IT Alerting

von Everbridge

5 / 5 2 Bewertungen
IT Alerting

Durchschnittliche Bewertung

2 Bewertungen
  • Gesamt 5 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 5 / 5
  • Kundenservice 5 / 5
  • Funktionen 5 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 5 / 5

Produktdetails

  • Startpreis $32/Monat
  • Kostenlose Version Nein
  • Kostenlose Testversion Nein
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
  • Training Persönlich
    Live Online
    Webinare
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung 24/7 (Live Vertreter)

Angaben zum Hersteller

  • Everbridge
  • https://www.everbridge.com
  • Gegründet 2001

Über IT Alerting

Everbridge IT Alerting provides enterprise-grade incident response automation to improve service recovery time, incident mitigation and collaboration, accelerate change and release processes and reduce overall downtime. Locate and contact the right people anytime, anywhere, use workflow automation to execute the known-issue remediation and analyze performance by team, by area, by type for compliance and post-mortem.

IT Alerting Funktionen

  • Konfigurationsmanagement
  • Problem-Management
  • Projektmanagement
  • Self-Service Portal
  • Störfallmanagement
  • Verfolgen von Vermögensanlagen
  • Verfügbarkeit-Management
  • Versions- und Bereitstellungsmanagement
  • Vertrags-/Lizenz-Management
  • Veränderungsmanagement

Empfohlene Produkte

Die hilfreichsten Reviews für IT Alerting

Awesome phone escalation capabilities

Mit Google übersetzen Bewertet am 21.4.2018
Vijay K.
software engineer
Computer-Software, 5.001-10.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: We use everbridge for alert escalations. They have this cool feature of converting text to speech. It helps us automate every critical alert to be called in and report it. Also, there's good flexibility on setting up different escaltion levels and set some rules on top of it. They have REST API, email ingestion and good UI capabilities.

Nachteile: Shift scheduling feature is kind of hard to set up. I wish they would have setup everything in one simple UI page.

Easy and efficient.

Mit Google übersetzen Bewertet am 11.6.2017
Erika D.
Safety Officer
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Communicate with our local public health department.

Vorteile: This software is very easy to use and is very easy to use on the user end--the subcription process is a cinch!

Nachteile: I'm not too fond of the appearance of the website because it's a bit outdated in my opinion but other than that it's great!

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