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Was ist Bird?

Cloud-Kommunikationsplattform verbindet über 15.000 Unternehmen mit ihren Kunden über die weltweit schnellsten und zuverlässigsten SMS, Voice und Chat-APIs.

Wer verwendet Bird?

Alle Unternehmen mit globaler Kundenkommunikation.

Bird Software - 1
Bird Software - 2
Bird Software - 3
Bird Software - 4
Bird Software - 5

Du bist nicht sicher, ob Bird das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

Bird

Bird

4,4 (155)
50,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
68
5
4,4 (155)
4,3 (155)
4,3 (155)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
0,01 $
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
72
6
4,2 (479)
4,2 (479)
4,1 (479)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Bird

Twilio
Am besten bewertete Funktionen
Massen-SMS
SMS-Nachrichtenversand
Weiterleitung von Anrufen (Call Routing)
CM Commerce
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
ROUTEE
Am besten bewertete Funktionen
Automatische Antworten
Massen-SMS
Zwei-Wege-Messaging
Bitrix24
Am besten bewertete Funktionen
CRM
Confirmations/Reminders
Kundenmanagement
Marketing 360
Am besten bewertete Funktionen
Online-Abrechnung
Prävention von Zahlungsbetrug
Spam-Blockierung
Genesys Cloud CX
Am besten bewertete Funktionen
Automatische Anrufverteilung
Call-Center-Management
VoIP-Verbindung
TextP2P
Am besten bewertete Funktionen
Massen-SMS
Nachrichten-Personalisierung
Zwei-Wege-Messaging
LeadDesk
Am besten bewertete Funktionen
Anrufer-ID
Anrufprotokoll
Anrufüberwachung
vcita
Am besten bewertete Funktionen
Confirmations/Reminders
Kalender-Synchronisierung
Online-Buchung

Bewertungen über Bird

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,4
Benutzerfreundlichkeit
4,4
Kundenservice
4,3
Funktionen
4,3
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,3

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
63%
4
28%
3
3%
2
1%
1
5%
Ben
Ben
Customer Experience Specialist Support Manager in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Internet, 501–1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

This Bird Is HAPPY!

5,0 vor 6 Jahren

Kommentare: As mentioned above, Messagebird has allowed us to create a better overall customer experience by giving us the ability to proactively reach out to our customers via text in real time when we know about a time sensitive issue. Super helpful!

Vorteile:

Messagebird has been super helpful to us over at our company in New York City. It allows us to proactively reach out to our customers via text message on mass. No other company allowed us to have that same functionality and still offered a nice and easy to use user interface. We love it!

Nachteile:

I don't love that we need to split lists of numbers into smaller groups and send from different numbers. I wish that part could be handled via automation on the backend.

Eugene
Eugene
Developer in Kenia
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Informationstechnologie & -dienste, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

MessageBird Review

4,0 vor 4 Jahren

Kommentare: The experience hasn't been disappointing. I would recommend them anytime.

Vorteile:

The software provides different channels for the same price hence making it user-friendly to grasp content and get started.

Nachteile:

The software itself is fine. The only problem I have experienced while using them is in terms of customer support. They take forever to respond to requests.

Samuel
Samuel
Director, CTO in UK
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Computer-Software, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Nothing makes up for awful support and an unreliable API

3,0 vor 6 Jahren

Kommentare: Frustration. Spent a lot of time wondering whether we should have just gone with Twileo

Vorteile:

* They're cheap * when you really push them (email the CEO or CTO and shout) they have occasionally gone out of their way to help us. * Despite other problems with their API we haven't experienced downtime * They seem to have fairly good international coverage * They've improved a lot since we started working with them (mid 2017).

Nachteile:

* They're deliverability doesn't seem to be as good as other services like Twilio * The support is generally very ill-informed and patronising * We've waited ages for responses to fairly simple questions * Their API occasionally gives unexpected responses with no plausible explanation * They lack (or lacked last time we checked) important feature such as getting the cost of the message you've just sent.

Antwort von Bird

vor 6 Jahren

Hi Samuel, Thank you for your review and feedback. We take all responses (whether good or bad) very seriously so we can improve our overall service from this. We'd love to see if we can still connect with you directly to elaborate on your feedback. If you'd be open to this, please let us know and we'll connect with you via email. Best from Amsterdam, Alex Dorweiler Head of Support @ MessageBird

Scott
Scott
Web Developer / Facility Controls Tech in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Industrieautomation, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Excellent customer support! Great developers

4,0 vor 6 Jahren

Kommentare: We have only had a good experience with messagebird. The software is always getting better and their customer support is unmatched. We will continue to use them and have no desire to look for another provider.

Vorteile:

I like the documentation and how easy it is to integrate messagebird into any project. We use the service as part of an alarming system for IoT monitoring. The only issues we have ever faced were caused by us, and the wonderful support at messagebird has helped us out many times.

Nachteile:

The only cons are with from carrier restrictions in the united states and not from messagebird.

Sajith Tharaka
Sajith Tharaka
Project Manager in Sri Lanka
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Informationstechnologie & -dienste, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

100% Deliverable

5,0 vor 6 Jahren

Vorteile:

With comparing to other providers, SMS delivery accurate is very high. All SMS will be deliverred to my customers. And easy to use everything with userfriendly dashboard.

Nachteile:

No instant funds add option. Every paypal payments will be approved manually by staff. But within 1-2 days payment will be approved. It is better if you can set it instant.