Was ist Bolstra?

Eine agile Kundenerfolgsmanagementplattform, die vollständige Transparenz über deine Kundschaft bietet, sodass du die richtige Arbeit zur richtigen Zeit erledigen und deine Best Practices voll ausskalieren kannst.

Wer verwendet Bolstra?

Bolstra richtet sich an mittlere bis große B2B-Unternehmen. Zu den spezifischen Zielen gehören Software-Anbieter mit wiederkehrenden Umsatzströmen.

Wo kann Bolstra bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert

Über den Anbieter

  • Bolstra
  • 2016 gegründet
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Vereinigte Staaten

Sprachen

Englisch

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Bolstra – Videos und Bilder

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Bolstra

145,00 $/Monat
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Bolstra Funktionen

  • Berichterstattung / Analyse
  • Dashboard
  • Einstellungen (Personalbeschaffung)
  • Ertragsmanagement
  • Gesundheitswerte
  • Konto-Benachrichtigungen
  • Kontoverwaltung
  • Kundenbindung
  • Negatives Feedback Management
  • Nutzungsverfolgung/-analyse

Alternativen für Bolstra

Dient der Verwaltung von Abonnements, der Zahlungsabwicklung, der Berichterstattung, der Abrechnung und Rechnungsstellung. Erfahre mehr über SubscriptionFlow
CustomerGauge enables B2B companies to collect customer feedback & monitor behavioral trends to retain accounts and increase revenue.
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Customer success management platform that enables businesses to reduce churn and increase revenue from the existing customer base.

Bewertungen über Bolstra

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
3,2
Benutzerfreundlichkeit
3,0
Kundenservice
3,8
Funktionen
2,8
Preis-Leistungs-Verhältnis
3,2

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

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14%
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9%
Verifizierter Rezensent
Director Customer Success in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Computer-Software, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Customer health scores help us make quicker decisions on where to focus

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: My overall experience has been outstanding. The Bolstra team makes themselves available to assist when I need them. They also proactively reach out to me to check on me which I appreciate.

Vorteile:

I’ve been using Bolstra for the past 2 years. One of the features that I think provides the most value to customer success teams is the customer health scores which consolidate live data to help understand which customers are healthy and candidates for becoming references and which customers need immediate attention. The Bolstra team was extremely helpful with setting this up.

Nachteile:

I would like to see more intuitive widgets. I find that I have to explain what they mean to my exec team.

Verifizierter Rezensent
Area Vice President, Customer Success, East US in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Computer-Software, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Bolstra - robust customer success platform

4,0 vor 4 Jahren

Kommentare: Very positive. Bolstra team is very open to product enhancement feedback and acts on that feedback.

Vorteile:

Integration flexibility to SFDC, ServiceNow, and other sources of customer account, contact, financials, support, and usage metrics.

Nachteile:

Roll-up / dashboard for customer success leaders.

Zach
Client Success Manager in USA
Informationstechnologie & -dienste, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Average Product

3,0 vor 4 Jahren

Kommentare: I have always had mixed feelings. I think the basics work but the actual management of the customer life cycle from the onboarding to the different reasons to call throughout time needs some work. I dont feel like it is user friendly enough or quick enough for me to use. Creating and modifying the cards/tasks seemed was not quick and easy.

Vorteile:

The main customer page was laid out well and made data entry easy. I like the way the contract section was laid out. Completing tasks that were already created was easy too. Being able to download the list of clients quickly was nice.

Nachteile:

I was not a fan of the full client list page. It is too hard to read anything and I never got the hang of creating filters. You should have a default that is selected company wide for the filter that we can use. Creating tasks is a big hassle and leaving notes on those tasks is a pain. Changing anything about the tasks is really a pain. We could have done a better job in setting up the logic of the tasks for when they are supposed to fire for sure. The system needs to always be as fluid as possible as when you are relying on a client to do something, it can take them what seems like forever to do it. One task might also have multiple objectives so being able to check things off would be nice as they get done.

Verifizierter Rezensent
Senior Product Specialist / Business Analyst in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Marketing & Werbung, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Kostenlose Testversion
Herkunft der Bewertung

Giving it a try, powerful dashboard tool

4,0 vor 4 Jahren

Vorteile:

you can customize it exactly to your specific needs based on your own clients and business

Nachteile:

a lot of setup to make it pwoerful and manual work. it doesnt do the heavy lifting

Jenna
Client Success Manager in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

My company uses Bolstra as our current CRM tool for client management.

3,0 vor 4 Jahren

Vorteile:

I like that the tool pulls data from Salesforce and allows me to upload documents at a client level. The look of the main interface, Activity Dashboard, looks good and clean. They ended up implementing a feature that allows us to now leave account notes at a client level rather than just at an overall book of business level. This is much better due to when I'm speaking with a client, I'm most likely at a client level in the tool.

Nachteile:

There have been some bugs that have caused me to have to export my account list monthly and cross check with a separate tool to ensure that all of my activity (day to day tasks) are auto-populating accurately and/or to find which clients' activity cards are not visible. Also, if a client is is terminated then there's not a good way to shut off the activity cards without pausing all of the triggers (system wide) for the cards we're trying to manually shut off. Hopefully in the future, once the client is marked as 'Terminated,' the activity cards will quit firing off.