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Was ist eTollFree?

eTollfree Predictive Dialer mit integrierten Webtelefon- und Call-Center-Lösungen. Erstelle eine personalisierte Kommunikationslösung, die deinen Anforderungen entspricht.

Wer verwendet eTollFree?

Die Lösung bietet kosteneffektive Geschäftskommunikationslösungen für kleine Unternehmen mit nur wenigen Arbeitskräften, bis hin zu großen Unternehmen mit Millionen Nutzungsminuten oder Hunderten von Agents.

eTollFree Software - 1
eTollFree Software - 2
eTollFree Software - 3
eTollFree Software - 4
eTollFree Software - 5

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eTollFree

eTollFree

4,7 (28)
130,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
23
Keine Integrationen gefunden
4,3 (28)
4,6 (28)
4,2 (28)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
175,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
123
9
4,2 (464)
4,1 (464)
4,3 (464)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu eTollFree

Five9
Am besten bewertete Funktionen
Anrufaufzeichnung
Anrufprotokoll
Anrufüberwachung
DialedIn CCaaS
Am besten bewertete Funktionen
Anrufaufzeichnung
Anrufüberwachung
Leadmanagement
CallTools
Am besten bewertete Funktionen
Anrufaufzeichnung
Anrufüberwachung
Call-Center-Management
Primo Dialler
Am besten bewertete Funktionen
Anrufaufzeichnung
Automatische Anrufverteilung
Computer Telephony Integration
Bright Pattern
Am besten bewertete Funktionen
Berichterstattung / Analyse
Kontaktmanagement
Mobiler Zugriff
Kavkom
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
Ricochet360
Am besten bewertete Funktionen
Kontaktmanagement
Leadmanagement
Sales-Pipeline-Management
uContact
Am besten bewertete Funktionen
Anrufprotokoll
Automatisiertes Routing
Echtzeit-Reporting
3CLogic
Am besten bewertete Funktionen
Anrufprotokoll
Aufzeichnung
Berichterstattung / Analyse

Bewertungen über eTollFree

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,7
Benutzerfreundlichkeit
4,3
Kundenservice
4,2
Funktionen
4,4
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,6

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
82%
4
11%
2
7%
Rich
Rich
Vice President/COO in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Immobilien, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

LNR Properties Review of ETollFree

5,0 vor 6 Jahren

Kommentare: I haven't had any problems with ETollFree. the number has always worked without any interruptions of service.

Vorteile:

The price hands down! it was an extremely affordable way to ensure your business has the most professional appearance, and view.

Nachteile:

I have had no problems with the software or the service and would recommend them to anyone starting a business and need a large format or appearance.

Antwort von eTollFree

vor 6 Jahren

We are glad that you enjoy using our service for your business and are happy with our prices. As we strive on providing the best prices for our customers. Thank you for the feedback!

AJ
Account Manager in USA
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Service matters

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: Our objective was to manage multiple blended lines of business as a service provider ourselves using this technology to support our clients. Without prompt knowledgeable support you end up with downtime,, missing or inoperative call routing, incorrect or improperly performing call greetings, and in a virtual call center environment eny of these flaws can do damage, but combined they can be fatal.

Vorteile:

the software is ROBUST and has all of the features (and more) that you could ask for.

Nachteile:

You cannot use the features because there are so many that have impacts on so many more that configuration is akin to a labryinth of mythic call center proportions. You end up becoming dependent on support from eTollFree and that is where your fate becomes sealed. To call their ticket taking process support would be to give it too much credit. Someone takes tikcets and they sit around for a while and then you follow back up and they say its done when nothing is done. then you open a new ticket and start the cycle again.

valentino
owner in Kanada
Sicherheit & Untersuchungen, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Great in theory!

2,0 vor 5 Jahren

Kommentare: It wonderful to use to project a professional business but don't advertise the number right away until you make sure it works, especially if your from Canada

Vorteile:

The price and options are reason enough to try the service out

Nachteile:

Not enough information on how to use the system or support. as they once said to me, for the cost of the service they cant afford to help you set the system up.

Antwort von eTollFree

vor 5 Jahren

Val, Your review shows you're an edialer client using our system however; records show you're only using phone numbers from us while using another service providers VoIP. After testing both lines in Sept 2018, we concluded the 2 issues were with press 1- your phone number rang with no answer, and press 2- the VoIP phone number you used with another provider did not work. The IP address you were using was invalid. We didn't hear back from you. From: eTollFree Support Sent: Tuesday, September 11, 2018 11:26 AM To: hawkeyeview@ Cc: eTollFree Support Subject: Acct 17085 Hi Val, Here is the result of the test calls that we have conducted for the auto attendant. Press 1: - It rings for a long time and when it answers there is silence Press 2: - It is a VOIP connection - We can see that calls are going to this IP and it is the IP is not picking up - It also not a valid IP address Please let us know if you'll need further assistance. eTollfree Support

Howard
Owner/Manager in USA
Telekommunikation, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Great interface and easy to use

5,0 vor 7 Jahren

Kommentare: It is very easy to use compared to some that I've used in the past.

Vorteile:

I like the user interface. Its clean and easy to use. Also the tech support has been great! I learned the system very quickly and was up and running in no time.

Nachteile:

The thing I had the biggest problem with was leaning how to set up new users and campaigns. I had to use Tech support for that. Not a real problem but it wan't obvious to set up.

Antwort von eTollFree

vor 7 Jahren

Thank you Howard

Laura
Owner in USA
Einzelhandel, Selbstständig
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Great Deal

5,0 vor 6 Jahren

Kommentare: Love how easy the set-up was. The price for what you get is really good too

Vorteile:

Can help you business to seem larger than it is

Nachteile:

It seems to automatically go to voicemail rather than ringing on my phone so I can never actually ansythe call

Antwort von eTollFree

vor 6 Jahren

Thanks for using our service. As for your issue with your calls going directly to voicemail, did you contact our customer support to help you with this matter? Please do, we would be happy to help.