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Was ist Aspect Workforce?

Aspect Workforce Management ist ideal für Kontaktcenter mit mehr als 100 Agenten geeignet und bietet dynamisch kombinierte Personalvorhersagen und Zeitplanung für Voice-, Multi-Session-Chat-, E-Mail- und soziale Kanäle. Nutzer können auch leistungsstarke Was-wäre-wenn-Szenarien ausführen, um den Personalstand unter verschiedenen Geschäftsbedingungen anzuzeigen. Bereitstellung vor Ort, gehostet oder in der Cloud.

Wer verwendet Aspect Workforce?

Kontaktcenter mit über 100 Agenten, die ihre Belegschaft über Standorte, Kanäle und Fähigkeiten hinweg einfach verwalten möchten.

Aspect Workforce Software - 1
Aspect Workforce Software - 2
Aspect Workforce Software - 3
Aspect Workforce Software - 4
Aspect Workforce Software - 5

Du bist nicht sicher, ob Aspect Workforce das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

Aspect Workforce

Aspect Workforce

4,2 (257)
1,00 $
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
58
Keine Integrationen gefunden
3,9 (257)
3,8 (257)
3,9 (257)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
119,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
123
16
4,2 (473)
4,0 (473)
4,3 (473)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Aspect Workforce

Five9
Am besten bewertete Funktionen
Anrufaufzeichnung
Anrufprotokoll
Anrufüberwachung
Workforce Optimization (WFO)
Am besten bewertete Funktionen
Bedarfsplanung
Leistungskennzahlen
Zeit & Anwesenheit
Genesys Cloud CX
Am besten bewertete Funktionen
Automatische Anrufverteilung
Call-Center-Management
VoIP-Verbindung
CXone Mpower
Am besten bewertete Funktionen
Anrufaufzeichnung
Call-Center-Management
Verfolgung von Interaktionen
Wrike
Am besten bewertete Funktionen
Dashboard-Erstellung
Finanzmanagement
Konfigurierbarer Workflow
Factorial
Am besten bewertete Funktionen
Lohn- und Gehaltslisten-Management
Mitarbeiter-Datenbank
Urlaubsverwaltung
Connecteam
Am besten bewertete Funktionen
Clock In/Out
Mitarbeitereinsatzplanung
Mobiler Zugriff
Clockify
Am besten bewertete Funktionen
Berichterstattung / Analyse
Projektzeiterfassung
Timesheet Management
Bizneo HR
Am besten bewertete Funktionen
Mitarbeiter-Datenbank
Personalmanagement
Timesheet Management

Bewertungen über Aspect Workforce

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,2
Benutzerfreundlichkeit
3,9
Kundenservice
3,9
Funktionen
4,1
Preis-Leistungs-Verhältnis
3,8

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
37%
4
51%
3
11%
2
1%
1
0%
Collin
Collin
Sr WFM Analyst - HR Service Center in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

It's a very solid product that is providing us great value and enhancing our business

5,0 vor 7 Jahren

Vorteile:

It's automating and simplifying our daily/weekly/monthly processes. It allows everyone in our business to access data that is appropriate for them, from staff to managers to workforce to dept heads.

Nachteile:

The configuration isn't intuitive and required us to get onsite support. Once we did that, it was awesome.

Antwort von Alvaria

vor 7 Jahren

Collin - thank you for taking the time to review Aspect Workforce Management and for the high marks! We are thrilled to hear that it's providing value for you, and that it's helping you to automate and simplfy your contact center processes. We also appreciate your feedback on configuration. We will forward your input on to our internal teams for review so that we can continue to improve our solutions. -The Aspect Team

Joyce
Joyce
Area Manager, Performance Analysis and Measurement in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

I primarily use it to review forecast vs. actual and make staffing decisions such as opening up OT

5,0 vor 7 Jahren

Kommentare: functionality for the forecaster, planner, scheduler, operations and down to the call center employees

Vorteile:

What I like about the software is that it is Customizable as departments change or organizational structure changes.

Nachteile:

Seems like it could be simplified since it seems like it has an aged look and feel to it (core product).

Antwort von Alvaria

vor 7 Jahren

Joyce, Thank you for reviewing Aspect Workforce Management and for the high marks! We are pleased to hear that the solution helps you to make informed staffing decisions and that you like the customization features. we also appreciate your constructive feedback. All of your input will be forwarded to our internal teams for review. -The Aspect Team

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Outsourcing/Offshoring, 1.001–5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Aspect review

1,0 vor 6 Jahren

Kommentare: Aspect is horrible. We switched from on premise to hosted and then were told we needed to update our WFM but of course that came with a price. I would not recommend Aspect to anyone.

Vorteile:

There is nothing positive to say. We have struggled with the system especially since we transitioned to hosted solution.

Nachteile:

It does not give us everything we need. We have APM and have never been able to use it because the numbers have always been wrong.

Antwort von Alvaria

vor 6 Jahren

We are sorry that you have had such a bad experience with Aspect. We would like to make it right and have you talk to one of our product managers. I've provided my contact details so that I can connect you with the right folks at Aspect that can help get things back on track. Thank you for your honest feedback. We really appreciate it. -Shelley Hofman, Marketing Operations, Aspect Software, shelley.hofman@aspect.com

Rafael
Rafael
Digital Marketing Analyst in Dominikanische Republik
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Immobilien, 5.001–10.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Keep your workforce organized

5,0 vor 5 Jahren

Vorteile:

The ability to set everything up from a scratch is great, you're able to set the FTEs at ease with its included calculator and have the team request what days they'll like to have off and so on. One of the better tools is you're able to run a simulation of the schedules for certain amount of weeks without making it official and it'll help you understand everything better and show it to upper management.

Nachteile:

Creating everything from a scratch can be confusing if you don't know what you're doing but at the end it's worth it.

Cory
Cory
Senior Business Analyst in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Versicherung
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

I've used Aspect for Realtime, scheduling, forecasting, IDP, and vendor management.

4,0 vor 7 Jahren

Vorteile:

It is very comprehensive. I've used it for reporting and Realtime, scheduling, forecasting, IDP, and vendor management of our agents.

Nachteile:

it is complicated to set up. The revert button is too close to the save button. It is difficult to get the data feeds from our BPO/Vendor partners.

Antwort von Alvaria

vor 7 Jahren

Cory, Thank you for your review of Aspect Workforce Management. We appreciate your feedback and will forward it on to our internal teams for review. -The Aspect Team