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Was ist AlertOps?

Eine Vorfallmanagementlösung für IT und DevOps zur Automatisierung von Eskalationen, Bereitschaftsplanung und Integrationen.

Wer verwendet AlertOps?

IT- und DevOps-Teams in jedem Unternehmen, von kleinen Firmen bis zu Unternehmen.

AlertOps Software - 1
AlertOps Software - 2
AlertOps Software - 3
AlertOps Software - 4
AlertOps Software - 5

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AlertOps

AlertOps

4,7 (20)
18,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
65
92
4,1 (20)
4,7 (20)
4,5 (20)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
195
26
4,7 (232)
4,7 (232)
4,7 (232)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu AlertOps

NinjaOne
Am besten bewertete Funktionen
Korrektur-Management
Remote-Zugriff/-Kontrolle
Server-Überwachung
EcholoN
Am besten bewertete Funktionen
Self-Service Portal
Ticket-Management
Wissensbasis-Management
OpsGenie
Am besten bewertete Funktionen
Alarmfunktion / Benachrichtigungen
Echtzeit-Benachrichtigungen
On-Call-Pläne
RingCentral Contact Center
Am besten bewertete Funktionen
Anrufprotokoll
Mobiler Zugriff
Weiterleitung von Anrufen (Call Routing)
Wrike
Am besten bewertete Funktionen
Dashboard-Erstellung
Konfigurierbarer Workflow
Überstunden-Berechnung
Pulseway
Am besten bewertete Funktionen
Remote-Monitoring und -Management
Remote-Zugriff/-Kontrolle
Server-Überwachung
ManageEngine ServiceDesk Plus
Am besten bewertete Funktionen
Störfallmanagement
Supportticket-Management
Ticket-Management
ALVAO Service Desk
Am besten bewertete Funktionen
Service Level Agreement (SLA) Management
Ticket-Management
Wissensbasis-Management
AppBase DCM & BPM Platform
Am besten bewertete Funktionen
Aufgabenmanagement
Kontaktmanagement
Ticket-Management

Bewertungen über AlertOps

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,7
Benutzerfreundlichkeit
4,1
Kundenservice
4,5
Funktionen
4,6
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,7

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
65%
4
35%
Henry
Henry
President in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Informationstechnologie & -dienste, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Highly Recommend AlertOps

5,0 vor 10 Monaten

Vorteile:

AlertOps has helped us provide fast tech support to our clients around the clock with minimal expense. The integration with our existing PSA and other systems provides us with almost instant alerts about the things that actually matter. In the past we’ve experimented with other alerting systems that either gave us a lot of noise (too many alerts), or didn’t work reliably. With AlertOps, the system just works. This has given us the ability to monitor our clients systems 24x7x365 without the burden of excessive staffing.

Nachteile:

Like any highly integrated system, occasionally there are blips where the integrations and connections needs some attention.

L.Victoria
CEO in USA
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Very Happy Customer.

5,0 vor 5 Jahren

Kommentare: We work for the Emergency Department 24/7, and it's imperative that we don't miss any calls. It's important also that the calls are transferred to the right person.
Alerts are working for us!

Vorteile:

I can make the schedule ahead of the time and make changes immediately when needed.

Nachteile:

Limited options for individual responses to the extensions. I'd love it if I got the voice messages in text form.

Antwort von AlertOps

vor 5 Jahren

Thanks Victoria! We're glad to hear that the alerts are working for you and that you're enjoying AlertOps! I'll definitely check in with our team about that feature - and if it's not in the pipeline, it will be soon!

George
VP of Technology in USA
Computer-Software, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Good technology but customer service needs polish.

4,0 vor 7 Jahren

Vorteile:

Easy to integrate with existing services. Interface is very intuitive. Easy to set up new users. Easy to customize alerts.

Nachteile:

Pricing structure is confusing and my emails requesting clarification have gone unanswered. Also when my free trial ended I was locked out of my account without access to make the purchase. Had to email support to let me back into my account to pay for subscription.

Antwort von AlertOps

vor 7 Jahren

Hi George, Thanks for the Feedback! We've been working on having a more smooth transition from trial to payment and am glad that your found the application easy to integrate with!

Jeff
Business Development Manager in USA
Informationstechnologie & -dienste, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

OnCall Headache Relief!

5,0 vor 10 Monaten

Vorteile:

Once we setup AlertOps our afterhours noise has been reduced significantly. The critical alerts come through and our Techs know that if the system is alerting, it's important!

Nachteile:

Initial setup was a little complex. The support team at AlertOps was fantastic and assisted us along the way.

Chris
Director of Technical Services in USA
Informationstechnologie & -dienste, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

AlertOps is Great!

5,0 letztes Jahr

Kommentare: Alertops has been a great product for us. Really makes after hours calls easy to manage.

Vorteile:

The flexible scheduling, easy setup and clear notification options with the app, text and calling.

Nachteile:

No real cons, wish we had the budget to use the higher-level plan haha.