Kibo Personalization, Powered by Monetate

Was ist Kibo Personalization, Powered by Monetate?

Certona, die führende Echtzeit-Omnichannel-Personalisierungslösung und Pionier der KI-gesteuerten Individualisierung, ermöglicht jeden Monat 100 Milliarden einzigartige Nutzererfahrungen. Die patentierte Technologie von Certona, der mehr als 600 Marken in über 70 Ländern vertrauen, nutzt maschinelles Lernen und Predictive Analytics, um ein vollständig aufeinander abgestimmtes Erlebnis mit optimierten Inhalten und Nachrichten zu bieten und so das Engagement und die Konversionen über alle Kundenkontaktpunkte hinweg zu steigern.

Wer verwendet Kibo Personalization, Powered by Monetate?

Certona wird häufig von Marketingfachleuten und E-Commerce-Managern in B2B- und B2C-Unternehmen verwendet, um Omnichannel-Erlebnisse zu personalisieren.

Wo kann Kibo Personalization, Powered by Monetate bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert

Über den Anbieter

  • Kibo
  • 2004 gegründet
  • Telefon-Support
  • 24/7 Live-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Vereinigte Staaten

Sprachen

Englisch

Kibo Personalization, Powered by Monetate Kosten

Startpreis:

Nicht vom Anbieter bereitgestellt
  • Keine Gratisversion

Kibo Personalization, Powered by Monetate bietet keine Gratisversion.

Über den Anbieter

  • Kibo
  • 2004 gegründet
  • Telefon-Support
  • 24/7 Live-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Vereinigte Staaten

Sprachen

Englisch

Kibo Personalization, Powered by Monetate – Videos und Bilder

Kibo Personalization, Powered by Monetate Software - 1
Kibo Personalization, Powered by Monetate Software - 2
3 weitere anzeigen
Videos zu Kibo Personalization, Powered by Monetate
Kibo Personalization, Powered by Monetate Software - 1
Kibo Personalization, Powered by Monetate Software - 2

Kosten ähnlicher Produkte wie Kibo Personalization, Powered by Monetate vergleichen

Kibo Personalization, Powered by Monetate

Nicht verfügbar
Kostenlose Version
Gratis Testen
Nicht verfügbar
Kostenlose Version
Gratis Testen
10,00 $
Kostenlose Version
Gratis Testen
Nicht verfügbar
Kostenlose Version
Gratis Testen

Kibo Personalization, Powered by Monetate Funktionen

  • AB-Tests
  • Auftragsmanagement
  • Berichterstattung / Analyse
  • CRM
  • Content-Management
  • Datensicherheit
  • Drittanbieter-Integration
  • E-Mail Marketing
  • Einkaufswagen
  • Empfehlungen
  • Erfahrungsmanagement
  • Inhaltsanalytik
  • Kampagnen-Segmentation
  • Konten-basiertes Marketing
  • Kundenprofile
  • Mobiler Zugriff
  • Multichannel-Marketing
  • Verhalten-basiertes Targeting
  • Verhaltens-Tracking
  • Website-Management
  • Website-Personalisierung

Alternativen für Kibo Personalization, Powered by Monetate

Führende Marketingplattform für kleine und mittlere Unternehmen! KOSTENLOSE Marketing-Demo
KI-gestützte e-Commerce Lösung für Onsite Suche, Navigation, Merchandising, Personalisierung und Recommendations.
Marketing Automation + AI to boost your sales by harnessing big data and hyper-personalizing the customer journey, in real time.
Die Echtzeit-Personalisierungsplattform von Evergage ermöglicht es digitalen Marketingspezialisten, den Traum von 1:1-Kundenengagement in die Realität umzusetzen.
Framework360: #1 Essential Marketing Platform
Autopilot ist einfache und visuelle Marketing-Automatisierungs-Software.
Benachrichtigungsverwaltungs- und Automatisierungstool – zeige Benachrichtigungen basierend auf dem Besucherverhalten an und wähle aus mehreren Targeting-Regeln aus.
Erweitere deine Listen und erhöhe den Umsatz mit Digiohs personalisierten und gezielten Lightbox-Anzeigen und Widgets vor Ort. Starte deine Kampagne in nur wenigen Minuten.
All-in-one marketing solution including: heatmaps, a/b-testing and content personalization.
Der KI-Algorithmus von BEYABLE analysiert das Besucherverhalten und generiert Engagement-Scores für eine bessere Segmentierung und gezieltere Kampagnen.
Alter helps automatically convert more website visitors with personalized content recommendations.
FORTVISION is an all-in-one marketing automation and personalization software designed to help you achieve your sales & marketing KPIs.
Personalization platform for your e-Commerce business.

Bewertungen über Kibo Personalization, Powered by Monetate

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,3 (35)
Benutzerfreundlichkeit
3,6 (35)
Kundenservice
4,6 (35)
Funktionen
4,1 (35)
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,1 (35)

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
49%
4
37%
3
9%
2
3%
1
3%
Irina D.
Irina D.
Marketing email coordinator (part time contract project) in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Bekleidung & Mode, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Efficient platform to build your marketing campaign

5,0 vor 3 Jahren

Kommentare: I worked with montage while being a web content management specialist at a large retail company. We used it to add promotional banners and product labels reflecting promos, and we also performed A?B testing of our banners. I liked working with the tools especially when being results of the campaign and figuring out what approach to promotion was more effective.

Vorteile:

Monetate allows to efficiently add and track marketing elements to your site's pages thus to see how effective your campaign is. You can create and add custom content to the pages with promo details, specify audience, perform A/B testing, and see how the campaign performs all in the same place.

Nachteile:

Creating proper queries to specify the exact pages where the promos should appear may be a bit challenging.

Michael A.
Sr. Mgr, Product Mgmt. in USA
Einzelhandel, 5.001-10.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Powerful, Flexible Personalization tool

5,0 vor 3 Jahren

Kommentare: Improve conversion and AOV

Vorteile:

Certona Experience Manager is a powerful End-User Tool that allows me to update strategies, and A/B test regularly and get reporting to optimize the experience and drive conversion.

Nachteile:

Occasionally CEM glitches, gets hung up puts me in blacklist mode a bit too often, would like to be able to copy individual strategies to separate containers, to same container for modification. Tagging logic , REc Demand logic was difficult to confirm with other analytics software like Omniture.

Suzanne K.
Techology Manager in USA
Groߟhandel, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Certona Recommendations

3,0 vor 3 Jahren

Kommentare: I did enjoy working with the Certona team and loved the recommendations, but it was a set it and forget it plan as we couldn't track the results and/or make any additional changes as we wouldn't know if it would hurt the bottom line or help us.

Vorteile:

I loved the ability to customize the software to meet the Company's needs on all of our devices: website, iPad app, CRM, and analtyics package. We had the ability to download the information to work on an off-line mode as well.

Nachteile:

While the recommendations were good, we lacked the ability to track our results - we were unable to measure ROI, run A/B tests, as well as make upgrades, such as content recomendations. This was our developer's 'fault' due to incredibly high costs, but in a nutshell without results - we're unable to make decisions.

Gail B.
Vice President, Marketing & Analytics in USA
Einzelhandel, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Solid tool for personalization and engagement, with some minor flaws

4,0 vor 3 Jahren

Kommentare: They make it very easy to see where they are driving revenue and engagement, which I appreciate. Their testing and reporting is thorough and easy to follow. The account management and customer success teams are helpful and friendly. They always have a list of new ideas to test so that your strategies don't get stale, rather than just setting something up and then forgetting about it.

Vorteile:

Personalization engine and algorithm are strong Team supports frequent testing to ensure that your strategies are working optimally Account managers are thorough and easy to work with There is great continuity among account staff - you don't get bounced from one rep to another Team makes lots of suggestions for improvements and how to best optimize your use of the software

Nachteile:

Some pieces are not as easily customizable as I would like On some things, support queue can be very long Building some reports in the portal can be tedious or difficult to get to

Alice M.
Ecommerce manager in USA
Konsumgüter, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Time saving recommendation tool

5,0 vor 3 Jahren

Kommentare: Manually setting up recommendations is impossible given our staffing. The support from the Certona team has been exceptional in the last several months.

Vorteile:

The software with the assistance of our Certona team has done a great job making product recommendations across our 3 unique sites. Using Certona has allowed us to spend less time and effort on manually setting up recommendations in addition to providing better results than a manual or simple algorithm could provide.

Nachteile:

It took several months to achieve optimum results given the complexity of our data.