Wer nutzt diese Software?

IT- und DevOps-Teams in jedem Unternehmen, von kleinen Firmen bis zu Unternehmen.

Durchschnittliche Bewertung

16 Bewertungen
  • Gesamt 4.6 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 3.9 / 5
  • Kundenservice 4.4 / 5
  • Funktionen 4.6 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 4.7 / 5

Produktinformationen

  • Startpreis 5,00 $/Monat
  • Kostenlose Version Ja
  • Gratis Testen Ja
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
    Mobile - iOS Native
    Mobile - Android Native
  • Training Persönlich
    Live Online
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung 24/7 (Live Vertreter)
    Support während der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • AlertOps
  • https://alertops.com
  • Gegründet 2014

Über AlertOps

Eine Vorfallmanagementlösung für IT und DevOps zur Automatisierung von Eskalationen, Bereitschaftsplanung und Integrationen.

AlertOps Funktionen

  • Dashboard
  • Fehlerbehebungsberichte
  • Genehmigungs-Workflow
  • KPIs
  • Portfoliomanagement
  • Priorisierung
  • Release-Management
  • Richtlinien Managemen-
  • Zeitplanmanagement
  • Compliance Management
  • Ereignisprotokolle
  • Fernzugriff
  • Hardware-Inventur
  • IT-Kostenplanung
  • Kapazitätsüberwachung
  • Korrektur-Management
  • Lizenzmanagement
  • Software-Inventar
  • Terminplanung
  • Überwachung der Benutzeraktivität
  • Audit Trail
  • Aufgabenmanagement
  • Disaster Recovery
  • Korrekturmaßnahmen (CAPA)
  • OSHA-Compliance
  • Sicherheitsmanagement
  • Ticket-Management
  • Ursachen-Diagnose
  • Vorfall-Berichterstattung
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Echtzeitüberwachung
  • Ereignisprotokolle
  • FTP-Überwachung
  • Leistungskennzahlen
  • Mail-Server-Überwachung
  • Transaktion-Überwachung
  • Uptime-Berichterstattung
  • Verfügbar
  • Wartungsplanung

Die hilfreichsten Reviews für AlertOps

Very Happy Customer.

Bewertet am 10.6.2019
L.victoria B.
CEO
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: We work for the Emergency Department 24/7, and it's imperative that we don't miss any calls. It's important also that the calls are transferred to the right person.
Alerts are working for us!

Vorteile: I can make the schedule ahead of the time and make changes immediately when needed.

Nachteile: Limited options for individual responses to the extensions. I'd love it if I got the voice messages in text form.

Antwort des Softwareanbieters

von AlertOps an 17.6.2019

Thanks Victoria! We're glad to hear that the alerts are working for you and that you're enjoying AlertOps! I'll definitely check in with our team about that feature - and if it's not in the pipeline, it will be soon!

We got this to replace a product that was not going to support apple phones. And saved money too.

Bewertet am 20.12.2017
Jason W.
Network Admin
Groߟhandel, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
3 / 5
Kundenbetreuung
4 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: support for any device and some reporting is nice to see. Price was a benefit too. Also getting a phone call and not just a text message. That helped a lot.

Vorteile: Very adjustable to work with anything. And cloud base does help for future changes.
the cost turns out to be 1/2 of what we use to spend for a product we less support.

Nachteile: Might be a setting issue. But if you have many alerts from the same source the oncall user can get hit with a huge amount of alerts to clear before actually dealing with the issue.
But like I said it could be a setting issue.

Antwort des Softwareanbieters

von AlertOps an 22.12.2017

Awesome! I'm glad we were able to save you money and give you the support you need! The setting can be seen soon in an upcoming release, so stay tuned!

Great value for money and very good customer support

Bewertet am 17.6.2019
Cameron P.
CTO
Informationstechnologie & -dienste, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
3 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: The overall experience has been great due to the price point and customer support. I have recommended alertops to other people before and I would do so again.

Vorteile: The value for money is fantastic, much more affordable than other available software. It has a lot of integrations as well with phone notifications, slack etc. Customer support is very responsive and helpful.

Nachteile: The UI can be difficult to use, and adding /removing people on the roster seems to recalculate everything so you need to be mindful of what the existing roster was before changing it.

Antwort des Softwareanbieters

von AlertOps an 25.6.2019

Thanks so much Cameron, we're glad you're seeing value in our product! Just so you know, our UI is constantly improving so we will take note of those issues immediately.

Great service, always fast support if and when needed.

Bewertet am 22.12.2017
Rudy S.
Technical Engineer III
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis

Vorteile: It has met all our needs, is highly customizable, integrates with our ticketing system, and the support staff is always willing to go out of their way to help when needed.

Nachteile: I can honestly say I have no complaints at this point. From the pricing to the service they have exceeded all my needs.

Antwort des Softwareanbieters

von AlertOps an 26.12.2017

Thanks for the awesome review! I'm glad our flexibility fits your needs and expectations.

Significant reduction in incident time to resolution

Bewertet am 18.12.2017
Pete B.
eCommerce Technology Manager
Einzelhandel, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Improved response time to business critical incidents.

Vorteile: Ability to create sophisticated alerts from multiple user touch points.
Simple interface for acknowledging and assigning incidents.

Nachteile: Scheduling can be confusing.
Creating new integrations can be time consuming.

Antwort des Softwareanbieters

von AlertOps an 21.12.2017

Thanks for your review! We're happy to help with scheduling and integration configurations. Feel free to reach out anytime!

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