5 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 5 / 5
  • Kundenservice 5 / 5
  • Funktionen 5 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 5 / 5

Produktdetails

  • Kostenlose Version Nein
  • Kostenlose Testversion Ja
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
  • Training Persönlich
    Live Online
  • Kundenbetreuung 24/7 (Live Vertreter)
    Support während der Geschäftszeiten

Angaben zum Hersteller

  • UpGlide
  • http://upglide.com/

Über UpGlide

UpGlide is the cloud-based total talent management platform that allows you to manage candidates, employees, vendors, and independent contractors in a central location. UpGlide software is customizable to meet the role-specific needs of direct employers, staffing agencies, and MSPs in managing their workforce and vendors. Use UpGlide to support any piece of the workforce lifecycle, streamline program administration, and enable data exchange across external management systems.

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UpGlide Funktionen

  • Arbeitsprognose
  • Auftragnehmer-Management
  • Fähigkeiten-Nachverfolgung
  • Kostenplanung und Prognosen
  • Lebenszyklus-Management für Mitarbeiter
  • Leistungsbeurteilung
  • Personalbeschaffung-Management
  • Terminplanung
  • Variable Mitarbeiter
  • Zeit & Teilnahme

Die hilfreichsten Reviews für UpGlide

Best value in the VMS space.

Bewertet am 27.6.2017
Bridgette A.
Program Manager
Personalbeschaffung & -besetzung, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Tremendous cost savings and program became 4x more streamlined. The customization provided a unique client experience.

Vorteile: Completely customized to client, great leadership, support excellent, easily deployed quickly, etc...

Nachteile: Needs more robust SOW module. I understand it will be released in Q3. Would like to see IM capability to communicate with on-site program team.

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