Was ist Briostack?

Es handelt sich um ein Schädlingsbekämpfungssoftware-Unternehmen, das dir helfen kann, dein Geschäft zu automatisieren und Zeit und Geld zu sparen. Außerdem wird dich deine Kundschaft lieben. Das garantiert dir das Unternehmen.
Die Software wurde entwickelt, um Terminplanung, Erinnerungen, Abrechnung und vieles mehr zu automatisieren. Alles begann damit, dass ein Besitzer eines Schädlingsbekämpfungsunternehmens in Utah sein Geschäft weiter automatisieren wollte, jedoch keine Lösung fand. Deshalb hat er Briostack entwickelt.
Die Mission des Unternehmens ist es, Dienstleistungen und Produkte anzubieten, die so gut sind, dass niemand einen vollständigen Ersatz dafür anbieten kann.

Wer verwendet Briostack?

Die Schädlingsbekämpfungsbranche

Briostack – Details

Briostack

2011 gegründet

Briostack – Details

Briostack

2011 gegründet

Briostack – Videos und Bilder

Videos zu Briostack
Briostack Software - 1 - Vorschau
Briostack Software - 2 - Vorschau
Briostack Software - 3 - Vorschau
Briostack Software - 4 - Vorschau
Briostack Software - 5 - Vorschau

Kosten ähnlicher Produkte wie Briostack vergleichen

Startpreis

Nicht verfügbar
199,00 $/Monat
49,00 $/Monat
35,00 $/Monat

Kostenlose Version

Kostenlose Version Nein
Kostenlose Version Nein
Kostenlose Version Nein
Kostenlose Version Nein

Gratis Testen

Gratis Testen Nein
Gratis Testen Nein
Gratis Testen Ja
Gratis Testen Ja

Briostack – Bereitstellung und Support

Kundenbetreuung

  • E-Mail/Helpdesk
  • Wissensdatenbank
  • Telefon-Support
  • Chat

Einsatz

  • Cloud, SaaS, webbasiert
  • Mac (Desktop)
  • Windows (Desktop)
  • Android (mobil)
  • iPhone (mobil)
  • iPad (mobil)

Training

  • Persönlich
  • Live Online
  • Webinare
  • Dokumentation
  • Videos

Funktionen von Briostack

  • API
  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Aktivitäts-Verfolgung
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Angebote / Schätzungen
  • Anpassbare Berichte
  • Anpassbare Felder
  • Anpassbare Formulare
  • Anpassbare Vorlagen
  • Arbeitsauftragsverwaltung
  • Aufgabenplanung
  • Berichterstattung und Statistik
  • Bestandsverfolgung
  • CRM
  • Dateispeicherung
  • Dokumentenspeicher
  • Drag-and-Drop
  • Drittanbieter-Integration
  • Echtzeit-Aktualisierungen
  • Echtzeit-Benachrichtigungen
  • Echtzeit-Berichterstattung
  • Echtzeit-Daten
  • Elektronische Unterschrift
  • Erinnerungen
  • GPS
  • Historische Berichte
  • Integration in die Buchhaltung
  • Inventarverwaltung
  • Job-Management
  • Job-Nachverfolgung
  • Job-Planung
  • Kalenderverwaltung
  • Kontakt-Datenbank
  • Kundendatenbank
  • Kundendienst-Historie
  • Kundenhistorie
  • Mobiler Zugriff
  • Online-Zeiterfassung
  • Rechnungsmanagement
  • Routing
  • Schätzung
  • Standortverfolgung
  • Statusverfolgung
  • Terminplanung
  • Versandmanagement
  • Vertrags-/Lizenz-Management
  • Wartungsplanung
  • Workflow-Management
  • Zahlungseinzug im Außendienst

Siehe die vollständige Field Service Management Software Liste

  • API
  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Aktivitäts-Verfolgung
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Angebote / Schätzungen
  • Anpassbare Berichte
  • Anpassbare Felder
  • Anpassbare Vorlagen
  • Arbeitsauftragsverwaltung
  • Barcode / Tickets scannen
  • Berichterstattung und Statistik
  • CRM
  • Digitale Unterschrift
  • Drag-and-Drop
  • Drittanbieter-Integration
  • E-Mail-Management
  • Echtzeit-Berichterstattung
  • Echtzeit-Daten
  • Elektronische Unterschrift
  • Elektronische Zahlungen
  • Erinnerungen
  • Flottenmanagement
  • Für Schädlingsbekämpfungsunternehmen
  • GPS
  • Geografische Karten
  • Immobilien-Layout
  • Integration in die Buchhaltung
  • Inventarverwaltung
  • Job-Management
  • Job-Nachverfolgung
  • Job-Planung
  • Kalenderverwaltung
  • Kreditkartenbearbeitung
  • Kundendatenbank
  • Kundenhistorie
  • Kundenportal
  • Mehrere Standorte
  • Mitarbeitermanagement
  • Mobile Unterschriftenerfassung
  • Mobiler Zugriff
  • Pestizidengebrauch-Nachverfolgung
  • Rechnungsmanagement
  • Routing
  • SMS-Nachrichtenversand
  • Schädlings-Aktivitäten-Nachverfolgung
  • Techniker-Management
  • Terminplanung
  • Versandmanagement
  • Workflow-Management

Siehe die vollständige Schädlingsbekämpfung Software Liste

Alternativen für Briostack

Mehr Alternativen zu Briostack

Erfahrungen mit Briostack

Alle 31 Nutzerbewertungen lesen

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4
Benutzerfreundlichkeit
4
Kundenservice
4
Funktionen
4
Preis-Leistungs-Verhältnis
4

Nutzerbewertungen nach Bewertung

5
21
4
2
3
1
2
1
1
6

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Andrea W.
Office Manager in USA
Umweltdienstleistungen, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Great Software

5 vor 2 Jahren

Vorteile:

Notification options are fantastic. Billing, appointment reminders, past due bills and card expiration are all things Brio does automatically once set up, it take a lot off accounting and customer service notification.

Nachteile:

Brio is not difficult to use at all, I would like to see appointment blocks added but i know they are working on that.

Antwort von Briostack

vor 2 Jahren

Andrea! We love the partnership we have with your company! We appreciate your kind word. Our goal is to provide the best options in the industry, and feedback from people like you is very important to us. As always, if you ever need anything, don't hesitate to call!

Stephanie M.
V. Pres. / Owner in USA
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

I am very happy that I chose Briostack for my software upgrade!

5 vor 4 Jahren

Vorteile:

The software is feature rich without making the software so complicated that you have to attend a multi-day seminar to understand it. Briostack assigns you an on-boarding team that walks you through the entire set up process, the help desk is available for troubleshooting, and your account representative is there for ideas, changes, and support. Their pricing is simple and easy to understand (no hidden vault fees, customer support fees, etc.) I love the automatic notification process that can occur by phone (robo- or personal recorded message) by text or by email. If you are a company that offers many different services, then your notifications can be personalized to each service type! The automatic payment features, payment plan features, and ease of billing are fantastic. Did I mention, how simple and streamlined the technician app is??? It is so simple to use, that even the technicians that are "not so tech-savvy" will love it! The star rating communication that has poured in from our customers after the appointments are completed have really motivated the team to stay on their "A" game. Our customers and team members have given us a thumbs up on this software change!!

Nachteile:

1. Monochromatic screen coloration (would love to see color coded tabs/ sections.) 2. Would love to see a "find customer" box on the web page no matter which tab you are in. Please note that my account rep. asked me for my "cons" and is submitting them. The 2 items listed above may be used in the software update. (That's the kind of company they are.... they want your feedback)

Allen S.
General Manager in USA
Verbraucherdienste, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

RUN away don't Walk!

1 vor 2 Jahren

Kommentare: We tried to cancel this company but month after month they continue to bill our credit card. We went with a different company BTW the new company who we LOVE is more expensive. All I can say is these folks do not know pest control they do not understand functionality they do not understand customer service.

Vorteile:

We decided to use this company based on their sales presentation. The functions looked great and they were very friendly. They indicated to us that a pest control technician had designed it which made sense to us. Bad Choice

Nachteile:

Horribly heavy and difficult to use! Nothing is intuitive! Worse program we have ever used quite frankly. My office manager was literally crying one day because she thought she was too dumb to operate this program. The help desk is always friendly but they are too techy they speak a completely different language.

Antwort von Briostack

vor 2 Jahren

We are sorry to hear about your experience, Allen. We are constantly making our program better based on requests from our customers like you and appreciate your feedback. We are sorry to hear about your office manager and wanted to let you know that our support team is always available for assistance, & assure you she isn't "too dumb" to operate our program. There's no one that understands pest control more than our CEO and owner who has been in pest control for the past 23 years. If you have questions about your contract, or ways to get out of your contract please contact our support line at 801-623-5200

Andrea M.
CFO in USA
Verbraucherdienste, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Feature Rich with responsive, friendly customer service

5 vor 2 Jahren

Kommentare: The reason that we started looking for a new software provider was specifically to find a better solution for our food handling facility reporting. We are happy that Brio worked with us to provide exactly what we were looking for in station scanning and reporting.

Vorteile:

What I like most about this software are the awesome people that back up the software. Customer service is friendly, thoughtful, responsive, and helpful. Also, there are so many reports at my fingertips. I feel like I have a much better grasp of how our company is doing at any given point in the year and in the month. Both our clients and service technicians like it, too.

Nachteile:

It was very different than we were used to using, so for us, the learning curve was a little steep, but we all seem to have it mastered at this point. Briostack was super-helpful to us in getting everything set up properly and they worked hard to provide us with a solution to our every request.

John T.
Service Manager in USA
Umweltdienstleistungen, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Briostack works great

4 vor 12 Monaten

Kommentare: Overall we are happy, we switched from PestPac and haven’t looked back since.

Vorteile:

I enjoy being able to access the leads platform. I really enjoy the forums and online newsletter we get informing us of any new changes and giving us an opportunity to ask questions.

Nachteile:

You have to clear the online cache or the app starts acting funny.