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Was ist Help Desk Migration?

Help Desk Migration ist ein einzigartiger Service, mit dem Daten von einer Plattform auf eine andere verschoben werden können. Der Service unterstützt rund 30 der beliebtesten Helpdesk-Systeme:
Zendesk, Freshdesk, Freshservice, Kayako, Intercom, Desk.com, Help Scout, Parature, Samanage usw. Du kannst auch Daten von und zu CSV-Dateien migrieren.
So ist eine Migration von Tickets, Kontakten, Agenten, Anhängen und anderen Daten innerhalb weniger Stunden möglich.

Wer verwendet Help Desk Migration?

Alle Unternehmen

Help Desk Migration Software - 1
Help Desk Migration Software - 2
Help Desk Migration Software - 3
Help Desk Migration Software - 4
Help Desk Migration Software - 5

Du bist nicht sicher, ob Help Desk Migration das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

Help Desk Migration

Help Desk Migration

4,8 (106)
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
9
19
4,8 (106)
4,8 (106)
5,0 (106)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
55,00 €
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
183
245
4,3 (3.848)
4,2 (3.848)
4,3 (3.848)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Help Desk Migration

Zendesk Suite
Am besten bewertete Funktionen
Echtzeit-Chat für Kunden
Supportticket-Management
Ticket-Management
MySQL
Am besten bewertete Funktionen
Backup und Recovery
Integrierte Datenbank
Sichere Datenspeicherung
Quixy
Am besten bewertete Funktionen
Formularerstellung und -design
Für die No-Code-Entwicklung
Zugriffskontrollen / Berechtigungen
Improvado
Am besten bewertete Funktionen
Daten-Connectors
Datenbank-Umwandlung
Datenspeicher-Management
Inteum
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
Google Cloud
Am besten bewertete Funktionen
Backup und Recovery
Dokumentenspeicher
Sichere Datenspeicherung
Caspio
Am besten bewertete Funktionen
Datenmigration
Projektplanung/Terminierung
Workflow-Management
Formaloo
Am besten bewertete Funktionen
Anpassbare Formulare
Formularerstellung und -design
Umfragenerstellung
kintone
Am besten bewertete Funktionen
Backup und Recovery
Datenspeicher-Management
Mehrere Projekte

Bewertungen über Help Desk Migration

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,8
Benutzerfreundlichkeit
4,8
Kundenservice
5,0
Funktionen
4,8
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,8

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
84%
4
16%
Gauthier
Gauthier
Supervisor of Customer Service in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Sportartikel, 1.001–5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Migration from Oracle Cloud to Zendesk. A smooth transition.

5,0 vor 6 Jahren

Kommentare: Having a smooth transition from our old CRM to our new ticketing system.
Maintaining our old data accessible for our CS agents.

Vorteile:

Amazing support and technical advice. Delivery was made according to the original project schedule. No extra charges than what was quoted.

Nachteile:

Our custom logics were not compatible with the automated import feature. This issue was handled in a timely manner and with professionalism.

Antwort von Help Desk Migration

vor 6 Jahren

Thank you, Gauthier! I wish you and Thule Group all the best! Kind regards, John

Carol
Support Engineer in USA
Onlinemedien, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

This product was perfect for helping us migrate our support ticketing software!

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: We migrated from Zendesk to Hubspot for our ticketing software.

Vorteile:

The free demo allowed me to test the functionality of the migration, examine the results, tweak the settings, and retest. I did this at least 50 times and asked support a ton of questions. They were extremely fast at replying and super helpful.

Nachteile:

The only con was that during the final live migration, the tool got stuck twice on bad data, and their support (who responded quickly to help) had to do something to fix. It would be good if the tool could skip these bad records and keep going, and then spit out a report at the end of what was missed.

Daelan
Director of Technology in Kanada
Bekleidung & Mode, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Worked as expected

4,0 vor 4 Jahren

Kommentare: Overall it was positive

Vorteile:

The migration tool worked as expected. It effectively migrated all of our Desk.com cases into ZenDesk.

Nachteile:

The software is very expensive. I don't think their price is aligned with the overall value. If it was 50% cheaper I would see much more value. They have overpriced it.

Ryan
VP, Site Care in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Internet, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Masterful help desk migration in just a few steps

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: I had a fantastic experience using the app. We migrated over 150K unique records from Help Scout to Teamwork Desk using Help Desk Migration, and all of our data was transferred and mapped perfectly. The migration hung up a few times, but that was due to API limits on both the source and destination apps. Even when the migration got stuck, the team at Help Desk Migration fixed the process and restarted without us needing to submit a support request.

Vorteile:

The customer support and quality of the migration app were phenomenal. Honestly, the two most important pieces of an app like this, which are data integrity, and a fast and responsive team were best-in-class.

Nachteile:

There were a few things during the payment process that were hard to follow. For example, the ability to start a full migration didn't start until several minutes after we made payment, so it was a bit confusing.

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Rechtsberatung, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Painless migration from Spiceworks to Jira Service Desk

5,0 vor 5 Jahren

Vorteile:

The Help Desk Migration folks made our transition from Spiceworks to Jira Service Desk easy. They took care of mapping the Spiceworks fields to equivalent fields in Jira Service Desk for tickets and users. Gave me a sample migration to validate against. When it came time for the production migration, they worked within my schedule so I could keep service downtime to a minimum. They were very responsive throughout, especially impressive given the 9 hour time zone difference.

Nachteile:

Nothing at all to dislike about this service.

Antwort von Help Desk Migration

vor 5 Jahren

Thank you!

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