Wer nutzt diese Software?

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Durchschnittliche Bewertung

50 Bewertungen
  • Gesamt 5 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 5 / 5
  • Kundenservice 5 / 5
  • Funktionen 5 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 5 / 5

Produktdetails

  • Kostenlose Version Ja
  • Kostenlose Testversion Ja
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
  • Training Nicht erhältlich
  • Kundenbetreuung Support während der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • Help Desk Migration
  • https://help-desk-migration.com
  • Gegründet 2016

Über Help Desk Migration

Help Desk Migration ist ein einzigartiger Service, mit dem Daten von einer Plattform auf eine andere verschoben werden können. Der Service unterstützt rund 30 der beliebtesten Helpdesk-Systeme:
Zendesk, Freshdesk, Freshservice, Kayako, Intercom, Desk.com, Help Scout, Parature, Samanage usw. Du kannst auch Daten von und zu CSV-Dateien migrieren.
So ist eine Migration von Tickets, Kontakten, Agenten, Anhängen und anderen Daten innerhalb weniger Stunden möglich.

Help Desk Migration Funktionen

  • Backup und Recovery
  • Datenbank-Umwandlung
  • Datenmigration
  • Datenreplikation
  • Leistungsanalyse
  • Mobiler Zugriff
  • NOSQL
  • Relational
  • Unterstützt zahlreiche Programmiersprachen
  • Virtualisierung
  • Zugriffskontrollen/Berechtigungen

Die hilfreichsten Reviews für Help Desk Migration

Superb service, very secure and great attention to detail

Bewertet am 11.5.2017
Brett J.
VP Ops
Gesundheit, Wellness & Fitness, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: fast, friendly, secure and great attention to detail. HDM allowed us to migrate between platforms quickly with no loss of productivity

Vorteile: I recently was faced with the challenge of migrating from Freshdesk to Zendesk. We had around 1500 tickets and 600 contacts. After searching around for services to assist in the move I found Help Desk Migration. Their prices were super competitive, well under the other options on the market, and when I reached out to ask more, they were super helpful and quick to respond with any and all information I required. I was especially concerned about security, HDM described their approach and I was impressed with how well thought out their process was and how respectful they were of their customer's data. They even reminded me as soon as the migration was complete to change passwords and ensure our instance was secure. All the way through they were helpful and followed up to ensure everything was as we needed and expected. I have no hesitation in recommending HDM if you need to do a migration. Absolutely great in every respect.

Antwort des Softwareanbieters

von Help Desk Migration an 11.5.2017

Thank you, Brett!
We are happy to have you as a client!

Easy, fast, and reliable.

Bewertet am 13.9.2019
Grégoire S.
CPO
Telekommunikation, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: Very good customer support to do a sensitive opération.

Nachteile: nothing in particular, everything was clear.

Made our migration simple

Bewertet am 19.7.2019
Steve S.
Technical Operations Manager
Informationstechnologie & -dienste, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: HDM came through when Kayako couldn't. We were supposed to migrate our ticket centre through Kayako, but after a month of sandbox usage, a couple days before the migration, when we reached out to confirm the upcoming migration, they let us know the rep we were working with was no longer with the company, and that they could not complete our migration for a few months as they were rebuilding their migration engine. HDM stepped up and helped us migrate our ticket centre without the help of Kayako, and gave us a discount as well. They came through for us when Kayako couldn't.

Vorteile: Ease of use
Speed of migration
Cost efficient
Customer support

Nachteile: Some of the knowledgebase articles were not migrated into the proper categories, but was an easy fix. Everything went into 'Source Default Folder', but it did create the other categories. Just needed to go through and change them after the fact
Doesn't show any stats during the migration to see how fast the import is going. They can let you know on the backend
Sometimes fails without any decent error message, but the team will let you know and it will pick up where it left off

Great product !

Bewertet am 22.7.2019
Greg G.
COO
Gesundheit, Wellness & Fitness, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
4 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Almost perfect ;-)

Vorteile: Almost everything is migrated, no data is lost.
You can try many times and the support is very friendly, I was able to migrate many specific tickets that I chose before.
Not that expensive.

Nachteile: - It's not possible to import Zendesk tags unfortunately
- Ideally all activities imported would have been attributed to "customer success" Team on my new CRM. So that I can easily filter those activities

Migration from Oracle Cloud to Zendesk. A smooth transition.

Bewertet am 3.5.2018
Gauthier E.
Supervisor of Customer Service
Sportartikel, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Having a smooth transition from our old CRM to our new ticketing system.
Maintaining our old data accessible for our CS agents.

Vorteile: Amazing support and technical advice.
Delivery was made according to the original project schedule.
No extra charges than what was quoted.

Nachteile: Our custom logics were not compatible with the automated import feature. This issue was handled in a timely manner and with professionalism.

Antwort des Softwareanbieters

von Help Desk Migration an 4.5.2018

Thank you, Gauthier!
I wish you and Thule Group all the best!

Kind regards,
John

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