Wir helfen Unternehmen seit 17 Jahren,
bessere Software zu finden
Was ist Pleo?
Lerne Pleo kennen, eine Ausgabenlösung, die die Ausgabenberichterstattung für jeden im Unternehmen vereinfacht. Gib deinen Mitarbeitenden eine intelligente Unternehmenskarte für den Kauf erforderlicher Dinge und vergiss das Verfolgen verlorener Belege. Erhalte Echtzeit-Kostentransparenz, kontrolliere deine Ausgaben und reduziere deine Administration dank automatisierter Ausgabenverwaltung, Rechnungen und Rückerstattungen. Schließe dich 20.000 Unternehmen an, die Pleo nutzen, um sich auf die Arbeit zu konzentrieren, die am wichtigsten ist.
Wer verwendet Pleo?
Pleo wird von kleinen und mittleren Unternehmen unterschiedlicher Größe und Branche eingesetzt.
Du bist nicht sicher, ob Pleo das Richtige ist?
Mit einer beliebten Alternative vergleichen
Pleo
Bewertungen über Pleo
Funktioniert nicht
Kommentare: Etwas Rückschritt keine Online Anmeldung möglich nur mit Kundensupport
Vorteile:
Übersichtlichkeit schnell gute Werbungen
Nachteile:
Anmeldung viel zu kompliziert hat bei mir überhaupt nicht funktioniert,
Einfaches Tool für die Kostenkontrolle, übersichtlich
Kommentare: Einfaches, vorteilhaftes Tool, wenn die Buchhaltung sich aus den Strukturen lösen könnte.
Vorteile:
Ich sehe ein Vorteil in der Cashback-Option für die Unternehmensausgaben, während die Teammitglieder die nötigen Einkäufe tätigen.
Nachteile:
Dafür habe ich nicht alle Einblicke in die jeweiligen Funktionen gehabt bzw. keine Vollversion. Was ich sah, hat mir gefallen.
Pleo has optimised our financial logistics with 90 % in cost. Workload has dropped immensely.
Vorteile:
The real time auditing between the many in-house projects, is for us the biggest advantage. But also the fact, that our auditor only has to use 20 min!! to place a full year of bookkeeping with more then a 1000 receipts divided into approx 10 in-house projects, with each their account. Also the employees and the project managers find stability in their everyday work and it has improved their experience of ownership and responsibility in the organisation.
Nachteile:
Pleo is still under development, and it shows in terms of solutions can could improve the experience even more. We have contacted Pleo on 3 occasions, identifying needs for improvement. The first two are already under way, and the third, they are looking into at this point.
Absolutely amazing, stress free and fantastic support
Kommentare: Clarity from visibility of all transactions. Ability to know who spent what, and giving the staff physical cards has given the whole team a boost (as they feel like they have a part of Tokonatsu with them!) Very minor confusion at the start about PayPal card linking and usage fees, however this was sorted out so quickly and efficiently that we didn't notice any problems
Vorteile:
It was very simple to setup the system to get the whole committee setup with Pleo cards. We have full visibility on what is being bought and we are not chasing for receipts anymore. The way our event works, we have always found it hard to keep track of where they are, causing the treasurer stress every year. Now they have access to Pleo, they have been able to get all the details they need at a click of a button.
Expense tool for small business
Kommentare: Was the first expense tool we used an for low level of expenses it can be useful and cheap, but we were promised features that were never available, there were many bugs and it took a long time for technical support to fix it. Also when they made changes to the process they didn’t inform us and we had to find out for ourself. For all these reasons we have switched to another tool
Vorteile:
Navigability, user-friendliness, display
Nachteile:
Functionality, technical errors, customer service