BlogIn

von BlogIn

4.5 / 5 36 Bewertungen
BlogIn

Wer nutzt diese Software?

BlogIn ist eine sehr einfache interne Blog- und Wissensplattform für Teams aller Größen.

Durchschnittliche Bewertung

36 Bewertungen
  • Gesamt 4.5 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 4.5 / 5
  • Kundenservice 4.5 / 5
  • Funktionen 4.5 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 4.5 / 5

Produktdetails

  • Startpreis $39/Monat
  • Kostenlose Version Nein
  • Kostenlose Testversion Ja
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
  • Training Dokumentation
    Nicht erhältlich
  • Kundenbetreuung Support während der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • BlogIn
  • https://blogin.co

Über BlogIn

BlogIn ist eine sehr einfache interne Blog- und Wissensplattform für Teams aller Größen. Der interne Blog wird zur zentralen Informationsdrehscheibe, die einen neuen, transparenten, bidirektionalen Kommunikationskanal innerhalb einer Organisation eröffnet, in dem jeder Fragen stellen und die Informationen erhalten kann, die er für schnellere und intelligentere Entscheidungen benötigt. Er ist intuitiv und nutzerfreundlich, sodass sich jeder schnell anschließen kann. Dies ist einer der Gründe, warum er so gut funktioniert wie das interne Kommunikationstool.

BlogIn Funktionen

  • Analytik
  • Filesharing
  • Gruppenbuchung
  • Kollaboratives Schreiben
  • Kommentare moderieren
  • Post-Management
  • Suche
  • WYSIWYG Rich Text-Editor
  • Blogs
  • Chat/Messaging
  • E-Mail-Management
  • Fotogalerie
  • Mitarbeiterverzeichnis
  • Newsletter-Management
  • Teilen in sozialen Medien
  • Telefonie
  • Umfrage-Management
  • Veranstaltungskalender
  • Cataloging/Categorization
  • Content-Management
  • Decision Tree
  • Diskussionsforum
  • Kollaboration
  • Self-Service Portal
  • Volltextsuche
  • Wissensbasis-Management

Die hilfreichsten Reviews für BlogIn

Easy to implement and maintain, great functionality and amazing customer service

Mit Google übersetzen Bewertet am 17.5.2018
Lisa B.
COO
Versicherung, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: Easy for anyone to add posts, even less technical people. Easy to implement for the users. People like the option of getting emails or just using the site. The ability to comment easily, and to like without commenting has helped engage our entire employee base, including a significant number of virtual people. We've only had a couple of problems in the year we've been using it. The customer service is amazing when we do need it. Whether I've used chat or email, they are quick to respond.

Nachteile: The search functionality could be better. As our site has grown, it's harder to find specific posts. We haven't used the Wiki option very much yet, but it doesn't appear to have good visibility over what's been changed or added and by whom. Good revision tracking, but when just reading, you can't see updates easily.

This system allows communication between groups of people who share a context.

Mit Google übersetzen Bewertet am 30.5.2018
Gabriela G.
Student
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4 / 5
Kundenbetreuung
4 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis

Vorteile: It is very dynamic how to prepare different static pages of blogs with information that you want to share with your group of contacts.
The group of contacts can grow or decrease if the administrator so requires.
The way to establish a conversation among many who may be sharing the same office or may be in different geographical sites, is very simple, since the interface highlights the participations of each person. In addition, the administrator can keep a record in your email of the accesses and participations that other invited users have had on your blog.
A truly useful tool to manage news, comments, discussions, in order to facilitate communication.

Nachteile: It can become a bit cumbersome for the administrator saturation of your email with all notifications derived from the participation of users to the blog. However, this in turn has advantages since this detailed record is preserved separately.
Another disadvantage is that there are very few days that the trial version offers to test it, after that it is necessary to acquire the license for this competitive tool.

Lies weitere Bewertungen