Wer nutzt diese Software?

SMB's

Durchschnittliche Bewertung

3 Bewertungen
  • Gesamt 4 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 5 / 5
  • Kundenservice 4 / 5
  • Funktionen 4.5 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 4.5 / 5

Produktdetails

  • Startpreis 17,00 $/Monat
  • Preisinformationen Individuals and small teams - $17/user/ month 50+users - $13/user/month
  • Kostenlose Version Ja
  • Kostenlose Testversion Ja
  • Einsatz Installiert - Mac
    Cloud, SaaS, Web
    Installiert - Windows
  • Training Persönlich
    Live Online
    Webinare
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung Support während der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • Dreamler
  • https://www.dreamler.com/
  • Gegründet 2013

Über Dreamler

Dreamler is a visual planning tool that helps users in describing activities and communication for teammates on a common platform

Dreamler Funktionen

  • Aufgabenmanagement
  • Bearbeiten in Echtzeit
  • Brainstorming
  • Content-Management
  • Diskussionsforum
  • Dokumentenmanagement
  • Kalenderverwaltung
  • Kontaktmanagement
  • Projektmanagement
  • Versionskontrolle
  • Videokonferenzen

Die hilfreichsten Reviews für Dreamler

Dreamler takes team work and collaboration to the next level!

Bewertet am 5.12.2017
Tom N.
Chief Operating Officer
Sportartikel, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: Great for visualizing! Low thresholds to get started= gets everyone on board quickly. Super easy to zoom in and out depending on if you're working on a managerial (zoom out) or operational level (zoom in)

Nachteile: Not really a con but something I look forward to in the future is the possibility to share my game boards as 'view only' in a browser or similar.

Very simple to use and get into.

Bewertet am 1.12.2017
Olof N.
Global IT Service Manager
Einzelhandel, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
3/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
3 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
Kundenbetreuung
4 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Accessibility and easy overview of smaller initiatives and their progress. Visual appeal.

Vorteile: Visually appealing, simple to organize and make sure collaborators have the same view of any current situation. This is, above all about team collaboration. Very adabtable to different kinds of approaches around initiatives and projects.

Nachteile: Lacks some functionality in terms of actual vs estimated time, and the possibility to present/report progress, either directly in the client or through some kind of export (for instance of the "tags" view.

Way beyond my expectations

Bewertet am 17.4.2018
Verified Reviewer
Tech writer
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
3 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: I can involve people in creation of tender documents without being near them.

Vorteile: This is a very fun to use collaborative software that ensures that everyone involved in a certain project knows exactly what they should be doing

Nachteile: There is nothing i do not love about this software, the designers have put in a great deal of time to ensure all aspects are covered

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