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bessere Software zu finden

Was ist InMoment?

Als Kundenerlebnisplattform genießt InMoment hohes Ansehen.

InMoment hilft Kunden, die Erfahrungen an der Wertschnittstelle zu verbessern – wo Kunden-, Mitarbeiter- und Geschäftsanforderungen zusammenkommen.

Durch eine zuverlässige Kombination aus Daten, Technologie und menschlichem Fachwissen werden Kunden mit dem verbunden, was zählt.

Wer verwendet InMoment?

Webbasierte, für alle Unternehmen geeignete Lösung zur Verwaltung des Kundenerlebnisses, die bei Kundenloyalität, Textanalysen, Business Intelligence und Umfragen hilft.

Wo kann InMoment bereitgestellt werden?

Cloudbasiert
On-Premise (vor Ort)

Über den Anbieter

  • InMoment

Support für InMoment

  • Telefon-Support
  • 24/7 Live-Support

Erhältlich in diesen Ländern

Afghanistan, Albanien, Amerikanische Jungferninseln, Andorra, Armenien und 102 weitere

Sprachen

Chinesisch, Chinesisch (traditionell), Deutsch, Dänisch, Englisch und 27 weitere

InMoment Kosten

Startpreis:

Nicht vom Anbieter bereitgestellt
  • Ja, kostenloser Test verfügbar
  • Keine Gratisversion

InMoment bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion.

Preismodelle

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InMoment – Videos und Bilder

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Videos zu InMoment
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InMoment Funktionen

  • API
  • Absichtserkennung
  • Ad-hoc-Berichterstattung
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Anpassbare Vorlagen
  • Anrufaufzeichnung
  • Anrufverfolgung
  • Befragungs-/Umfragemanagement
  • Benchmarking
  • Berichterstattung / Analyse
  • Berichterstattung und Statistik
  • Dashboard
  • Daten-Import / -Export
  • Datenvisualisierung
  • Drittanbieter-Integration
  • Echtzeit-Aanalyse
  • Engagement-Tracking
  • Etikettierung
  • Feedback-Management
  • Filtern nach Keyword
  • KI/Maschinelles Lernen
  • Kundenerlebnis-Management
  • Kundensegmentierung
  • Leistungskennzahlen
  • Mehrfache Datenquellen
  • Mehrsprachig
  • Mitarbeiter-Coaching-Tools
  • Multi-Channel-Kommunikation
  • Multichannel-Datenerfassung
  • NPS-Umfragestruktur
  • Negatives Feedback Management
  • Notizen verwalten
  • Nutzerbewertungs-Anfrage
  • Nutzerbewertungs-Notifikation
  • Personalisierung
  • Prognose
  • Prädiktive Analytik
  • Pulsbefragungen
  • Reaktions-Management
  • SEO-Management
  • Sentiment-Analyse
  • Social Media-Überwachung
  • Social-Media-Integration
  • Stichwort-Nachverfolgung
  • Strategische Planung
  • Teilen in sozialen Medien
  • Teilen von Reviews
  • Textanalyse
  • Trend-Analysen
  • Umfragen & Feedback
  • Verarbeitung natürlicher Sprache
  • Visuelle Analytik
  • Wettbewerbsanalyse
  • Zielmanagement
  • Überprüfung bewerten
  • Überwachung

Alternativen für InMoment

Qualtrics CustomerXM macht es Unternehmen leicht, jeden wichtigen Moment der Kundenerfahrung zu überwachen, darauf zu reagieren, und zu verbessern.
WalkMe ist der Pionier der Digital Adoptions Plattform (DAP), einer Enterprise-Class-Plattform für Führung, Engagement, Einblicke und Automatisierung.
Oxcyon fordert den traditionellen Portal ECM, CMS-Space mit einer leistungsfähigen und einzigartigen Centralpoint.solution heraus. 220 Module einschließlich SSO.
Du erreichst echte Personalisierung und ein unvergleichliches Wachstum durch leistungsstarke Angebote für Content, Kundenengagement und Produktsuche.
Alles, was du brauchst, um deine Nutzerbewertungen über das Internet in einem All-in-one-Dashboard ständig im Blick zu behalten.
Nutze das Potenzial von Online-Bewertungen, um Erkenntnisse zum Kundenerlebnis zu gewinnen. Erfahre mehr über ReviewTrackers
Webbasierte CRM-Lösung für alle Branchen, einschließlich Telekommunikation, Finanz-Callcenter, Bildung, Händler und mehr.
Hootsuite hilft Ihnen dabei, Ihre Marke aufzubauen, Beziehungen zu Kunden zu stärken und echte Geschäftsergebnisse mit sozialen Medien zu erzielen.
Zoho CRM bietet Unternehmen eine komplette Lösung für das Kundenbeziehung-Lebenszyklus-Management Erfahre mehr über Zoho CRM

Bewertungen über InMoment

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,4
Benutzerfreundlichkeit
4,1
Kundenservice
4,6
Funktionen
4,0
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,3

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
59%
4
23%
3
14%
2
5%
Stavros
Stavros
Manager, Customer Experience Research in Kanada
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Telekommunikation, 10.000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

MaritzCX is a great CFM/EFM/CX partner!

5,0 vor 6 Jahren

Kommentare: TELUS' overall experience with MaritzCX's offerings has been a success-to-date...we have been able to achieve best-in-class response rates (upwards to 45% for SMS), get better value for our money and centralize the majority of our trackers resulting in resource efficiencies. Their client success team has become an extension of our team and we wouldn't have it any other way - they take care of the hard stuff so we can focus on our customers.

Vorteile:

MaritzCX's all-in-one reporting platform - it is extremely easy to use and best of all, it is self-serve! Not only are you able to build customized reporting views in minutes, you can also layer on both Text and Sentiment Analytics to help guide your users and/or insights.

Nachteile:

There are a few reporting enhancements we are working with MaritzCX on that we would like to see added. More Response Rate reporting – particularly on multi-model studies. Also, the addition of Coaching notes/confirmation in record level views that would help further our reporting capabilities and user experience.

Andrew
Customer Experience Analyst in USA
Versicherung, 501–1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Great for what it is.

5,0 letztes Jahr

Vorteile:

Really like the specific throttling and the UI of the survey, we don't bother our customers with the survey and when they are prompted, the survey is visually appealing.

Nachteile:

Nothing really, product is great and fits our needs.

Antwort von InMoment

letztes Jahr

Hi Andrew! Thank you for taking the time to leave us a review on Capterra! We are thrilled to hear you are loving our platform.

Ana
Sr Customer Experience Specialist in USA
Versicherung, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Not worth the price

2,0 vor 8 Monaten

Kommentare: Difficult and slow to accomplish anything, lack of flexibility to make any changes in the email and the survey. Poorly designed surveys reported to have used up more than the contracted number of hours to deploy. I have not received 8h of management support services a month since I joined the company almost a year ago.

Vorteile:

Even though my last account representative was extremely nice, it is difficult and extremely slow to get anything done.

Nachteile:

How difficult and slow it was to accomplish anything.

Jay
Data Analyst in USA
Versorgungsunternehmen, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

WaterOne - Data Analyst review

5,0 letztes Jahr

Kommentare: Customer Support is outstanding. I do know the Customer Service managers really use the alerts to resolve issues with dissatisfied customers.

Vorteile:

Alerts for both managers and reps. Ease of adding/removing staff. The ability to automate a batch process our end to extract the data and have it smoothly FTP over to InMoment.

Nachteile:

Would be nice to be able to automate reports to be run on specific dates and emailed to the requestor.

Antwort von InMoment

letztes Jahr

Hi Jay! Thank you for taking the time to leave us a review on Capterra. We are thrilled you enjoy our platform. Customer satisfaction is our number one priority! Thank you for leaving us feedback, we will pass along to our team.

Sherri
Director of Guest Experience in USA
Glücksspiel & Casinos, 1.001–5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Moment- 3 yr customer

4,0 letztes Jahr

Vorteile:

I like getting recent feedback from the guests and being able to identify trends or confirm hunches around issues that could be affecting our service levels. I also like the instant notifications when guests leave feedback so we're able to acknowledge and address in real time. Lastly, I have a phenominal account rep (Karl T) and honestly, he has made a world of difference with my engagement with the platform.

Nachteile:

Cannot build my own reports without having to request it thru them. My account rep is highly responsive so I do get what I need, I would just like to be able to build my own. Also, lack of search feature makes it very cumbersome to find info on the Resolve dashboard and within reports that are displayed on the dashboard.

Antwort von InMoment

letztes Jahr

Hi Sherri! Thank you so much for taking the time to leave us a review! We appreciate your feedback and will pass along to the team.

Ilham
Member Satisfaction Supervisor in USA
Non-Profit-Organisation Management, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

The most reliable customer survey and customer experience partner out there.

5,0 letztes Jahr

Vorteile:

- Intuitive dashboards.- Reliable platform system, nearly no glitches ever.- Consistent support from our account manager- Resourceful fielding team with quality feedback

Nachteile:

We still need to explore data integration with Sharepoint/Microsoft.

Antwort von InMoment

letztes Jahr

Hi Ilham! Thank you so much for taking the time to leave us a review on Capterra! We appreciate your feedback and will pass along to the team.

Jorge
Jorge
VP Digital Transformation in Ecuador
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Finanzdienstleistungen, 1.001–5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Good place to start

4,0 letztes Jahr

Kommentare: InMoment, previously Wootric, was a good place to start our customer experience program. When we reached certain level of maturity, more advanced features were missing.

Vorteile:

The product was easy to use and the company offered good support in order to implement it across our different touchpoints.

Nachteile:

Although the core functionality was there, features on top of those core features is limited. Also, I believe there is a lack of flexibility and ease of integration to other tools.

Antwort von InMoment

letztes Jahr

Hi Jorge! Thank you for taking the time to leave us a review. We appreciate your feedback and will pass along to our team. Thanks again!

Logee
CX Lead in Kanada
Konsumgüter, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

InMoment Experience

4,0 letztes Jahr

Kommentare: Fantastic and promising.

Vorteile:

Great staff and superb service from Christine's team. Always there to help and guide with the products offered. Very knowledgeable, courteous, and polite.

Nachteile:

Test analytics is a great product and I would suggest making it easier to understand at the dealerships' level.

Antwort von InMoment

letztes Jahr

Hi Logee! Thank you for taking the time to leave us a review. Customer satisfaction is our number one priority. Thanks again!

Dallen
Analytics Engineer in USA
Finanzdienstleistungen, 501–1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Sending Data for Reporting

5,0 vor 8 Monaten

Vorteile:

I led the gathering and publishing data from my company to InMoment. They set up the necessary data structures and gave my company flexibility to slice and dice the data how we wanted to view the results.

Nachteile:

I have not seen the outcomes of the data yet. I am not sure if this is on InMoment or more on the internal team I have and am working with.

Sharon
Sharon
Independent Business Owner in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Telekommunikation, 501–1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Good if it is all you have

3,0 vor 6 Jahren

Vorteile:

This is somewhat of a good backup if your main source is down. Although this would not be my first choice, I have used it for over two years and believe if they could update this would be a pretty good resource.

Nachteile:

There are way too many crashes. Updates are extremely slow and it is somewhat antiquated. Improvements are definitely needed. Does not integrate well with other products.

Chuck
Director of Training and Warranty in Kanada
Großhandel, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

InMoment - over 8 years and going strong

5,0 letztes Jahr

Vorteile:

The mobile teams continual high level of engagement

Nachteile:

Current platform dashboard could use a few more filters to allow faster analysis- rather than run a report

Antwort von InMoment

letztes Jahr

Hey Chuck! First and foremost, thank you for being a long time customer. We appreciate your business. Thank you for taking the time to leave us a review! We will pass your feedback along to the team!

Katie
Sr Manager in USA
Versicherung, 1.001–5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

InMoment Feedback Collection

5,0 letztes Jahr

Kommentare: Love InMoment!

Vorteile:

InMoment allows us to collect valuable NPS feedback from our customers. We use this information to also identify potential attrition risk.

Nachteile:

No complaints on InMoment! Their team is always there to answer questions, the product is easy to use, and we wouldn't request any additional features at this time.

Antwort von InMoment

letztes Jahr

Hi Katie! Thank you so much for taking the time to leave us a review on Capterra! We are glad you are enjoying our platform. Again, thank you for being a loyal InMoment customer.

Ashley
Director of Training in USA
Restaurants, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Inmoment Review

3,0 letztes Jahr

Vorteile:

Getting feedback from multiple sources on one platform

Nachteile:

Dashboard has too much and sentiment is too complex to explain to owners

Antwort von InMoment

letztes Jahr

Hello Ashley, Thank you for taking the time to leave us a review on Capterra! Thank you for leaving us feedback and we will pass along to our team.

Cesar
Project Manager in Kolumbien
Chemikalien, 5.001–10.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

CHX Experience

5,0 letztes Jahr

Vorteile:

Team expertise and support is key in the success of the program

Nachteile:

Platform is not user friendly. Development of standard training for basic usage is recommended.

Antwort von InMoment

letztes Jahr

Hi Cesar! Thank you so much for taking the time to leave us a review! We appreciate your feedback about our platform and will pass along to the team.

Jordana
HRIS in USA
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 5.001–10.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Good experience

4,0 letztes Jahr

Vorteile:

Easy to use. User friendly. Effective in our needs

Nachteile:

I don’t use this other than uploading a file and choosing fields so very little criticism

Antwort von InMoment

letztes Jahr

Hello Jordana, Thank you for taking the time to leave us a review. We are glad to hear our platform is meeting your needs and easy to use!

Kristin
Call Quality in USA
Versicherung, 10.000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

InMoment - Good Product, small enhancements possible

3,0 vor 3 Jahren

Kommentare: Overall this is a great program! I would recommend it to any provider/company that needs to track scoring on surveys! This is a great tool and easy to use for newbies needing to track, but trying to change results is a bit harder if needed.

Vorteile:

I love the simplicity of the software. Pulling a report of the surveys is very easy and pretty quick. I do like that it allows some customization to the reporting as well.

Nachteile:

I am a little disappointed in not being able to make amends/adjustments to the surveys without going through several doors first. Recently changing survey systems and scoring methods is causing a few problems with scores but to correct them even with customer supplied confirmation that their score was an error is a few hoops to jump through.

Dale
CEO in USA
Computer- & Netzwerksicherheit, Selbstständig
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Thinking out side the box and give you more than just a survey

5,0 vor 6 Jahren

Kommentare: When use correctly I know what my client like and what they do not like.

Vorteile:

The system allow you to go through call your comments and figure out what is working for your company and what is hurting it. The antithetical part is fan tactic. The customer support is second to non.

Nachteile:

I cannot think of alot of cons with inmoment. They have live support 24 X 7. Some time the right hand does not know what the left had is doing but this seem to be getting better over the past year.

Jacob
Jacob
Owner - Co-Founder in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Eventservice, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Rate Your service

5,0 vor 6 Jahren

Vorteile:

We have been implementing consumer surveys to better experiences at work. The software is simple, the metrics are constructive, and you’ll know exactly how these surveys relate. Great software for employee and customer management .

Nachteile:

I wish there was some way to change 9’s to 10’s or require a comment, and maybe there is, but I don’t love how surveys can have a number with no notes.

Taylor
Senior Consultant in USA
Buchhaltung, 10.000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Needed a new survey tool for projects

5,0 vor 3 Jahren

Vorteile:

At my organization we needed a tool that allowed us to create multiple surveys with little to no limitations. The previous system we used had too many limitations thereby making it hard for some questions. Going to InMoment solved that issue.

Nachteile:

No complaints so far. Haven’t used it much but am pleased with its functionality.

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Restaurants, 1.001–5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Excellent to see the "guest view" of our operations.

5,0 vor 6 Jahren

Kommentare: Being up to date on guest relations in store.

Vorteile:

Gives real time concerns and areas to address in overall operations. Great way to keep in touch and improve on guest relatio ns.

Nachteile:

Honestly I do not have cons. This software puts all areas in a few different ways to accommodate to what works best for you. Exp. Charts, percentages, graphs.

Johnathan
Front Desk Manager in USA
Gesundheit, Wellness & Fitness, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

InMoment Review

4,0 vor 5 Jahren

Vorteile:

Visually appealing and great range of options and filters.

Nachteile:

Learning curve may be steep for beginners

Alison
USA
Verwendete die Software für: Nicht angeboten
Herkunft der Bewertung

InMoment Review

5,0 vor 8 Jahren

Kommentare: InMoment is a great tool for capturing customer data and setting up different types of customers. Reporting inside moment is very hard to use, especially when setting up parameters and custom reports for different parts of your organization. InMoment does have excellent customer service and is quick to answer questions.