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Was ist Actimo?

Actimo ist eine Cloud-basierte Software, die die Kommunikationslücke zwischen Vorgesetzten und mobilen Mitarbeitern schließt. Mit einem vollständig anpassbaren Automatisierungstool, das über App-Funktionen verfügt, kannst die Leistung deiner Mitarbeiter steigern und ihr Engagement in Echtzeit verfolgen. Das Ziel ist es, dir eine einfache, schnelle und effektive Methode zu bieten, um Mitarbeiter über ihre bevorzugten mobilen Geräte zu erreichen.

Wer verwendet Actimo?

Für Unternehmen mit mind. 200 Mitarbeitern. Märkte: Handel (Einzelhandel), Dienstleistungen und Gastgewerbe, öffentlicher Sektor, Finanzdienstleistungen, Transport und Logistik, Pharmaindustrie, Energie, Automobilindustrie.

Actimo Software - 1
Actimo Software - 2
Actimo Software - 3

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Actimo

Actimo

4,8 (12)
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
94
Keine Integrationen gefunden
4,8 (12)
4,5 (12)
4,9 (12)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
20.000,00 $
Jahr
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
58
8
4,7 (43)
4,5 (43)
4,8 (43)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Actimo

Workday Peakon Employee Voice
Am besten bewertete Funktionen
Anpassbare Fragen
Berichterstattung / Analyse
Umfragenerstellung
Staffbase
Am besten bewertete Funktionen
Mitarbeiter-Datenbank
Mitarbeiterprofile
Zeit & Anwesenheit
Blink
Am besten bewertete Funktionen
Alarmfunktion / Benachrichtigungen
Echtzeit-Chat
Kommunikationsmanagement
Lattice
Am besten bewertete Funktionen
Management von Performance-Auswertungen
Selbstbeurteilung
Umfragen & Feedback
SocialChorus
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
Connecteam
Am besten bewertete Funktionen
Mitarbeitereinsatzplanung
Mobiler Zugriff
Online-Zeiterfassung
niikiis
Am besten bewertete Funktionen
Mitarbeitereinsatzplanung
Online-Zeiterfassung
Online-Zeiterfassung
Factorial
Am besten bewertete Funktionen
Lohn- und Gehaltslisten-Management
Mitarbeiter-Datenbank
Steuerkonformität
MangoApps
Am besten bewertete Funktionen
Dokumentenspeicher
Werkzeuge zur Zusammenarbeit
Wissensbasis-Management

Bewertungen über Actimo

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,8
Benutzerfreundlichkeit
4,8
Kundenservice
4,9
Funktionen
4,6
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,5

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
83%
4
17%
Rass
Rass
Head of Retail & People in Dänemark
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Einzelhandel, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Excellent tool for improving internal communication

5,0 vor 5 Jahren

Kommentare: We had some room for improvement on our internal communication and how the store employees could look up and find relevant information about various topics. Actimo has taking us a huge step forward on this. The next step is to improve our onboarding and training setup for the store employees, and I’m looking forward to have a great tool to improve this as well.
Finally the experience with Actimo has been great, and the customer support deliver far beyond what you can expect.

Vorteile:

It’s very intuitive and easy to use no matter if you create content or you are located as an end user in a store. The platform is excellent for video communication, but also for engaging and reaching the employees with relevant communication and trainings. I love the many possibilities you have when building a message and all the statistic is an eye-opener.

Nachteile:

Nothing bad to say – But if it was possible when sending a new message to trigger a notification on the icon of the web app, then I would love it even more. It would increase the awareness and usage by the employees.

Andrew
SVP Client Development in UK
Computer-Software, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Fantastic communication and training solution for mobile and remote staff

5,0 vor 3 Jahren

Kommentare: Needed to get remote employees (different countries) synched up on our latest sales strategies. We wanted to be able to provide key information (useable at point of sale) and to deliver regular product update training and share sales best practice approaches. The tool delivers on all requirements - easy for leaders to communicate directly with the field - enable direct feedback - 'chunked' training (fitted anywhere in their schedules) - clear analytics of communication and training consumption and results.

Vorteile:

Very easy to set up and use Give employees access to key work-related information Communicated directly to employees using any media directly to their mobile devices Easily deliver 'chunked' training on the go Measure message consumption and map to KPIs Social wall Pulse surveys

Nachteile:

More functionality for campaign planning.

Thomas
Project developer in Dänemark
Sport, 1.001–5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

The Swiss Knife of business related social platforms

4,0 vor 5 Jahren

Kommentare: I have been able to solve various challenges in a short amount of time by using Actimo. Thanks to the excellent customer support (which is by far the best I have encountered for this kind of quick and hands-on trouble shooting) I have been able to understand and get the most out of Actimo.

Vorteile:

After a semi-steep learning curve, it's easy to make presentations or apps for almost any purpose. The oppournity to turn an idea into a product in a couple of hours, is what makes Actimo stand out to me.

Nachteile:

As I deal with a lot of send-outs of the same material to various groups on different dates, I am missing a way to micro-manage my groups and send-outs. Who recieves what when, and what time do they recieve a reminder? For now, that's something you have to do manually, so I would like some better options for automations.

Daniel
Project Manager in Dänemark
Einzelhandel, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

An essential part of our internal communication

5,0 vor 5 Jahren

Kommentare: We had a hard time reaching our staff and making sure they were in-the-know on our company vision, procedures, and helped us increase the social perspective as well. Our workforce is primarily millennials and we needed a tool to increase engagement on their mobile phone. The Actimo customer success team has helped us optimize our communication with content calendars and best practices.

Vorteile:

It's very easy to use and can be customized to whatever our need is when it comes to communicating with our workforces across locations with a wide range of engagement and training tools.

Nachteile:

Honestly I think it's the best platform I've ever used having come from a large organization with many tools that couldn't work that well together in a unified system with full insights across products.

Anders
Digital Learning & Development Specialist in Dänemark
Einzelhandel, 1.001–5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

A solid learning system with focus on communication and engagement

4,0 vor 3 Jahren

Kommentare: We use Actimo for onboarding, corporate learning, communication and strategic functions.

Vorteile:

This product is so easy to use. And many of the solutions are plug and play. This means you can quick and easy make learning content, and communicate this to your employees.

Nachteile:

Small things such as the search functions within the admin page, could be improved as it is slow.