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Was ist Alvaria Workforce?

Aspect Workforce Management ist ideal für Kontaktcenter mit mehr als 100 Agenten geeignet und bietet dynamisch kombinierte Personalvorhersagen und Zeitplanung für Voice-, Multi-Session-Chat-, E-Mail- und soziale Kanäle. Nutzer können auch leistungsstarke Was-wäre-wenn-Szenarien ausführen, um den Personalstand unter verschiedenen Geschäftsbedingungen anzuzeigen. Bereitstellung vor Ort, gehostet oder in der Cloud.

Wer verwendet Alvaria Workforce?

Kontaktcenter mit über 100 Agenten, die ihre Belegschaft über Standorte, Kanäle und Fähigkeiten hinweg einfach verwalten möchten.

Alvaria Workforce Software - 1

Du bist nicht sicher, ob Alvaria Workforce das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

Alvaria Workforce

Alvaria Workforce

4,2 (251)
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
52
Keine Integrationen gefunden
3,9 (251)
3,8 (251)
3,9 (251)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
5,75 €
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
352
18
4,6 (252)
4,3 (252)
4,4 (252)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Alvaria Workforce

Factorial
Am besten bewertete Funktionen
Lohn- und Gehaltslisten-Management
Lohn-und Gehaltsabrechnung-Reports
Mitarbeiter-Datenbank
NICE CXone
Am besten bewertete Funktionen
Anrufaufzeichnung
Call-Center-Management
Verfolgung von Interaktionen
Five9
Am besten bewertete Funktionen
Anrufaufzeichnung
Anrufprotokoll
Anrufüberwachung
Workforce Optimization (WFO)
Am besten bewertete Funktionen
Anrufaufzeichnung
Berichterstattung / Analyse
Budgetierung/Prognosen
Genesys Cloud CX
Am besten bewertete Funktionen
Automatische Anrufverteilung
Call-Center-Management
VoIP-Verbindung
Connecteam
Am besten bewertete Funktionen
Mitarbeitereinsatzplanung
Mobiler Zugriff
Online-Zeiterfassung
Bizneo HR
Am besten bewertete Funktionen
Mitarbeiter-Datenbank
Personalmanagement
Timesheet Management
niikiis
Am besten bewertete Funktionen
Mitarbeitereinsatzplanung
Online-Zeiterfassung
Online-Zeiterfassung
injixo
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.

Bewertungen über Alvaria Workforce

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,2
Benutzerfreundlichkeit
3,9
Kundenservice
3,9
Funktionen
4,1
Preis-Leistungs-Verhältnis
3,8

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
37%
4
51%
3
10%
2
1%
1
0%
Ellen
Ellen
WFM Analyst in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Outsourcing/Offshoring, 10.000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Excellent Work Force Manegement tool

5,0 vor 5 Jahren

Kommentare: I have had very good experiences with this product overall. Support when needed, the sheer customization, the overall feel of the program, the time it saves me for various tasks in maximizing my workload each day.

Vorteile:

The software is easy to use, and is very customizable. There is a lot of support when needed. I've used other products before and prefer this software over others because of the multifaceted capabilities of this program

Nachteile:

I want to give cons for a much balanced review, however I find it difficult to find anything I dislike about the program. It is so customizable, that if I were to say I didn't prefer the colors, I can customize those too! When I switched over from other programs, Aspect Workforce Management program saved me so much time, and is very easy to use. Tons of time was saved in my workload.

Antwort von Alvaria

vor 5 Jahren

Thank you for taking the time to review Aspect Workforce Management. We appreciate the detailed feedback and the high marks! -The Aspect Team

David
Senior Analyst, Mktg Programs in USA
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 5.001–10.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Aspect WFM is the best Workforce Management system in the call Center Industry

5,0 vor 3 Jahren

Kommentare: The software gives up accurate staffing needs and forecasting as our previous software did not.

Vorteile:

The product as so many great features as the Forecasting piece is outstanding, creating schedules, managing intraday, manage shrinkage, and tracking performance.

Nachteile:

I have used Aspect WFM for long time when I was with other companies they are the best.

Thomas
WFM SysAdmin in USA
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Large suite, lots of possibilities

3,0 vor 7 Jahren

Kommentare: Automation at several levels.. but always looking for more.

Vorteile:

good for manual pattern tracking, fast schedule generation, great for simple break optimization if you IDPs have been keep up-to-date.

Nachteile:

We have a ton of groups that need to be maintained. There are still lots of opportunities for increasing efficiency within the software. When I need to do something.. I need to do it for dozens or hundreds of groups.. for dozen's or hundreds of times. This is software... Help us eliminate some more of the tedious work.

Antwort von Alvaria

vor 7 Jahren

Thank you for taking the time to review Aspect Workforce Management. We are glad to hear that you like the fast schedule generation and simple break optimziation, and are sorry that maintaining your groups has not been an easy process. We appreciate your feedback and we have forwarded your comments on to our internal teams. Your account manager should be in touch soon regarding how we can make your experience with our solutions better. Thank you for being an Aspect customer - we truly value our relationship with you. -The Aspect Team

Abad
Analyst in USA
Fluggesellschaften/Luftfahrt, 10.000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Great Product, Some improvements needed

4,0 vor 5 Jahren

Kommentare: Overall it has been a positive experience.

Vorteile:

The program is easy to use and flexible to customize in house and problem solve.

Nachteile:

There are some items and limitations with the difference between the mobile workforce and the desktop version that are currently now starting to align but need to better align. Also the processing power of processing thousands of requests seem to cause lots of latency and almost brings the tool to a hault.

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Fluggesellschaften/Luftfahrt
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

The logic makes sense, I wish the process for defining holiday factors and forecasting was better

4,0 vor 6 Jahren

Vorteile:

I like that it provides a system of record for schedule management, measuring forecast accuracy, and exporting valuable data on our contact center.

Nachteile:

I wish the forecasting wizard was more robust. Our industry is heavily influenced by weather and we have not been successful using the forecast wizard for the "art" portion of a forecast. We will soon be launching multi-channel and we have heard a lot of things about multi-channel performance not working very well for forecasting, Aspect is having a hard time pairing us with one of their Customers who is successfully using it in that way.

Antwort von Alvaria

vor 6 Jahren

Thank you for taking the time to review Aspect Workforce Management. We are pleased to hear that the tool is helping you with schedule management and accessing valuable data in your contact center. We also appreciate your feedback on the forecasting specifically for weather changes as well as multi-channel. We will forward your input on to our internal teams and will circle back with a more detailed response. Feel free to reach out to me directly if you'd like me to put you in touch with one of our product or implementation experts. -Shelley Hofman, Aspect Software, shelley.hofman@aspect.com.