Computicate PSA

Computicate PSA

von Computicate

Wer verwendet Computicate PSA?

IT Managed Service providers (MSPs) that are ready to take the next step with their business by automating their back office and service delivery.

Was ist Computicate PSA?

Computicate is the Professional Service Automation platform for ambitious Managed Service Providers (MSPs), that aim to grow and deliver world class services.
In achieving that goal, PSA is much more than just another module or software tool used along the way. Configured properly, PSA makes your Managed Services operation dependable, efficient and ready to scale.
Getting this done, the easy way, is exactly where Computicate makes the difference.

Computicate PSA – Details

Computicate

https://www.computicatepsa.com/

Gegründet 2016

Computicate PSA – Kostenübersicht

Computicate PSA bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von Computicate PSA ist ab 49,00 $/Monat verfügbar.

Startpreis

49,00 $/Monat

Preisinformationen

Pay per month for what you use. No setup fees, no multi-year contracts.

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Ja

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Training

Live Online

Webinare

Dokumentation

Kundenbetreuung

Support während der Geschäftszeiten

Online

Computicate PSA Funktionen

MSP Software (Managed Services Provider)
Abrechnung & Rechnungsstellung
Backup und Recovery
CRM
Dashboard
Fernzugriff
Help-Desk
Korrektur-Management
Live-Chat
Problemmanagement
Projektmanagement
Terminplanung
Abrechnung & Rechnungsstellung
Angebotserstellung
Angebotsmanagement
CRM
Dokumentenmanagement
Kundenportal
Portfoliomanagement
Projektmanagement
Ressourcenmanagement
Werkzeuge zur Zusammenarbeit
Zeit & Kosten Verfolgung
Beschaffungsmanagement
Configuration Management Database (CMDB)
Fernbedienung
IT-Asset-Management
Mobiler Zugriff
SLA-Management
Self-Service Portal
Störfallmanagement
Veränderungsmanagement
Wissensdatenbank
Abrechnung & Rechnungsstellung
Auftragsmanagement
CRM
Einkauf
Finanzmanagement
Inventarverwaltung
Leistungskennzahlen
Lieferanten-Management
Marketing-Management
Mitarbeitermanagement
Projektmanagement
Terminplanung
Trainingsmanagement
Zeit & Kosten Verfolgung

Computicate PSA – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 6 Nutzerbewertungen

Gesamt
4,7/5
Benutzerfreundlichkeit
4,3/5
Kundenservice
5/5
Funktionen
4,7/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
5/5
Darren M.
IT Manager
Computer- & Netzwerksicherheit, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 4.4.2019

"Fantastic PSA for MSP's to easily manage their helpdesk tickets"

Kommentare: Overall the experience with Computicate has been a smooth relationship. Technical assistance is always available and if an issue is found it is addressed quickly and feature requests appear regularly in the application. I would recommend to any MSP.

Vorteile: Easy to use
Easy to understand interface
Simple to configure
Fantastic support and development.

Nachteile: The reports could be more comprehensive but this is being developed.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 4.4.2019
Michael P.
Owner
Informationstechnologie & -dienste, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 17.4.2019

"Works great with continuum"

Kommentare: It's been great for my business. My other ticketing system worked but it didn't get the tickets from Continuum. The rep is great and he is open to feedback and ideas about making his product better.

Vorteile: It works with Continuum flawlessly. Ticket making is great and there are a lot of options for how anyone needs to run their business and dispatch their techs. Sales Items, Managed systems, etc all sync with Continuum perfectly. Easy to make sure contracts are up to date with all the systems.

Nachteile: UI needs rearranging/cleaning up but I know that's in the works but it's not bad at all.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 17.4.2019
Luis L.
Director of Operations
Informationstechnologie & -dienste, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 3.6.2019

"Great Integration & Support"

Kommentare: My experience with Computicate has been very positive. We use it regularly and are very satisfied with its impact in our organization. The development team is in-tune with the needs of their user community and positive changes happen quickly. Overall I'm very satisfied with this product.

Vorteile: The product is very flexible and the integration options cover the majority of MSP platforms and tools out there.

Nachteile: It's not yet fully mature. But that's not necessarily a bad thing, when you take into account the potential for all it can become.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 3.6.2019
Michael K.
Service Delivery Manager
Informationstechnologie & -dienste, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 3.4.2019

"Great PSA Tool"

Kommentare: We are using this all day everyday and we don't have any issues that are getting in the way of us doing our jobs so for me it is a great tool and I would recommend it to any MSPs.

Vorteile: Software is extremely easy to use.
There are a lot of features which work well for the IT Industry.
Support from Computicate is excellent and they always find a solution to your problem.

Nachteile: The servicedesk could be more organised. It looks a bit messy at times. I would like options to be able to click on other engineers tickets without having to set filters up.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 3.4.2019
Hayden B.
Systems Engineer
Computer- & Netzwerksicherheit, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 8.8.2019

"Feature Packed Ticketing System, Where Less Is More!"

Vorteile: Computicate is an easy to use ticketing system, that streamlines the support and billing processes to the end client. The web interface is very easy to use, feature packed, and support from their company is great!

Nachteile: Only complaints would be lack of things such as mobile applications, although they are currently working on developing! No major cons to use software.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 8.8.2019