Nexus for Real Estate

Nexus for Real Estate

von Nexus Systems

Wer verwendet Nexus for Real Estate?

Great for all real estate industries including multi-family, single-family and student housing, along with commercial, office, retail, industrial, medical, digital, construction, and self-storage.

Was ist Nexus for Real Estate?

Built specifically for the real estate industry, our comprehensive AP & Payments solution is ideal for multifamily and commercial real estate companies that process over 1,000 invoices a month. Nexus gives you full control over your accounts payable with streamlined PO and invoice processing, custom workflows and approvals, real time cash flow reporting, and supplier payments. Complete AP automation from purchase to payment.

Nexus for Real Estate – Details

Nexus Systems

http://www.nexussystems.com

Gegründet 1999

Nexus for Real Estate – Preisübersicht

Nexus for Real Estate ist verfügbar ab 1.000,00 $/Monat. Nexus for Real Estate bietet keine Gratisversion und keine kostenlose Testversion. Weitere Preisinformationen für Nexus for Real Estate findest du unten.

124874

Startpreis

1.000,00 $/Monat

Preisinformationen

Pricing based on total invoice volume or # of units - unlimited users.

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Nein

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Training

Live Online

Webinare

Dokumentation

Kundenbetreuung

Support während der Geschäftszeiten

Online

Nexus for Real Estate Funktionen

Offene Posten Software
1099-Vorbereitung
Alterungsüberwachung
Auftragsabstimmung
Betrugserkennung
Cash Management
Datenextraktion
Duplizierte Zahlungswarnung
Electronic Funds Transfer
Kontrolle des Genehmigungsprozesses
Lieferanten-Management
Rechnungsverarbeitung
Scheckausstellung
Wiederkehrende Zahlungen

Nexus for Real Estate – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 26 Nutzerbewertungen

Gesamt
4.6/5
Benutzerfreundlichkeit
4.5/5
Kundenservice
4.2/5
Funktionen
4.4/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4.5/5
Verifizierter Rezensent
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    Nicht bewertet
  • Quelle des Nutzers 
  • Quelle: GetApp
  • Bewertet am 16.12.2016

"This is the AP invoicing software you want to use in tandem with MRI"

Kommentare: Excellent product. Can't say enough about the team behind it. They really do take feedback from their customers and add to releases. If you have a de-centralized AP department the product is invaluable for expediting invoices.

Vorteile: The ability to view the invoice images on a split screen
Speed of processing
Workflow options
Works with multiple entities/companies at once
A wonderful historical research tool
Pulling invoices for reviews, auditors, etc. is a breeze

Nachteile: 1099s images are stored but not retrievable in a bulk report

  • Quelle des Nutzers 
  • Quelle: GetApp
  • Bewertet am 16.12.2016
Andy S.
Senior Property Accountant
Immobilien, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    3/5
  • Kundenbetreuung
    3/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 15.11.2018

"Great AP Solution"

Kommentare: I think this software has been a tremendous time saver, as well as a great tool for accountability and the approval process.

Vorteile: I like the fact that it is easy to setup custom reports that are useful in gathering the data. I use this alot to gather invoices every month. I also like that the software design is very intuitive and easy to navigate.

Nachteile: My only issue I have ran into is browser support. I primarily use Firefox, and have noticed that when the software updates, some functions stop working properly for a while until i either reset Firefox or use Internet explorer for a while until the bugs are fixed. There always seems to be tiny issues with updates not working across all popular browsers.

Antwort des Softwareanbieters

von LOGIC NINE an 27.3.2019

.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 15.11.2018
Mathew M.
Accounts Payable
Immobilien, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 26.2.2020

"Great User Functionality"

Kommentare: Functionality, quickness of processing, and ease of downloading and auditing approval/change flow cannot be beat, would highly recommend

Vorteile: Ease of using, approving, and reviewing invoices/documents.

Nachteile: Properties/workflow setups can have a few kinks to work through and set-up depending on your end users desires and preferences

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 26.2.2020
Leor B.
Business Systems Analyst
Immobilien, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    3/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    7/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 26.2.2020

"Review of NexsuPayables"

Kommentare: It has been a positive one and a great learning experience.

Vorteile: I like the intuitive user interface and the ability to customize access easily.

Nachteile: I don't like that I'm missing certain filter fields for self service reporting such as invoice amount, and line item amount. We should be able to utilize all existing fields with more flexibility. I would also hope for more integration fields between Nexus and MRI

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 26.2.2020
Paul N.
Administrator
Verbraucherdienste, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    2/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    1/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    2/5
  • Kundenbetreuung
    1/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    2/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    1/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Quelle: SoftwareAdvice
  • Bewertet am 30.8.2018

"Invoices for small companies, NOT for bigger companies with more invoice load"

Kommentare: I would not advise using this product for the price. I would stay with AVID

Vorteile: SaaS environment.
I have nothing else to say positive to say about the system. They truly lack any capacity in higher invoice loads

Nachteile: Bad integration with MRI, not always syncing.
Bad and unskilled customer service and support.
Tickets are left open for 2 or weeks more. No updates with ticket and lack of communication.
"Custom reports" are not customizeable.
Reporting is very awkward and backward for SOX compliance.

  • Quelle des Nutzers 
  • Quelle: SoftwareAdvice
  • Bewertet am 30.8.2018