Wer nutzt diese Software?

Customer-centric brands across all industries including restaurant, hospitality, retail, gas & convenience, fitness and more use Intouch Insight to drive CX action across their organization.

Durchschnittliche Bewertung

10 Bewertungen
  • Gesamt 4.5 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 5 / 5
  • Kundenservice 5 / 5
  • Funktionen 4.5 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 4.5 / 5

Produktdetails

  • Kostenlose Version Nein
  • Kostenlose Testversion Nein, Kostenlose Testversion
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
  • Training Persönlich
    Live Online
    Webinare
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung Support während der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • Intouch Insight
  • http://www.intouchinsight.com
  • Gegründet 1992

Über Intouch Insight

Helping businesses improve customer experience for over 25 years. Customer experience management software for listening, interpreting & actioning feedback and operational data. Measure through surveys (CSAT, NPS), social media/online reviews, mystery shopping & operational on-site audits. Drive improvements with meaningful insights, predictive/text analytics, sentiment analysis, customer journey maps, case management & patent-pending Action Campaign technology. Role & location-level dashboards.

Intouch Insight Funktionen

  • Aktionsmanagement
  • Analytik
  • Dashboard
  • Empfindungsanalyse
  • Feedback-Management
  • Kundensegmentierung
  • Sammlung mehrere Kanäle
  • Textanalyse
  • Trend-Analysen
  • Umfrage-Management
  • Wissensmanagement
  • 360-Grad-Feedback
  • Analytik
  • Berichterstattung über Anrufe
  • Feedback-Sammlung
  • Umfrage-Management
  • Überwachung der Beschwerden
  • Belohnungsprogramm
  • Feedback-Management
  • Gesellschaftliche Anerkennung
  • Gesundheit & Wellness-Programme
  • Kulturelle Ausrichtung
  • Leistungsmanagement
  • Mitarbeiterausrichtung
  • Mitarbeiterauszeichnungen
  • Mitarbeiterrichtlinien
  • Umfragen
  • Zielmanagement
  • Benutzerdefinierte Umfrage-URLs
  • Datenanalyse-Werkzeuge
  • E-Mail Marketing
  • Fragen-Verzweigung
  • Fragenkatalog
  • Mobile Umfrage
  • Offline-Antwort-Sammlung
  • Unterstützt Audio / Bilder / Video
  • Verzweigungslogik
  • Website-Intercept-Umfragen

Die hilfreichsten Reviews für Intouch Insight

Best software for mobile audits and customer service management!

Mit Google übersetzen Bewertet am 15.2.2019
Sally W.
ESL Teacher
Lebensmittelproduktion, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: The Intouch Insight program was a huge step up from our previous excel reporting. Both Helen and Erik have gone above and beyond with their customer service and are always available to answer questions. We now have an exceptional program that gives us quick access to our daily audits and the customizable Dashboard makes use of charts and graphs to keep us up to date and on track. I highly recommend Intouch Insight for your mobile reporting.

Vorteile: Best feature is the Ease of use. Product navigation is very easy-to-use. The software is updated on a regular basis and gets better each time. Always prompt replies to our questions and requests for assistance.

Nachteile: Initially we found the dashboards were a bit confusing and time consuming but the support from the Intouch team has been exceptional.

Antwort des Softwareanbieters

von Intouch Insight an 19.2.2019

Thank you so much for taking the time to leave this detailed review, it's always a pleasure working with you! We look forward to continuing to support your customer experience initiatives.

Mystery Shops

Mit Google übersetzen Bewertet am 31.10.2018
Misael V.
Product Coordinator
Marktforschung, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
4 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Our company focuses on menu trends and we need menus from restaurants. It is important that we gather a readable menu with prices.

Vorteile: The ability to access and engage with the platform, and communicate with Intouch staff.

Nachteile: The loading speed of shops and how the images show all the way at the bottom. Too much scrolling.

Antwort des Softwareanbieters

von Intouch Insight an 5.11.2018

Thank you very much for taking the time to share your thoughts. We've really enjoyed working with you, and look forward to continuing to support your team!

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