Wer nutzt diese Software?

Businesses of any size, who are looking for a cost effective solution to managing employee expenses.

Durchschnittliche Bewertung

2 Bewertungen
  • Gesamt 4.5 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 4.5 / 5
  • Kundenservice 5 / 5
  • Funktionen 4.5 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 4.5 / 5

Produktdetails

  • Kostenlose Version Nein
  • Kostenlose Testversion Ja
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
    Mobile - iOS Native
    Mobile - Android Native
  • Training Persönlich
    Live Online
    Webinare
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung Support während der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • Meo-business
  • https://meo-business.cloud
  • Gegründet 2000

Über MyExpenses

MEO-Business.MyExpenses is a leading cloud-based staff expenses management system that has revolutionised the expense process for companies of all sizes.

It allows employees to process their expenses anywhere in the world, through their smartphone or laptop, with only a connection to the internet needed.

Users are able to process their claims quickly and with more accuracy, saving potentially thousands of pounds every year.

MyExpenses Funktionen

  • Belegmanagement
  • Erstattungs-Management
  • Kaufbeleg hochladen
  • Kontrolle des Genehmigungsprozesses
  • Kosten-Kontrolle
  • Mehrere Währungen
  • Rechnungsmanagement
  • Workflow-Management
  • Zeitverfolgung

Die hilfreichsten Reviews für MyExpenses

I would recommend MEO

Mit Google übersetzen Bewertet am 9.4.2019
Ashleigh C.
Accounts Assistant
Sportartikel, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
4 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: I think the help desk team are fantastic (especially representative) and are always quick to respond with helpful guidance. I find the system really easy to use and see it from all aspects (admin - uploading CC statements, setting up users/cards, updating HMRC AFR's etc. and user - assisting with claim problems, helping employees process claims etc.)

Vorteile: Once you are familiar with the system, the functionality is rather simple & easy to use. I also like the fact we can drill out the information we need to plug into our accounts system to reduce the amount of manual work we have to do.

Nachteile: From a first glance/use, it can seem quite long winded and confusing.

Excellent solution, Very user friendly

Mit Google übersetzen Bewertet am 24.7.2017
Steve H.
Service Delivery Manager
Informationstechnologie & -dienste, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: good workflows for approval, and fast process for reclaim expenses and credit card reconciliations

Vorteile: easy is storing receipts and creating a claim receipt stash is unique and very easy to store and create claims .
Clearly see what you claim is up to and the reporting tools are great.

Nachteile: Nothing the software is easy to use and the approval and finance interfaces are well thought out.

Lies weitere Bewertungen