Wer nutzt diese Software?

Anbieter verwalteter Dienste (Managed Service Providers, MSP), IT-Profis, Dienstleister, Helpdesks

Durchschnittliche Bewertung

47 Bewertungen
  • Gesamt 4.5 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 4.7 / 5
  • Kundenservice 4.6 / 5
  • Funktionen 4.4 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 4.8 / 5

Produktdetails

  • Startpreis 25,00 $/Monat
    Preisinformationen
  • Kostenlose Version Nein
  • Kostenlose Testversion Ja, Kostenlose Testversion
  • Einsatz Installiert - Mac
    Cloud, SaaS, Web
    Installiert - Windows
    Mobile - iOS Native
    Mobile - Android Native
  • Training Dokumentation
  • Kundenbetreuung Support während der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • Splashtop
  • http://www.splashtop.com
  • Gegründet 2006

Über Splashtop Remote Support

Fernwartung und Fernzugang für Kundencomputer. Organisiere deine Computer von praktisch jedem Gerät aus.

Splashtop Remote Support Funktionen

  • Bildschirm teilen
  • Diagnosewerkzeuge
  • Echtzeit-Chat
  • Filesharing
  • Sitzungsaufzeichnung
  • Sitzungsübertragung
  • Umfragen & Feedback

Die hilfreichsten Reviews für Splashtop Remote Support

Finally, Remote Access with a Smile

Bewertet am 1.8.2019
Daniel S.
Owner
Informationstechnologie & -dienste, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: I haven't needed to contact support very much but each time I have they have been quick to help. More than anything in the IT world speed is paramount, these guys are good.

Vorteile: Functionality across pretty much everything. Fast set up. Secure approval for new machines / users, even down to me having to verify who I am on a regular basis - no trouble, reflects the changing IP's.

Nachteile: The software working through the app is sometimes a little less than smooth. It still works well but could see some improvement.

Replaced LogMeIn Central and Integrates with Datto RMM

Bewertet am 29.7.2019
Dave O.
Owner
Informationstechnologie & -dienste, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Connecting to a Splashtop cleint is very fast. I also like how it gives a pop up when we connect/disconnect

Vorteile: What I like most about the software it s the cost! The cost is amazing compared to what we had with Central. We have close to 500 Machines using the RMM and Splashtop direct.

Nachteile: When using with Integrated RMM you cant drag and drop files or print. Would like the remote printer to just re-direct the printers instead of having to ad the XPS Viewer.

Excellent alternative for Logmein Central Users

Bewertet am 29.7.2019
Don B.
Sales and Support Engineer
Telekommunikation, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Lower our yearly cost for remote support - and add remote support for MAC users

Vorteile: Easy to use and easy to implement (install new remote clients was easy)

Nachteile: Not having an easier way to switch focus from remote desktop to my desktop when assisting someone with SOS remote agent.

Great Remote Support for IT.

Bewertet am 5.9.2019
Mike B.
IT Manager
Gesundheit, Wellness & Fitness, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: I wish I knew about it earlier. They should advertise better especially to IT professionals. LogMeIn was good but they started charging way too much.

Vorteile: Splashtop helps me in the ability to remote into my PC's without having the user do anything as it loads a small app on the PC that I can see when its online and remote in at will. It also has the ability to let me into any PC that can get on the internet and provide a number that will allow me to get in giving me even more PC's I can access remotely. The price if very affordable for what this can do, it also has a function to chat and do file transfers so it’s a full remote support software. I can access this on my iPhone to remote into PCs as well giving me the ability to do support anywhere and anytime. They supply updates regularly to keep it running in tip top shape.

Nachteile: There is not much it can't do. As long as they fix bugs that come up sometimes, and they do, its all good.

Great Value for the money for a remoting solution

Bewertet am 9.8.2018
Drew L.
IT Administrator
Transport/Güterfrachtverkehr/Schienenverkehr, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
3 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: I recommend it for cheap/smaller environments that just need simple remoting more than RDP can provide, but I wouldn't use this in an enterprise environment.

Vorteile: It is cheap and easy to license. The remoting itself is painless and works well, even in situations where internet connection is a bit... murky. Features are slick and well-designed, easy to access. Works great on desktop and phone/tablet solutions. Installer is great and can be automated in a windows environment.

Nachteile: It lacks some of the "big boy" features that other remoting softwares can provide, but those cost heaps more money. Support is basically a knowledge base, which is lacking, but honestly enough because it's pretty stable.

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