Wer nutzt diese Software?

Kleine bis mittlere Unternehmen, die ihr volles Potenzial entfalten wollen.

Durchschnittliche Bewertung

11 Bewertungen
  • Gesamt 4.5 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 4.5 / 5
  • Kundenservice 4.5 / 5
  • Funktionen 4.5 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 4.5 / 5

Produktdetails

  • Startpreis 19,00 $/Monat
  • Kostenlose Version Nein
  • Kostenlose Testversion Ja
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
    Mobile - iOS Native
    Mobile - Android Native
  • Training Persönlich
    Live Online
    Webinare
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung Support während der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • Livespace
  • https://www.livespace.io/
  • Gegründet 2013

Über Livespace

Neu bei Capterra! Livespace ist eine intuitive und anpassbare CRM-Plattform, designt für Profis von Leuten, die sich auskennen. Indem die anpassungsfähigen und automatisierten Vertriebsprozesse benutzt werden, sind Livespace-Benutzer dazu in der Lage, das meiste aus jeder Führung herauszuholen, und mit seiner offenen API für die nahtlose Integration sowie mit mobilem/Tablet-Zugang ermöglicht Livespace seinen Nutzern, Zeit zu priorisieren und dort verbringen, wo es darauf ankommt.

Livespace Funktionen

  • Angebote / Vorschläge
  • Aufgabenmanagement
  • Dokumentenspeicher
  • E-Mail Marketing
  • Gebietsmanagement
  • Interne Chat-Integration
  • Kalender-/Erinnerungssystem
  • Lead Scoring
  • Marketing-Automatisierung-Integration
  • Mobiler Zugriff
  • Segmentierung
  • Social-Media-Integration
  • Angebotserstellung
  • Anrufmanagement
  • Chancenmanagement
  • E-Mail Marketing
  • Gebietsmanagement
  • Kampagnenmanagement
  • Kanalmanagement
  • Kontaktmanagement
  • Kundendatenbank
  • Leadmanagement
  • Leistungskennzahlen
  • Provisionsmanagement
  • Verkaufsprognose
  • Vertragsmanagement
  • Vertriebsaußendienst-Management
  • Zugriffsquellen-Verfolgung

Alternative Produkte

Die hilfreichsten Reviews für Livespace

Quality targets at the tip of my fingers

Bewertet am 9.1.2018
Shaun d S.
Business Owner
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: FOr organizations that aren't really focused on the large Enterprises targets and don't really need all of the reporting functionality of the "top 3 CRM's" but still need to have the forecast capabilities because they run on a leaner business plan, this is definitely going to give them the "power" they are looking for but at a fraction of the cost and the implementation time.

Vorteile: Easier forecasting. Assign tasks to other members of the team. When a task is assigned you are notified very clearly and it's rather simple to get your assigned task completed and reported back to the account owner. Clear, defined templates to quickly set up particular parameters and their associated reporting so different depts that are involved in the account can run their particular reports and get the needed information quickly.

Nachteile: It takes a little more thought and deeper dive into a prospects history in order to get a better forecasting report.

Good Software for companies that trouble with Tracking their team

Bewertet am 7.4.2018
Rafi S.
Service desk
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis

Vorteile: Clear, defined templates to quickly set up particular parameters and their associated reporting so different depts that are involved in the account can run their particular reports and get the needed information quickly.

Nachteile: The platform works really great, but the design could be streamlined a little bit. At times it can be a little clunky.

Superb for helping me manage my team & contacts. Not sure how we managed without before.

Bewertet am 22.2.2018
Patryk P.
Owner
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis

Kommentare: The system can do so much, it takes a little while to fully learn all of the features and functions.

Vorteile: The ease of communication between our team and our clients, as well as between team members & Administrators. Has helped us grow as a business. Livespace provides near all of the features of some of the major industry competitors at a fraction of the cost.

Great and convenient CRM tool

Bewertet am 7.4.2018
Shivendra G.
Co-Founder and CEO
Essen & Trinken
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis

Vorteile: This is a very easy to use and convenient CRM tool , works well for all size of companies . Affordable too :)

Nachteile: This product covers all the modules which organizations look in a CRM at present . Nothing which we do not like about this :)

Great

Bewertet am 7.4.2018
Brenda C.
System Engineer
Essen & Trinken
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: Great, eager to continue working with Livespace, there is no doubt that the versatility and quality of its services deserve a 10/10, one of the best in the area of customer relationship management, knows how to achieve what your client It needs at all times and in a practical way.

Nachteile: I really do not have any complaints to give, I am very satisfied with them and I hope they continue with the excellent work.

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