Solutionreach

Wer verwendet Solutionreach?

From single practice to enterprise size companies.

Was ist Solutionreach?

Solutionreach is 100% focused on providing the technology, and the expertise on how to effectively use it, to deliver better care and build a more profitable practice. We show practices how to improve the experience for patients and providers. To learn more, schedule a consultation now at www.solutionreach.com.

Solutionreach – Details

Solutionreach

https://www.solutionreach.com/

Gegründet 2001

Solutionreach – Preisübersicht

Solutionreach bietet keine Gratisversion und keine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von Solutionreach ist ab 299,00 $/Monat verfügbar.


Startpreis

299,00 $/Monat

Preisinformationen

Pricing Includes SR Platform and SR Conversations

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Nein

Solutionreach – Bereitstellung und Support

Kundenbetreuung

  • Support während der Geschäftszeiten
  • Online

Einsatz

  • Cloud, SaaS, Web

Training

  • Persönlich
  • Live Online
  • Webinare
  • Dokumentation

Solutionreach Funktionen

  • Inventarverwaltung
  • Rückruf-Nachverfolgung
  • Terminverwaltung
  • Versicherungsmanagement
  • Verwaltung von Patientenakten

Siehe die vollständige Optiker Software Liste

  • Mobiler Zugriff
  • Patienteninteraktion
  • Patientenportal
  • Patientenweiterbildung
  • Pflegeplan-Management
  • Terminplanung
  • Textnachrichtenversand
  • Verwaltung von Patientenakten

Siehe die vollständige Patientenbindung Software Liste

  • Inventarverwaltung
  • Patientenabrechnung
  • Patientenfluss-Management
  • Patientenportal
  • Reklamationsabwicklung
  • Terminplanung
  • Terminverwaltung
  • Verwaltung von Patientenakten
  • Vorher-Nachher-Bilder

Siehe die vollständige Software für Plastische Chirurgie Liste

  • Anruferinnerungen
  • E-Mail Erinnerungen
  • Kalenderverwaltung
  • Nachverfolgen von Terminbestätigungen
  • Online-Buchung
  • SMS-Erinnerungen
  • Terminplanung
  • Umschuldung
  • Wiederkehrende Termine
  • Zahlungs-Erinnerungen

Siehe die vollständige Terminerinnerung Software Liste

  • Behandlungsplanung
  • Bildgebung und Röntgenstrahlung
  • Diagramm-Erstellung
  • Kundenmanagement
  • Medizinische Abrechnung
  • Reklamationsabwicklung
  • Termin-Erinnerungen
  • Terminverwaltung
  • Verwaltung von Patientenakten

Siehe die vollständige Zahnarzt Software Liste

Solutionreach Alternativen

Mehr Alternativen zu Solutionreach

Solutionreach – Nutzerbewertungen

Alle Bewertungen lesen

Gesamtbewertung

4/5

Durchschnittliche Bewertung

Benutzerfreundlichkeit 4
Kundenservice 3,7
Funktionen 3,9
Preis-Leistungs-Verhältnis 3,6

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Ana marie B.
Operations Manager
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5 /5
  • Kundenbetreuung
    5 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 20.7.2019

"Useful and time saving"

Vorteile: helps with appointment reminders AND review management for a reasonable price; customer service is amazing

Nachteile: I truly have no complaints. It provided everything I was looking for (review management, managing appointments (reminders for upcoming apts, reminders to book an apt, newsletters and drip campaigns).

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 20.7.2019
Michelle S.
Practice Manager
Medizinische Praxis, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5 /5
  • Kundenbetreuung
    5 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 10.6.2019

"Take the hassle out of appointment setting"

Kommentare: Solution reach has allowed my clinic to maintain recalls in a timely manner and fill our appointment book faster than ever with our new online scheduling.

Vorteile: I love that not only does this software text my patients to remind them of their appointments it also tells them they are overdue for an exam. This takes the hassle out of managing recalls and allows my staff to focus on tasks at hand in the clinic. We can text patients if we need more insurance information when they schedule online which sets the insurance verification position up for success and allows patients to easily and conveniently schedule online.

Nachteile: If you do not set the amount of reminders you want sent to your patient for appointments some patients may be annoyed they received multiple reminders.

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 10.6.2019
Miguel R.
IT
Medizinische Praxis, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    3 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    3 /5
  • Kundenbetreuung
    4 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    8/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Quelle: SoftwareAdvice
  • Bewertet am 24.2.2017

"Solutionreach can assist in managing your Social Media interaction"

Kommentare: Being in Healthcare we have been using this product for 4 years. By the name of the category, it makes it seem that its only for Dental but don't be fooled. It's for anything related to Healthcare and other industries. They do have an aCheckout their website for full list of industries they support. In terms of what Solutionreach does; It's able to assist in appointment scheduling. The appointment scheduling feature can be interfaced with a CRM or EMR to provide real-time confirmations. This is a great little feature that works. As most technology system, Solutionreach has transformed in the last few years, positively. They have nice features where after appointment patients/person can be sent a Feedback/Survey via Text, Email or portal. Another great feature as from the survey you can directly have it connected to Social Media to post on your behalf. Imagine not having a real way to get people to post to your Facebook or Google Places, well now you will get a flood with this features.

Vorteile: Customer service has been responsive. The price point is relatively good compared to others. They have flexible packages that can be inclusive of all cost example Text messages, you won't have to pay per text but its unlimited in a package. The fact that they have a development team that does integration is great. As long as they have interfaced before it may be a low to no cost to connect. Other features included in one package are Mass-Email blast marketing, patient education (specific to dental) and patient reminders.

Nachteile: Still building rules on application to make it more robust. Its no salesforce but for the price point you cant complain.

  • Herkunft der Bewertung 
  • Quelle: SoftwareAdvice
  • Bewertet am 24.2.2017
Kelli T.
Dentist
Gesundheit, Wellness & Fitness, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    4 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    3 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4 /5
  • Kundenbetreuung
    1 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    3 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    0/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Quelle: SoftwareAdvice
  • Bewertet am 31.7.2020

"Horrible customer support"

Kommentare: Poor customer support!

Vorteile: Confirming appointments, recalls, and reaching out it to broken appointments

Nachteile: Poor customer support!! I have emailed, and phoned several times over 60 days and no response. I was sold an additional product that I am unable to set up and the free trial ends tomorrow. So, they are going to charge mw for a service that had not worked. I emailed the rep who sold it to me. His response was he just sells the product...sorry. very disappointed with this company's customer support!

  • Herkunft der Bewertung 
  • Quelle: SoftwareAdvice
  • Bewertet am 31.7.2020
Bob C.
Administrator
Gesundheit, Wellness & Fitness, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5 /5
  • Kundenbetreuung
    5 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Quelle: SoftwareAdvice
  • Bewertet am 12.9.2019

"Solution Reach for Your Physician Practice"

Kommentare: This product has allowed me to reduce 0.5 FTE due to less phone calls being received in the practice. With Solution Reach we have been able to be more responsive to our patients via text messaging when it comes to appointments and sending patients test results.

Vorteile: First and foremost this product is very user friendly.

Nachteile: The practice has not experienced any issues with this product.

Antwort des Softwareanbieters

von Solutionreach an 16.9.2019

Glad to hear the product has been such a help!

  • Herkunft der Bewertung 
  • Quelle: SoftwareAdvice
  • Bewertet am 12.9.2019