Wer verwendet Airbrake?

Airbrake bedient Entwicklungsteams jeder Größe. Unternehmenspläne umfassen On-Premise-Installation und erfüllen alle Sicherheitsrichtlinien wie den HIPPA.

Was ist Airbrake?

Airbrake bietet eine vollständige Stack-Anwendungsüberwachung, die dich in Echtzeit auf Fehler, die sich auf deine Nutzer auswirken, aufmerksam macht. Und du erhältst alle Kontext- und Ursachendiagnosen für Fehler, die schnell behoben werden müssen. Das bedeutet weniger Stress für dich und ein besseres Erlebnis für deine Nutzer. Airbrake unterstützt alle wichtigen Plattformen und Sprachen, lässt sich in deine bestehenden Workflow-Tools integrieren und wird von Tausenden von ausgezeichneten Ingenieurteams einschließlich Netflix, Salesforce, Oracle, Ebay, Twitch und Soundcloud verwendet.

Airbrake – Details

Airbrake

https://airbrake.io

Gegründet 6

Airbrake – Preisübersicht

Airbrake ist verfügbar ab 49,00 $/Monat. Airbrake bietet eine Gratisversion und eine kostenlose Testversion. Weitere Preisinformationen für Airbrake findest du unten.

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Startpreis

49,00 $/Monat

Kostenlose Version

Ja

Gratis Testen

Ja

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Mobile - iOS Native

Mobile - Android Native

Training

Persönlich

Dokumentation

Kundenbetreuung

Support während der Geschäftszeiten

Online

Airbrake Funktionen

APM Software (Application Performance Management)
Baseline-Manager
Diagnosewerkzeuge
Einzelne Transaktionen verfolgen
Leistungskontrolle
Ressourcenmanagement
Server-Leistung
Ursachen-Diagnose
Vollständige Transaktionsdiagnostik
Fall-Management
Feedback-Management
Formularverwaltung
Klassifikation der Beschwerden
Korrekturmaßnahmen (CAPA)
Kundenreklamations-Tracking
Problem-Nachverfolgung
Qualitätssicherungs-Management
Routing
Self-Service Portal
Social Media-Überwachung
Umfrage-Management
Audit Trail
Aufgabenmanagement
Kollaboration
Rückstand-Management
Ticket-Management
Workflow-Management
Berichterstattung / Analyse
Code-Refactoring
Datenmodellierung
Debuggen
Einsatz-Management
Kompatibilitätstests
Mobile Entwicklung
No-Code
Quellkontrolle
Software-Entwicklung
Web-App-Entwicklung
Werkzeuge zur Zusammenarbeit
Zugriffskontrollen/Berechtigungen

Airbrake – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 27 Nutzerbewertungen

Gesamt
4.7/5
Benutzerfreundlichkeit
4.7/5
Kundenservice
4.6/5
Funktionen
4.8/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4.6/5
Bryan M.
Product Director
Design
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 7.3.2018

"My Favorite Error Tracker for Webapps"

Kommentare: Airbrake has made error tracking easy for us and I enjoy that the interface and feature set continue to improve over the years.

Vorteile: Airbrake is one of the items on our checklist to setup with every new webapp we create. The setup is fast and it provides immediate value. Being able to receive an email for a new error that comes in is indispensable.

Nachteile: I would like to see Airbrake integrate with Kanbanery as that is our agile project management tool of choice. It does already integrate with Trello and Pivotal Tracker. Finally, while we use Airbrake on all of our apps, we do not always upgrade to a paid plan as it is simply more than we need. If Airbrake had one more lower tier paid option, then we would consider upgrading more apps to paid plans.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 7.3.2018
Rich K.
Engineering Manager
Internet, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 10.4.2017

"Airbrake is a great error monitoring product"

Kommentare: We rely on Airbrake for additional production and test environment monitoring of app exceptions. By linking Airbrake error alerts to HipChat notifications, we get great high-level alerts whenever an error happens, right in our team chat room. It's easy to drill down into the error details with the UI. We also use the Comments feature of the Airbrake errors to reduce bystander effect among team members -- no comment means nobody triaged the issue.

Vorteile: Great UI, easy to drill into the errors. It's great how they roll up errors of similar types intelligently. The "Occurrences" view is especially helpful, to know which errors are infrequent and which deserve higher attention.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 10.4.2017
Verifizierter Rezensent
Senior iOS Developer
Informationstechnologie & -dienste, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    3/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    8/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 25.2.2020

"The best error tracking tool"

Vorteile: it's really easy to use and mostly it does exaclty what you need. It takes just a minute to integrate and it tells you if you have any error on your app.

Nachteile: the pricing is not always so competitive...

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 25.2.2020
David eugene E.
Senior Quality Analyst
Outsourcing/Offshoring, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    Nicht bewertet
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    8/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 27.11.2018

"Trace logs galore"

Kommentare: since we don't have the luxury of time to debug and traceback every issue happening to our multiple sites, airbrake cuts so much time debugging and that time saved is better spent on working on a fix right away, sometimes even before the users notice anything.

Vorteile: Our Devs love to sift through the detailed logs, if they put the airbrake code in their source properly. For me as QA, i can also traceback what scenario triggers a particular error log. if we don't have enough time to go inside airbrake, we can have email/slack alerts set up for specific issues, from specified environments. mute an expected alert is also possible, if needed.
The dashboard is available with graphs and statistical data.

Nachteile: probably too much information at times, like for a simple error message on the UI, there maybe hundreds of lines of backtrace info being sent. maybe not a very bad thing to have, but when the issues come in all at once, it's overwhelming that the users don't want to be inside the airbrake site anymore and just wait for user feedback, then check airbrake as last resort.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 27.11.2018
Joseph Z.
Senior Software Engineer
Sicherheit & Untersuchungen, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 30.3.2017

"Bots, and plugins, and cache invalidation, oh my!"

Kommentare: Airbrake has been amazing. We were able to get it installed, configured, tested, and deployed to two applications in about 30 minutes thanks to their open-source packages and concise documentation. We were even able to update Airbrake with information about our releases (git commit #) so we knew exactly what version of the code we were running when a problem began. We went from being overwhelmed with noisy, pointless, and ultimately ignored exception emails to getting just a few clean and concise notifications. Logging into the site gives you access to a plethora of additional information, as well as an "aggregations" tab that shows the commonality between logically grouped exceptions. We set up a WordPress blog (there's a plugin!) and an aging ASP MVC site. We had initially assumed that the exceptions would be "dumbed down" to the lowest common denominator, but we were pleasantly surprised to see that each product included platform specific information. Everything is neatly organized and visualized so that it's easy and intuitive to make sense of the mass of information. With roughly 30 minutes of setup we were finally able to pinpoint an issue that we had been speculating about for months. (Bots, and plugins, and cache invalidation, oh my!) Finally, it's obvious that Airbrake has put a lot of effort and attention into user experience. The interface is so clean, concise, and understandable that it's oddly tempting to show off. Airbrake is easy to setup, smartly alerts, smartly organizes, is a pleasure to use, and we strangely want to show off our exceptions...5 stars!

Vorteile: Easy to setup
Reduces email alerts
Smartly organizes
Easy to use
We love showing it off

Nachteile: I wish it would fix the exceptions too :)

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 30.3.2017