Fonteva Events

Fonteva Events

von Fonteva

Wer verwendet Fonteva Events?

Fonteva Events ist für Organisationen entwickelt, die Salesforce.com CRM verwenden, und mindestens 50 Mitarbeiter haben.

Was ist Fonteva Events?

Veranstaltungs-Management Software für Salesforce-Nutzer. 100% nativ zu Salesforce, mit Fonteva kannst Du all Deine Veranstaltungen verwalten, groß oder klein, kostenlos oder kostenpflichtig, nur für eine Jahresgebühr. Darüber hinaus muss keine Software installiert werden und Du erhältst drei kostenlose Upgrades pro Jahr.

Fonteva Events – Details

Fonteva

http://www.fonteva.com/Assemble

Fonteva Events – Preisübersicht

Fonteva Events bietet keine Gratisversion und keine kostenlose Testversion. Weitere Preisinformationen für Fonteva Events findest du unten.

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Nein

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Training

Persönlich

Live Online

Dokumentation

Kundenbetreuung

Support während der Geschäftszeiten

Online

Fonteva Events Funktionen

Event Software
Abzeichen-Management
Aussteller- / Lieferanten-Management
Block-Management der Räumlichkeiten
Budgetierung
Freiwilligen-Management
Gamification
Hochzeiten / Feiern
Kartenverkauf
Konferenzen/Tagungen
Promotion in sozialen Medien
Sponsoren-Management
Umfragen & Feedback

Fonteva Events – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 40 Nutzerbewertungen

Gesamt
4.7/5
Benutzerfreundlichkeit
4.6/5
Kundenservice
4.8/5
Funktionen
4.4/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4.6/5
Mike P.
Helpdesk admin
Non-Profit-Organisation Management, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Overall Rating
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Likelihood to Recommend
    8/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 6.3.2019

"Incredibly easy to use"

Kommentare: Super easy to use, quick to set up, and great support!

Vorteile: Got a demo event set up in just a few hours during training with Fonteva. The event builder is robust and easy to use. I'm not a very experienced SF or EMS user but was just about a master after walking through all of the settings. The tight integration with the rest of the Fonteva suite really makes it easy to set up with store availability (in the Fonteva store on your org), registation forms, attendance records, and even a nice and modern looking site which is generated from the event.

Nachteile: I'd like to see an interactive, indoor map included. Easy enough to add ourselves but without this we couldn't use for very large events with multiple indoor locations.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 6.3.2019
Edima E.
Chief Technology Officer
Non-Profit-Organisation Management, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Overall Rating
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Likelihood to Recommend
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 10.10.2019

"Flexible and easy to scale and integrate"

Kommentare: Member and event management, products sales, e-commerce and fundraising,

Vorteile: East to use and customize
Great implementation team

Nachteile: Some third party applications did not integrate with Salesforce so we had to build custom API that we would have done with any other AMS

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 10.10.2019
Greg H.
CFO
Sport, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Overall Rating
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Likelihood to Recommend
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 9.11.2019

"Excellent for in-person education event setup and marketing"

Kommentare: Fonteva Events has helped us speed up the process of creating and publishing our events. It has help us improve the look, feel and content that our attendees experience.

Vorteile: Easy to create, clone and publish events. The event has a clean web interface that makes it information easy for the attendee to find.

Nachteile: Reporting through Saleforce takes extra time to learn.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 9.11.2019
Annie B.
Senior Manager
Einzelhandel, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Overall Rating
    3/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    3/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    3/5
  • Kundenbetreuung
    4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    3/5
  • Likelihood to Recommend
    7/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 26.10.2018

"Robust product for complicated events"

Kommentare: Great product and awesome customer service

Vorteile: Flexible set up that is ideal for complicated registration flows

Nachteile: Out of the box events are hard to “make pretty” requires a lot of expertise/work from marketing

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 26.10.2018
Maria S.
Sr. Program Associate
Non-Profit-Organisation Management, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Overall Rating
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Unrated
  • Likelihood to Recommend
    8/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 10.10.2019

"A Masterpiece in Progress"

Kommentare: Overall the experience has been great, as I’ve gotten used to the new platform, ease has come. Of course, when you start anything new it can be a bit overwhelming but that feeling subsides as we move along and become more accustomed to the features.

Vorteile: The software has greatly improved our customer experience and visual appearance of our platform.

Nachteile: There were issues that we could not foresee that we are facing. Those issues have required more steps in processing, but as we work through them, we are taking less steps and becoming more proficient.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 10.10.2019