Solid Route Accounting

Solid Route Accounting

von Solid Innovation

Wer verwendet Solid Route Accounting?

Businesses that do DSD, Mobile Sales, and Route Accounting who need customer order entry, mobile inventory control, specialized pricing rules, customer stocking, returns, and sales history.

Was ist Solid Route Accounting?

Solid Route Accounting automatically maintains customers, products, pricing, warehouse, customer order information between your accounting system and your mobile computers. It is easy to install, easy to use, is preconfigured making it easy to test, yet is highly configurable, expandable, with many features. Features can include Solid Survey, Solid Route Sheets, Delivery Confirmation, Multi-warehouse Inventory Control, Location Tracking, and Management Reports. Full technical support.

Solid Route Accounting – Details

Solid Innovation

http://www.solid-innovation.com

Gegründet 1986

Solid Route Accounting – Preisübersicht

Solid Route Accounting ist verfügbar ab 29,95 $/Monat. Solid Route Accounting bietet keine Gratisversion und keine kostenlose Testversion. Weitere Preisinformationen für Solid Route Accounting findest du unten.

Startpreis

29,95 $/Monat

Preisinformationen

Standard Features; 35-day Trial available

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Nein

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Installiert - Windows

Mobile - iOS Native

Mobile - Android Native

Training

Dokumentation

Kundenbetreuung

Support während der Geschäftszeiten

Online

Solid Route Accounting Funktionen

Bestandsverwaltung Software
Alarmfunktion / Benachrichtigungen
Berichterstattung / Analyse
Bestandsoptimierung
Bestückung
Einzelhandel-Lagerverwaltung
Fertigungsbestandsmanagement
Lagerhaus-Management
Lieferanten-Management
Mobiler Zugriff
Multichannel-Management
Nachbestellungen verwalten
Produktkennzeichnung
Prognose
Artikelverwaltung
Barcode / RFID
Bestandsoptimierung
Bestandsverfolgung
Check-in / Check-out
Kostennachverfolgung
Lieferanten-Management
Nachbestellungen verwalten
Prognose
SKU-/UPC-Codes
Seriennummern-Nachverfolgung

Solid Route Accounting – Nutzerbewertungen

Zeigt 4 von 4 Nutzerbewertungen

Gesamt
3.8/5
Benutzerfreundlichkeit
3.8/5
Kundenservice
4/5
Funktionen
3.5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4.2/5
Venita K.
Administrator
Groߟhandel, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Overall Rating
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Likelihood to Recommend
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 4.5.2017

"Customer support is truly 5-star."

Kommentare: Route sales processed at customer site by driver/salespeople. No duplicate entry.

Vorteile: We use only a few features along with QuickBooks desktop.
Software does not require dealing with extraneous features that we do not us--a true +.
Having customer support available and responsive.

Nachteile: Sync'ing issues from time to time--Usually a connectivity/ Mobile device rather than a software issue. Always helpful customer support gets me through.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 4.5.2017
Paul W.
President
Chemikalien, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Overall Rating
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Likelihood to Recommend
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 4.5.2017

"I have done a lot of research on route accounting and Solid Innovation is the best value ."

Kommentare: No need to enter sales into our system at the end of the day. Route drivers are doing that as they deliver - HUGE benefit.

Vorteile: Ease of use and functionality. Other software was too cumbersome or too light. Solid Innovations had the right balance of robustness, simplicity and value.

Nachteile: We've had some bugs which were ultimately fixed. This is an inconvenience, but because of good communication I felt issues always were worked out to my satisfaction.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 4.5.2017
Tony A.
Owner
Essen & Trinken, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Overall Rating
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Likelihood to Recommend
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 5.5.2017

"Very Helpful in our operation and easy to use"

Kommentare: Less Paperwork and less time entering invoices.

Vorteile: Easy to use. Works on your Cell phone. Great customer support. Reasonable Yearly renewal rates. Affordable.

Nachteile: Nothing that I can remember. Minor Glitches in Software from time to time, but they fix it right away.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 5.5.2017
Marion H.
Owner
Essen & Trinken, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Overall Rating
    1/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    1/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    1/5
  • Kundenbetreuung
    2/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    2/5
  • Likelihood to Recommend
    1/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 8.5.2017

"Too many on going problems with no follow up bye tech support. "

Kommentare: It's better than doing it all manually. It generates less errors and doing it manually.

Vorteile: It's cheap. If it would function it could be a great value. You can run it on your Android phone. It's a simple app.

Nachteile: Too many problems with no resolution. Search function Scrolls and locks up. Printer we'll lock up. Other features that are supposed to work can't be tested because of the issues that are unresolved.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 8.5.2017