Wer nutzt diese Software?

Anbieter verwalteter Dienste (Managed Service Providers, MSP), IT-Profis, Dienstleister, Helpdesks

Durchschnittliche Bewertung

52 Bewertungen
  • Gesamt 4.5/5
  • Benutzerfreundlichkeit 4.7/5
  • Kundenservice 4.6/5
  • Funktionen 4.5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 4.8/5

Produktinformationen

  • Startpreis 25,00 $/Monat
    Preisinformationen
  • Kostenlose Version Nein
  • Gratis Testen Ja, Kostenlose Testversion
  • Einsatz Installiert - Mac
    Cloud, SaaS, Web
    Installiert - Windows
    Mobile - iOS Native
    Mobile - Android Native
  • Training Dokumentation
  • Kundenbetreuung Support während der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • Splashtop
  • http://www.splashtop.com
  • Gegründet 2006

Über Splashtop Remote Support

Fernwartung und Fernzugang für Kundencomputer. Organisiere deine Computer von praktisch jedem Gerät aus.

Splashtop Remote Support Funktionen

  • Bildschirm teilen
  • Diagnosewerkzeuge
  • Echtzeit-Chat
  • Filesharing
  • Sitzungsaufzeichnung
  • Sitzungsübertragung
  • Umfragen & Feedback

Die hilfreichsten Reviews für Splashtop Remote Support

Great remote desktop software with incredible features!

Bewertet am 9.2.2018
Matthew F.
Network Technician
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Being able to control my devices from a distance especially when you are trying to troubleshoot a problem.

Vorteile: At times, I would be at home or on the road and need a file or documents from my work PC and this software makes it quite easy to access my devices over the net. it also allows me to access them via mobile device

Nachteile: The only issues i have is how it works when there is a poor internet connection. Tho this isn't an issue with the software but id rather it prompt me with the error notification much quicker than just lagging which would eventually result in me restarting the application multiple times

Finally, Remote Access with a Smile

Bewertet am 1.8.2019
Daniel S.
Owner
Informationstechnologie & -dienste, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: I haven't needed to contact support very much but each time I have they have been quick to help. More than anything in the IT world speed is paramount, these guys are good.

Vorteile: Functionality across pretty much everything. Fast set up. Secure approval for new machines / users, even down to me having to verify who I am on a regular basis - no trouble, reflects the changing IP's.

Nachteile: The software working through the app is sometimes a little less than smooth. It still works well but could see some improvement.

Splashtop Remote Support

Bewertet am 20.12.2019
Shawn B.
IT Manager
Industrieautomation, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Overall great features, great support, great pricing.

Vorteile: All pros. I moved our company from LogMeIn Central to Splashtop and couldn't be happier. Super easy to setup, deploy, and maintain. Cost was a driving factor and it fit well into my budgetary guidelines...very affordable in the realm of remote support tools.

Nachteile: No cons to speak of. It has met our needs and has done so well in the 2 years we've been using Splashtop.

Makes Remote Support Easy

Bewertet am 3.12.2019
Verifizierter Rezensent
Customer Support
Computer-Software, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: It's invaluable to my job as a customer support agent. I love using it and it makes things very simple.

Vorteile: It's not too clunky, it has a simple interface, and it's at a very affordable price point for small businesses.

Nachteile: The default option is to not show the remote cursor, which makes it difficult if you are working with a customer and forget to turn it on beforehand.

A good piece of software, although it's bare-bones and a bit slow in comparison with others.

Bewertet am 18.5.2018
Dan G.
COO
2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
Quelle: SoftwareAdvice
3/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
3/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4/5
Kundenbetreuung
4/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Splashtop has a good price point and is decent entry-level remote control software, although there are alternatives that perform better. It's hard to beat the price, though. Test a few before you decide.

Vorteile: Super simple to deploy, with support for Macs and PCs. It integrates very well with programs like Autotask, making it very easy to connect to a managed computer that you are also monitoring with Autotask Endpoint Management. Lightweight, small program that is very quick to install.

Nachteile: In our testing it ran slower than LogMeIn and Teamviewer. There weren't as many options to decrease the resolution to increase network speed, although they may have added that feature as we used this about a year ago. We had trouble connecting to PCs that were in portrait mode, and wouldn't switch to Landscape mode without crashing on some systems.

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