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Optimo VENUE & SPACE MANAGEMENT

Optimo VENUE & SPACE MANAGEMENT

Was ist Optimo VENUE & SPACE MANAGEMENT?

Wenn sich dein Unternehmen auf die Planung von Hochzeiten, Abendessen, Restaurantbesuchen und ähnlichem spezialisiert hat oder du das Gastgewerbe als zusätzliche Einnahmequelle nutzen willst, dann ist das Gastgewerbe- und Catering-Management-Produkt von Optimo ein passendes Tool.

Optimo wurde bereits bei der Formel-1-Rennstrecke in Silverstone, Sodexo, DWTC, Wimbledon, bei der Formel-1-Rennstrecke in Sepang, MasterCard, beim Cricket World Cup, bei der Fußball-Weltmeisterschaft 2006 und bei den Olympischen Spielen in London 2012 eingesetzt.

Wer verwendet Optimo VENUE & SPACE MANAGEMENT?

Ausrichter von Events und Veranstaltungen sowie Unternehmen, die ihre Gewinne mit einer führenden Lösung für das Event- und Veranstaltungsmanagement maximieren möchten.

Optimo VENUE & SPACE MANAGEMENT Software - 1
Optimo VENUE & SPACE MANAGEMENT Software - 2
Optimo VENUE & SPACE MANAGEMENT Software - 3
Optimo VENUE & SPACE MANAGEMENT Software - 4

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Optimo VENUE & SPACE MANAGEMENT

Optimo VENUE & SPACE MANAGEMENT

4,8 (13)
550,00 £
Jahr
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
45
Keine Integrationen gefunden
4,7 (13)
4,7 (13)
4,8 (13)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
395,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
130
8
4,4 (96)
4,2 (96)
4,3 (96)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Optimo VENUE & SPACE MANAGEMENT

ROLLER
Am besten bewertete Funktionen
Elektronische Zahlungen
Ticket-Reservierungen
Zahlungsabwicklung
Nutickets
Am besten bewertete Funktionen
Barcode-/Ticketscans
Eventplanung
Ticket-Reservierungen
Planning Pod
Am besten bewertete Funktionen
Eventplanung
Reservierungs-Management
Vertrags-/Lizenz-Management
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Am besten bewertete Funktionen
Online-Buchung
Veranstaltungskalender
Zahlungsabwicklung
iVvy Venue Management
Am besten bewertete Funktionen
Eventplanung
Kalenderverwaltung
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Showpass
Am besten bewertete Funktionen
Barcode-/Ticketscans
Mobiler Zugriff
Ticket-Reservierungen
ThunderTix
Am besten bewertete Funktionen
Event-Ticketing
Eventplanung
Ticket-Reservierungen
Raklet
Am besten bewertete Funktionen
Mitglieder-Datenbank
Mitgliedschaftsverlängerung
Zahlungsabwicklung
Angage
Am besten bewertete Funktionen
Echtzeit-Updates
Mobiler Zugriff
Teilnehmer-Management

Bewertungen über Optimo VENUE & SPACE MANAGEMENT

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,8
Benutzerfreundlichkeit
4,7
Kundenservice
4,8
Funktionen
4,9
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,7

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
85%
4
15%
David
David
Founder and Managing Director in Sri Lanka
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Computer-Software, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Super friendly and quick support from the initial consultation to implementation.

5,0 vor 6 Jahren

Kommentare: Mainly we can recommend this software to any event management company or a place that host event because this software is specially designed for massive events. we have implement this software to one of our client and they are very satisfied with the flow and the way this software work.
The comprehensive dashboard Giving more access to information and take better decisions.
Every feature of this software is well design to suit the specific needs. This software helps management team to forecast and prepare their place.

Vorteile:

Due to the module based system, we can select only what we need for running our business.

Nachteile:

No noticeable cons. When we face some implementation issues, we received very good support. So we don't have anything to mention here.

Antwort von salestar connect

vor 6 Jahren

Thank You for your review.

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Eventservice, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Experience of using OPTIMO

5,0 vor 6 Jahren

Kommentare: I have used OPTIMO to unify revenue streams, improve management controls and increase sales and delivery efficiency. The experience has been very good, nothing is too much trouble and I advent ended up in constant debates about cost.

Vorteile:

I like the fact that you can have all your products and revenue streams on one platform and sell them anywhere in the world at anytime. I also like the fact that they have numerous APIs and data fields to allow me to use the best CRM software and build my own applications to bespoke certain applications specifically for my business.

Nachteile:

Can't think of anything I didn't like in particular

Antwort von salestar connect

vor 6 Jahren

Thank You very much for your review!

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Computer-Software, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Optimo for optimize your business operations

4,0 vor 5 Jahren

Vorteile:

All the settings are configurable and there is a huge panel to use to customize the system based on your business. Optimo supports multiple business areas and well thought about all the possibilities in each and every business area.

Nachteile:

Old user interface and also since it is a desktop application you don't have the flexibility that you have with a web application

Romesh
Lead consultant in Sri Lanka
Eventservice, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Excel in everywhere

5,0 vor 6 Jahren

Kommentare: Satisfactory and hapy to have a friend like partner.

Vorteile:

We are using Optimo since 2017 Aug. We found that their support and continues training o new releases are the thing that made them an industry leader. as a eventmanagemmnt and consulting feirm we are recomading Oprimo Software.

Nachteile:

Because of their current client list, We thought that Optimo software is for large enterprises, so we initially avoid them as a medium-sized business, when they arrive at our doorstep, We got to know, Optimo pricing really match with our budget and they are extremely good at implementing, So I suggesting Optimo to promote in the SME sector too.

Antwort von salestar connect

vor 6 Jahren

Thank You very much!!

Kyle
Manager in Sri Lanka
Computer-Software, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Amazing software to manage events & venues

5,0 vor 8 Jahren

Kommentare: In Optimo you find an all in one platform for venue and event management which is simply amazing. I haven't come across a product quite similar to this one. This system is a real game changer !

Vorteile:

This is just like a specialised ERP system for events and venues. From ticketing to voucher management, hospitality to seat arrangements, Optimo has it all. Their customer service is also great.

Nachteile:

So far, noting to complain

Antwort von salestar connect

vor 8 Jahren

Thanks Kyle...