Wer verwendet Comapi?

SMB's, Mid-size, Large enterprises

Was ist Comapi?

Whether you want to have one conversation, or one million, our low-code software and intuitive APIs will make it happen, enabling you to send real-time communications to your customers in a matter of moments. From small businesses, to global enterprises, weve helped thousands of clients expand and enrich their messaging channels, without the headache. Extend existing system capability, build a new platform from scratch, or use our ready-to-go software. With Comapi powering your communications

Comapi – Details

Comapi

http://comapi.com/

Comapi – Kostenübersicht

Comapi bietet eine Gratisversion und eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von Comapi ist ab 375,00 $ verfügbar.

Startpreis

375,00 $

Kostenlose Version

Ja

Gratis Testen

Ja

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Mobile - iOS Native

Mobile - Android Native

Training

Live Online

Dokumentation

Kundenbetreuung

Support während der Geschäftszeiten

Online

Comapi Funktionen

CCM-Software
Batch-Daten Kommunikation
Chat / Messaging
Content-Management
Druck-Management
E-Mail-Verteilung
Multi-Channel-Kommunikation
On-Demand Kommunikation
Personalisierung
Video-Inhalte
Vorlagen-Management
interaktive Inhalte

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Bildschirm teilen
Geo-Zielgruppenerfassung
Integration von Dritten
Kundenspezifisches Branding
Offline-Formular
Proaktiver Chat
Transfer / Weiterleitung
Vorformulierte Antworten
Websitebesucher-Nachverfolgung
Berichterstattung / Analyse
Geplanter Nachrichtenversand
Kontaktmanagement
Kurzwahlnummern
MMS
Massen-SMS
Mobile Coupons
Mobile Keywords
Nachrichten-Personalisierung
Text-to-Win (Text-Nachrichten für Gewinnspielteilnahme)
Umfragen/Abstimmungen
Zwei-Wege-Messaging

Comapi – Nutzerbewertungen

Zeigt 1 von 1 Nutzerbewertungen

Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Kundenservice
5/5
Funktionen
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
5/5
Jamie D.
Head of Operations
Finanzdienstleistungen, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 18.7.2018

"Comapi has fit into our business as usual process with simplicity and has increased client contact"

Kommentare: The software allows us to have a seamless interaction with our customers and also allowed us to transfer across from our previous online chat facility to deliver, one interface for our staff to engage with clients.

Vorteile: the user interface is really simple to use and is easy to train staff on. The cut over from Dynmark to Comapi couldn't have been simpler and the support we received from the team allow for a very smooth transition.

Nachteile: currently the software meets our requirements but the improved integration with Whatsapp would significantly improve our engagement with our customers.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 18.7.2018