Was ist SmartyAds DSP?

Die offene und programmatische Full-Stack-Plattform für digitale Werbung besteht aus integriertem DSP, SSP und RTB Ad Exchange für Partner auf der Angebots- und Nachfrageseite. SmartyAds bietet funktionsreiche Lösungen, die deine Kampagnen bereitstellen oder dein Werbeinventar über alle digitalen Formate hinweg verwalten. Das Unternehmen unterstützt maschinelles Lernen, Datenanalysen und erweiterte Algorithmen, um innovative digitale Anzeigelösungen für Werbetreibende und Publisher auf den Markt zu bringen.

Wer verwendet SmartyAds DSP?

Werbenetzwerke, DSPs, SSPs, Publisher und Werbetreibende

Wo kann SmartyAds DSP bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert, Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

Über den Anbieter

  • SmartyAds
  • 2013 gegründet
  • Telefon-Support

Erhältlich in diesen Ländern

Vereinigte Staaten

Sprachen

Englisch

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  • SmartyAds
  • 2013 gegründet
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SmartyAds DSP

Nicht verfügbar
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2.500,00 $/Monat
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N/A
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Nicht verfügbar
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SmartyAds DSP Funktionen

  • Budgetmanagement
  • Cross Channel Attribution
  • Display Ad Management
  • Dynamische Inhalte
  • Gebotsstrategien
  • Kampagnenanalysen
  • Kampagnenmanagement
  • Kampagnenplanung
  • Kanalmanagement
  • Kontakt-Datenbank
  • Mehrere Kampagnen
  • Multichannel-Marketing
  • ROI-Tracking
  • Retargeting-Anzeigen
  • Werbe-Bestandsmanagement
  • Zielgruppen-Targeting

Alternativen für SmartyAds DSP

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Bewertungen über SmartyAds DSP

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,3
Benutzerfreundlichkeit
4,7
Kundenservice
4,1
Funktionen
4,1
Preis-Leistungs-Verhältnis
3,9

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
57%
4
29%
2
14%
Verifizierter Rezensent
Marketing Lead in Ukraine
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Good and cost-effective solution

5 vor 4 Jahren

Vorteile:

I enjoyed the campaign optimization opportunities within the platform. Also, I've reached my business goals.

Nachteile:

I'd prefer to see an option for CPA campaigns as well on this platform - that will help greatly with driving more ROI.

Dmitriy I.
Business developer in Ukraine
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

High-tech advertising platform!

5 vor 4 Jahren

Vorteile:

Ability to control! Its really easy and effective option to run campaigns. Especially I want to highlight a campaign for mobile. We have commonly used their Demand Side Platform as a programmatic tool to serve display, native and mobile and the team really has helped us to determine the right target audience. This company provide really good transparency- I can share their data with clients in real time. It allows to make much more informed decisions about results of our campaign. By the way, they have their own SSP and Ad Exchange, so it's really easy to run programmatic campaigns through RTB. The last item is about platform's design - user-friendly and updated interface.

Nachteile:

The only item I could determine as a small cons - the reporting capabilities are limited. But we found out how to change it by help of support team.

Dominika C.
Junior Media Planner/ Buyer in Polen
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

I have been working with SmartyAds for a month.

2 vor 5 Jahren

Vorteile:

The platform was intuitive and campaigns were easy to set up. The possibility to contact by Skype was helpful.

Nachteile:

I didn't gain my business goals. .

Sandra S.
Advertiiser in Ukraine
Marketing & Werbung, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Tried twice, both times okay

5 vor 2 Jahren

Kommentare: I worked with SmartyAds about a year ago, then took a break and started using their solutions once again a couple of months ago. Their DSP worked well for me in both cases, I’ve reached my goals the first time and have made huge progress again. Also, they’ve added some new features that turned out to be of great value for my present campaign - it’s nice to see how both my business and the platform are developing simultaneously :)

Vorteile:

Precise targeting which, in my opinion, pretty much defined the success of my campaigns. A decent traffic volume as well (a high-quality one).

Nachteile:

Over my first cooperation I’ve had a small issue with support, but the problem was quickly resolved and no concerns arose later.

Kimberly S.
Kimberly S.
Director digital in Argentinien
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Internet, 5.001-10.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Exclusive reach for the campaigns

4 vor 3 Jahren

Kommentare: Smarty Ads is a nice option to diverisfy the traditional DSP mix since it has a lot of exclusive inventory. I ran campaigns with them and results were Ok. I recommend to try it and see for yourself.

Vorteile:

Its easy to use. You can create campaigns rather fast and their exchanges mix is quite good with options I have not seen in any other DSP. Works really well for mobile campaigns.

Nachteile:

They should improve their creative solution and work on a DCO solution. Also, reporting features are very limited.